Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaShHeaven:Bin Tere Sanam Is Jahan Mein Bekrar Hum (Page 95)

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 06 May 2011 at 3:56pm | IP Logged
@Leen : how do i make it rain? *takes out her magic wand and spins it in the air* bada bada bing bang rain falling down ting tang? LOL 

@Maham : maham! i had my foundation papers. how are you? Hug



Edited by _Akanksha_ - 06 May 2011 at 3:57pm

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 06 May 2011 at 3:57pm | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

yashi - it rains anytime here too..the reason why i hate rain is cuz i have to walk to school! though i LOVE staring out the window when it's raining while listening to songs <3 but i just think it's strange today..dunno why? LOL 
Same, I have to walk to school in rain too, and walk up a hill, which leaves me breathless by the time I reach school! :p
 
Omg!! Staring out the window watching the rain and listening to romantic songs, imagining KaSh, perfect life lol! Day Dreaming
 
Maybe you're feeling starnge cos some KaShilicious news awaits us? Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

asmaanixx

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 06 May 2011 at 3:58pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by _Akanksha_

aw, i love you, too .. && i love me, too. :P are you by any chance, deemed as emotion-less? i am, just 'coz i make people break up a lot LOL .. omg, a guy you liked turned out to be a gay!? ROFLROFL 
No I'm not deemed as emotionless lol, though sometimes my parents do say it, but mnot really! LOL
Omg you do?? Why? :( LOL
Yep, he turned out to be a gay, but he was so freakin hot! Lucky guy, who got him! LOL

i just have this..tendency to make people break up. LOL i don't know why - but they actually LISTEN to me. this guy came to me for advice 'coz he wanted to break up with his girlfriend 'cause he 'loved' someone else and i helped him. i have made people from internet break up .. i'm like a opposite version of love guru. :P


Edited by _Akanksha_ - 06 May 2011 at 3:59pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 06 May 2011 at 3:58pm | IP Logged
Thank God indeed. What if he said he was gay after you told him? LOL
 
Guys, does anyone have a neutral nice DMG picture or siggy? Preferrably with the cast? I need one for my YT bg pic.

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 06 May 2011 at 3:59pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by KaShbaby_Riya

yashi - it rains anytime here too..the reason why i hate rain is cuz i have to walk to school! though i LOVE staring out the window when it's raining while listening to songs <3 but i just think it's strange today..dunno why? LOL 
Same, I have to walk to school in rain too, and walk up a hill, which leaves me breathless by the time I reach school! :p
 
Omg!! Staring out the window watching the rain and listening to romantic songs, imagining KaSh, perfect life lol! Day Dreaming
 
Maybe you're feeling starnge cos some KaShilicious news awaits us? Embarrassed

i love walking in the rain - it's SO fun && i love the weather. about my hair n stuff - oh well, too bad. LOL 


Edited by _Akanksha_ - 06 May 2011 at 4:00pm

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaaasmaanixx

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 06 May 2011 at 4:01pm | IP Logged
i hate walking in the rain!!

that's EXACTLY what i do, Yashi ;) cuz it's KaSh BaaRish for me :P rain is Angry to me.ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Akankshaa.asmaanixx

star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 65282

Posted: 06 May 2011 at 4:02pm | IP Logged
Aku oh okay.. I am fine. So how they went ?
asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 06 May 2011 at 4:02pm | IP Logged
Bye Jackie! Hug
Hehe, Aku just get a hose and start spraying it around in KaSh style. Wink And even if you did have magical powers, I don't think that spell would have worked. ROFLROFL
 
Yashi, the first time I have a boyfriend, remind me not to tell her. Stern Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

BazingaaAkankshaa.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Harshad Chopda Fan Club ::~ Tere Liye ~::chk pg2

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Alina-   Replies: 1192   Views: 66236

-Alina- 1192 66236 11 August 2010 at 9:12am by SunShine_A
~KaSu Loveology~'Raat Ke Nashe' mein kho jaein

2 3 4 5 6 7 ... 137 138

Author: -Lostindreams   Replies: 1102   Views: 27686

-Lostindreams 1102 27686 29 July 2010 at 5:11pm by Julybaby22
-Abhimaan Ki Jahan- (An Abhi&Armaan FC)

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: reya.   Replies: 68   Views: 7456

reya. 68 7456 23 January 2010 at 4:39pm by LoveLaughLive
~~ <3 Abhimaan ka Jahan <3 ~~

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: choco.bub   Replies: 1168   Views: 24676

choco.bub 1168 24676 07 September 2009 at 8:58am by reya.
~*~*~*Abhimaan ka Jahan # 2 ~*~*~*

Author: choco.bub   Replies: 3   Views: 580

choco.bub 3 580 20 August 2009 at 11:45am by choco.bub

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index