Fan Fictions

   

There's always that one person...ARSH FF Updt pg114 (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 117

cue1

Senior Member

cue1

Joined: 01 December 2010

Posts: 900

Posted: 26 April 2011 at 1:11pm | IP Logged

OMG awesome dude!!

Please update soon and add me to PM list!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Laila.N

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "There's always that one person...ARSH FF Updt pg114 (Page 4)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Laila.N

Senior Member

Laila.N

Joined: 11 December 2009

Posts: 571

Posted: 26 April 2011 at 1:13pm | IP Logged
Originally posted by Klutszy_KaShian

Aawww Shilpa is so cute!
N i aoplogize for my lame french!!

But here it goes again, u are the only person i can actually talk to in french...

Ton ecriture est formidable, j'aime ta l'intrigue et la characteuse de Shilpa! Armaan est un bon ami, mais il est irresponsible je pense. Tu as une bonne narrative!

I know i suck but i'll stop if u dont get it!!

Btw, i am Jinil!

No your french isn't lame, just need some practice, and I'm totally willing to do so with you Wink

Nice to meet you Jinil, and please don't stop, I perfectly understand what you're saying in french.

Merci pour tout tes commentaires, ca me touche vraiment ! Embarrassed Oui, tu as bien devine, Armaan est totalement irresponsable Haha !

(Thanks for all your comments, really touching ! And yeh you guessed it right, Armaan is totally irresponsible Haha ! Big smile)


Edited by Laila.N - 26 April 2011 at 1:24pm

The following 1 member(s) liked the above post:

MysticalRealm

Laila.N

Senior Member

Laila.N

Joined: 11 December 2009

Posts: 571

Posted: 26 April 2011 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by m4manju

its amazing intro... m loving them here already... cld so imagine armaan saying her that last sentence Embarrassed pls continue soon and pls add me to the PM list... Smile

Thank you ! Smile Yeah I can imagine him to...Day Dreaming Lol 

The following 1 member(s) liked the above post:

m4manju

cant.be.assed.

IF-Sizzlerz

cant.be.assed.

Joined: 27 January 2010

Posts: 16747

Posted: 26 April 2011 at 1:26pm | IP Logged
heyy awesome ff!
do continue soon n plz add me to yur pm list :)
zarqaa x

The following 1 member(s) liked the above post:

Laila.N

bubblysifu

Groupbie

bubblysifu

Joined: 14 June 2010

Posts: 162

Posted: 26 April 2011 at 2:09pm | IP Logged
cool start...update soon...Hug


The following 1 member(s) liked the above post:

Laila.N

MysticalRealm

IF-Dazzler

MysticalRealm

Joined: 25 August 2007

Posts: 4140

Posted: 26 April 2011 at 3:28pm | IP Logged
Originally posted by Laila.N

Originally posted by Klutszy_KaShian

Aawww Shilpa is so cute!
N i aoplogize for my lame french!!

But here it goes again, u are the only person i can actually talk to in french...

Ton ecriture est formidable, j'aime ta l'intrigue et la characteuse de Shilpa! Armaan est un bon ami, mais il est irresponsible je pense. Tu as une bonne narrative!

I know i suck but i'll stop if u dont get it!!

Btw, i am Jinil!

No your french isn't lame, just need some practice, and I'm totally willing to do so with you Wink

Nice to meet you Jinil, and please don't stop, I perfectly understand what you're saying in french.

Merci pour tout tes commentaires, ca me touche vraiment ! Embarrassed Oui, tu as bien devine, Armaan est totalement irresponsable Haha !

(Thanks for all your comments, really touching ! And yeh you guessed it right, Armaan is totally irresponsible Haha ! Big smile)

how do you do it?? how are you so perfect at both English and French?? Seriously, you are helping me improve my French, but I wish I could do something in return??

Great to know you understand... half the time i don't understand!

and please my comments are not as touching as your fic is... vraiment vous etes superb.

heehee... armaan is irresponsible mostly...

The following 1 member(s) liked the above post:

Laila.N

_Afrin_

Goldie

_Afrin_

Joined: 24 January 2010

Posts: 2235

Posted: 26 April 2011 at 7:40pm | IP Logged
Hey!!!!!!!!
nice start...loved the prologue and the 1st part...
plz add me to ur pm list...
cont soon...
Afrin

The following 1 member(s) liked the above post:

Laila.N

nyxx

IF-Rockerz

nyxx

Joined: 09 June 2009

Posts: 7528

Posted: 26 April 2011 at 7:53pm | IP Logged
Hey, just caught up with your ff and its really good. Well the prologue and intro sseem to be very interesting..im guessing Armaan and Shilpa are planning to get married because of some reason..nd i hope armaan makes Shilpa realize that she is extremely beautiful ;)
 
Please do pm me :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Laila.N

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
ArSh FF "Badmaash Dill"#5 Chap 35 Page 39 (13/9/14)

2 3 4 5 6 7 ... 42 43

sameera_12 338 24962 4 hours ago
By 2111_shweta
ArSh FanFic ~ Ek Villain

2 3 4 5 6 7 8 9

dmegha 68 1848 2 days ago
By lekshmiarsh93
Arshi TS: Always have..Always will..3RD SHOT PG27

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

mastermagician 302 21643 28 April 2014 at 4:57am
By Sona257
new arsh fic-{~ArSh married!!!~}COMPLETED!

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

-KaShti- 324 71794 25 January 2013 at 8:49pm
By -AmandaRulz-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.