Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

Amar & Shakti | DON 2 (Page 100) (Page 15)

princess258 Senior Member
princess258
princess258

Joined: 16 June 2011
Posts: 347

Posted: 29 August 2011 at 8:32am | IP Logged
its aw sum ! ^_^

The following 1 member(s) liked the above post:

100littledevils

100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 29 August 2011 at 11:42am | IP Logged
TY guys !!! will reply tom!!! thank u again!! muah!!!Embarrassed
100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 29 August 2011 at 10:13pm | IP Logged
Originally posted by --shama--

Ur Vms are stunner Piyu... Fab work.. Can totally feel Rey's pain.Ouch.. 


Thank u sooo much!!!!Embarrassed
without-fathom IF-Rockerz
without-fathom
without-fathom

Joined: 30 September 2010
Posts: 6435

Posted: 30 August 2011 at 3:18am | IP Logged
Clap like always, great stuff Piyu! Keep them coming! 

The following 1 member(s) liked the above post:

100littledevils

MAYURFAN001 IF-Rockerz
MAYURFAN001
MAYURFAN001

Joined: 03 July 2009
Posts: 5196

Posted: 30 August 2011 at 5:26pm | IP Logged
SPEECHLESS!!!!!!!!!!!

These days.. I cant finds for Arsha or Kriyansh or any VMs I see.. because I am just SHOCKED at their HOTNESS!

Shocked

The following 3 member(s) liked the above post:

sweetapple2995100littledevilsBorn2Dance

100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 31 August 2011 at 12:50am | IP Logged
Originally posted by Angelic_Pari

Wow Piyu this one has to be one of best so farClap
OMG I almost cried watching this oneCry
You did a fabulous job w/ editing..gr8 job yaarClap
keep making moreHug


Thank u sooo much!!!! aww u cried...me tooCry...poor kriyaansh!!!
thanx for liking my work!!!Embarrassed

.Anamika. IF-Dazzler
.Anamika.
.Anamika.

Joined: 05 June 2006
Posts: 4740

Posted: 01 September 2011 at 12:04pm | IP Logged
Originally posted by 100littledevils


no i should thank u!!!! I just loveee this song...ppl are really liking Valentine VM!!! iam surely gonna do one on nice guys...hahah i love Ryan...hes sooo cuteeeEmbarrassedLOL TEEHEE!!

@bold - i know that line is just adorableee!!!! damn soo cute n suits kriyaansh!!!!Embarrassed

Thank u soo much!!! Glad u like it...iam soo happy now!!!!Embarrassed Thank again!!!
Embarrassed
 
Aw! It's an awesome VM, that's why! I love all of them! haha! I swear there's like this secret YT singers organization or something...lol Did you realize that Kina Grannis is in the video too? Teehee indeed! I can't wait to see the Nice Guys VM!
 
**************************************************************************************************************
 
Hysteria -

This is so different from all your other VMs Piyu! But it was still awesome. All the heavy metallic stuff really suits Rey and the thappad scene. I love the incorporation of the dances there. And the flashbacks too with the guitar! I love 1:55 where it just gets slower and Rey's staring at Kria. Anddd finally, I love how it ended with the slap and started with it too!



Edited by .Anamika. - 01 September 2011 at 1:31pm

The following 1 member(s) liked the above post:

100littledevils

100littledevils IF-Dazzler
100littledevils
100littledevils

Joined: 13 April 2011
Posts: 4308

Posted: 08 September 2011 at 9:59am | IP Logged
Originally posted by .Anamika.

Originally posted by 100littledevils


no i should thank u!!!! I just loveee this song...ppl are really liking Valentine VM!!! iam surely gonna do one on nice guys...hahah i love Ryan...hes sooo cuteeeEmbarrassedLOL TEEHEE!!

@bold - i know that line is just adorableee!!!! damn soo cute n suits kriyaansh!!!!Embarrassed

Thank u soo much!!! Glad u like it...iam soo happy now!!!!Embarrassed Thank again!!!
Embarrassed
 
Aw! It's an awesome VM, that's why! I love all of them! haha! I swear there's like this secret YT singers organization or something...lol Did you realize that Kina Grannis is in the video too? Teehee indeed! I can't wait to see the Nice Guys VM!
 
**************************************************************************************************************
 
Hysteria -

This is so different from all your other VMs Piyu! But it was still awesome. All the heavy metallic stuff really suits Rey and the thappad scene. I love the incorporation of the dances there. And the flashbacks too with the guitar! I love 1:55 where it just gets slower and Rey's staring at Kria. Anddd finally, I love how it ended with the slap and started with it too!


@bold - yup definitely Wink awww thank u sooo much!!!!Hug
Glad u like it!!!!Embarrassed
Yup i noticed kina too... she looks so pretty!!!  Embarrassed thank once again !!!! btw everyone loved ur song choice very much!!!Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Amar gonna be a part of Shriman Vs Shrimati*

2 3 4 5 6

Author: Snigs.   Replies: 41   Views: 3632

Snigs. 41 3632 05 April 2013 at 5:33am by jas_ArSha_MaNan
Shakti Mohans Nritya Shakti 2013 Calendar Launch

Author: DilBanjara   Replies: 5   Views: 1134

DilBanjara 5 1134 22 December 2012 at 5:14am by nature2
Shakti kicked about her 'Nritya Shakti' 2013-14

Author: sapnaarsha   Replies: 6   Views: 1421

sapnaarsha 6 1421 24 November 2012 at 1:15am by only_kriyansh
SHAKTI SHAKTI SHAKTI!!!!

Author: SuperMritz   Replies: 7   Views: 1815

SuperMritz 7 1815 06 February 2012 at 9:29pm by sujana9
Totla Hero Amar's (Amar Gowda) INTERVIEW

2 3

Author: LamheChurake   Replies: 16   Views: 10896

LamheChurake 16 10896 18 November 2011 at 2:13pm by rgarima

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index