Music Corner
Music Corner
Music Corner

India-Forums

   

^+^ Music Chat Club ^+^ (Page 3)

-Love-Hate- Goldie
-Love-Hate-
-Love-Hate-

Joined: 18 April 2011
Posts: 1087

Posted: 19 May 2011 at 10:40pm | IP Logged
Originally posted by ansarSss

Originally posted by -Love-Hate-

Originally posted by ansarSss

Originally posted by -Love-Hate-


mai v hunBig smile

sory ap ne late reply kiya tha to main chala geya,,Tongue
kya hal hai,?Tongue

I m f9 & hows u?

main bhe theek he honLOL
weise kis country se hain ap,?Ermm

from hellBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-Chotta-Don-

thambu IF-Achieverz
thambu
thambu

Joined: 12 October 2005
Posts: 113859

Posted: 20 May 2011 at 3:52pm | IP Logged
Originally posted by -Love-Hate-



LMAO ROFL it was very funny galatfehmi SillyLOL...
chalo g apki galatfehmi door ho gayi...lol...
thambu g, plz invite to ur frnds in this section coz this section is soona soona lamha lamha...LOL


Silly lol... yes jee  the funny galatfehmi ... funnyly D'oh durrr hogayi ...hahaaa LOLROFL

btw, ye section soona soona kahan hai jee ?  Tongue

 ye section tho " shona  shona "  hai shona  jee WinkLOL  aur Lamba lamba bhi hai ... LOL I mean long
LOL

Edited by thambu - 20 May 2011 at 3:53pm
-Love-Hate- Goldie
-Love-Hate-
-Love-Hate-

Joined: 18 April 2011
Posts: 1087

Posted: 21 May 2011 at 2:29am | IP Logged
Originally posted by thambu

Originally posted by -Love-Hate-



LMAO ROFL it was very funny galatfehmi SillyLOL...
chalo g apki galatfehmi door ho gayi...lol...
thambu g, plz invite to ur frnds in this section coz this section is soona soona lamha lamha...LOL


Silly lol... yes jee  the funny galatfehmi ... funnyly D'oh durrr hogayi ...hahaaa LOLROFL

btw, ye section soona soona kahan hai jee ?  Tongue

 ye section tho " shona  shona "  hai shona  jee WinkLOL  aur Lamba lamba bhi hai ... LOL I mean long
LOL

soona hi to hai...bas hum do hain regular yahan par baaki sab to aate jaate rehte hain Ouch
lamba lamba matlabConfused
thambu IF-Achieverz
thambu
thambu

Joined: 12 October 2005
Posts: 113859

Posted: 21 May 2011 at 4:43pm | IP Logged
Originally posted by -Love-Hate-




soona hi to hai...bas hum do hain regular yahan par baaki sab to aate jaate rehte hain Ouch
lamba lamba matlabConfused
 

 don't worry yaar

 ek se bhale do ...  Big smileHug     

Soona soona lamha lamha
Meri rahein tanha tanha

Aakar mujhe tum tham lo
Manzil teri dekhe rasta

 

-Love-Hate- Goldie
-Love-Hate-
-Love-Hate-

Joined: 18 April 2011
Posts: 1087

Posted: 21 May 2011 at 9:09pm | IP Logged
Originally posted by thambu

Originally posted by -Love-Hate-




soona hi to hai...bas hum do hain regular yahan par baaki sab to aate jaate rehte hain Ouch
lamba lamba matlabConfused
 

 don't worry yaar

 ek se bhale do ...  Big smileHug     

Soona soona lamha lamha
Meri rahein tanha tanha

Aakar mujhe tum tham lo
Manzil teri dekhe rasta


yup Hug
nice song..so whr r u frm?
thambu IF-Achieverz
thambu
thambu

Joined: 12 October 2005
Posts: 113859

Posted: 22 May 2011 at 3:30pm | IP Logged
Originally posted by -Love-Hate-

Originally posted by thambu

Originally posted by -Love-Hate-




soona hi to hai...bas hum do hain regular yahan par baaki sab to aate jaate rehte hain Ouch
lamba lamba matlabConfused
 

 don't worry yaar

 ek se bhale do ...  Big smileHug     

Soona soona lamha lamha
Meri rahein tanha tanha

Aakar mujhe tum tham lo
Manzil teri dekhe rasta


yup Hug
nice song..so whr r u frm?
  


I am from  India  shona jee Big smile  

ye duniya ek dulhan
dulhan ke mathe ki bindiya
ye mera india I love my India
-Chotta-Don- IF-Achieverz
-Chotta-Don-
-Chotta-Don-

Joined: 12 July 2010
Posts: 120131

Posted: 22 May 2011 at 6:08pm | IP Logged
Originally posted by -Love-Hate-

Originally posted by ansarSss

Originally posted by -Love-Hate-

Originally posted by ansarSss


sory ap ne late reply kiya tha to main chala geya,,Tongue
kya hal hai,?Tongue

I m f9 & hows u?

main bhe theek he honLOL
weise kis country se hain ap,?Ermm

from hellBig smile

oh realy weise main bhe wahan se he honErmmLOL
-Love-Hate- Goldie
-Love-Hate-
-Love-Hate-

Joined: 18 April 2011
Posts: 1087

Posted: 23 May 2011 at 12:53am | IP Logged
Originally posted by thambu

Originally posted by -Love-Hate-

Originally posted by thambu

Originally posted by -Love-Hate-




soona hi to hai...bas hum do hain regular yahan par baaki sab to aate jaate rehte hain Ouch
lamba lamba matlabConfused
 

 don't worry yaar

 ek se bhale do ...  Big smileHug     

Soona soona lamha lamha
Meri rahein tanha tanha

Aakar mujhe tum tham lo
Manzil teri dekhe rasta


yup Hug
nice song..so whr r u frm?
  


I am from  India  shona jee Big smile  

ye duniya ek dulhan
dulhan ke mathe ki bindiya
ye mera india I love my India

ths cool Big smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Plagarism in Bollywood music

Author: VangelisFanatic   Replies: 6   Views: 2683

VangelisFanatic 6 2683 03 October 2010 at 12:45pm by VangelisFanatic
~^~Questions About Music~^~

Author: love_vs_hate   Replies: 7   Views: 578

love_vs_hate 7 578 28 July 2010 at 3:40am by sankalp_prapti
Awesome music promotion site!

Author: mac132   Replies: 0   Views: 744

mac132 0 744 23 June 2010 at 5:34am by mac132
Whr can i download instruments or background music

Author: prince-tidus   Replies: 0   Views: 1131

prince-tidus 0 1131 17 June 2010 at 5:00am by prince-tidus
music and music

Author: Tabi_tabbsum   Replies: 0   Views: 1523

Tabi_tabbsum 0 1523 12 September 2007 at 8:52am by Tabi_tabbsum

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Music Corner Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index