Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

|KW Lovers ka Adda #36|[IO]- Aagoe Kab Tum Saajna (Page 142)

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 48047

Posted: 11 May 2011 at 3:49pm | IP Logged
Originally posted by sidra2007



Zarquu Hug

finished it at 1 am last nite - but *phew* its done!!

I am freee (for 2-3 weeks LOL)

My happy dance: Dancing

Awww thts lyk my girs...I'm so proud of u *sniff* *sniff* LOLLOLLOL

Even Im free now...had last 2 exams 2day n I'm DONE!!!!!!!! 
so summer break DancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancing

-Mrs.SKMehwish- IF-Stunnerz
-Mrs.SKMehwish-
-Mrs.SKMehwish-

Joined: 23 January 2011
Posts: 38277

Posted: 11 May 2011 at 3:49pm | IP Logged
yes...its almost done...Wink
-Mrs.SKMehwish- IF-Stunnerz
-Mrs.SKMehwish-
-Mrs.SKMehwish-

Joined: 23 January 2011
Posts: 38277

Posted: 11 May 2011 at 3:50pm | IP Logged
.Sidra IF-Sizzlerz
.Sidra
.Sidra

Joined: 21 July 2005
Posts: 17329

Posted: 11 May 2011 at 3:50pm | IP Logged


ROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mrs.SKMehwish-

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 48047

Posted: 11 May 2011 at 3:51pm | IP Logged
Originally posted by sidra2007

Originally posted by mahaandneha



i've never seen this pic before - he looks so chubby & whats with the hair LOL

i've seen it b4 n ya he does look kinda weird with tht hair LOLLOLLOL

waise this looks lyk a really old pic cuz his arms are not waxed eitherTongue

The following 2 member(s) liked the above post:

.Sidra-Mrs.SKMehwish-

-Mrs.SKMehwish- IF-Stunnerz
-Mrs.SKMehwish-
-Mrs.SKMehwish-

Joined: 23 January 2011
Posts: 38277

Posted: 11 May 2011 at 3:52pm | IP Logged
Originally posted by indian_beauty

Originally posted by sidra2007

Originally posted by mahaandneha



i've never seen this pic before - he looks so chubby & whats with the hair LOL

i've seen it b4 n ya he does look kinda weird with tht hair LOLLOLLOL

waise this looks lyk a really old pic cuz his arms are not waxed eitherTongue
zarquuu ha ha ha...

The following 1 member(s) liked the above post:

.Sidra

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 48047

Posted: 11 May 2011 at 3:52pm | IP Logged
Originally posted by sidra2007



ROFL

I LOVE this movie ROFLROFLROFLROFL

Srsly Om Puri n Paresh Rawal were the best!!!

utha le re deva utha le...mereko nahi in dono ko utha le ROFLROFLROFLROFLROFL
.Sidra IF-Sizzlerz
.Sidra
.Sidra

Joined: 21 July 2005
Posts: 17329

Posted: 11 May 2011 at 3:52pm | IP Logged
Originally posted by indian_beauty

Originally posted by sidra2007



Zarquu Hug

finished it at 1 am last nite - but *phew* its done!!

I am freee (for 2-3 weeks LOL)

My happy dance: Dancing

Awww thts lyk my girs...I'm so proud of u *sniff* *sniff* LOLLOLLOL

Even Im free now...had last 2 exams 2day n I'm DONE!!!!!!!! 
so summer break Dancing


Yay ur on summer break!!! (i still have finals to go - but i can still happy dance for now!!!)

DancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancingDancing

But this doesnt cut it for me - i need a happy dance bhangra party - my punjabi side itches to bhangra!! LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 864   Views: 86453

.Aparajhita. 864 86453 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
~Chatterboxes ka adda~#9 Note Pg2&80&86

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Niyu-   Replies: 1195   Views: 39354

Niyu- 1195 39354 21 October 2010 at 5:55am by Niyu-
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 27

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: secretkeeper   Replies: 1199   Views: 52337

secretkeeper 1199 52337 03 September 2010 at 6:48am by adda-keepers
AdDa:..(Ria Ka Adda) CC# 26

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: WildestDreams   Replies: 1189   Views: 40919

WildestDreams 1189 40919 15 August 2010 at 4:22am by secretkeeper
AdDa:...(Ria Ka Adda) CC#25

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: secretkeeper   Replies: 1182   Views: 49359

secretkeeper 1182 49359 31 July 2010 at 11:45pm by WildestDreams

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index