Channel V Dil Dosti Dance

   

Dil Dostii Dance Creations Gallery # 1 (Page 6)

Post Reply New Post

Page 6 of 149

xx-Rai-xx

IF-Rockerz

xx-Rai-xx

Joined: 28 September 2009

Posts: 6614

Posted: 28 April 2011 at 4:17pm | IP Logged
OMG Nabi i was really hoping for someone to make avis from that scene and u did
yay and ikr the scene was so awesome that i was it many times and i loved the way Reyaansh was looking at Kria
and he said "i will make u mine soon" and i was just like awww
ok back to ur avis...they are awesome
they look really nice...borders look awesome
u kept it sweet and simple and it looks perfect
also the stacking this time is even better
it seems like its 1 avi and u made it like that
oh i c, u r improving sooo fast
great job and do make more and using Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

radt.Nabi.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Dil Dostii Dance Creations Gallery # 1 (Page 6)" in Channel V Dil Dosti Dance forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

.Nabi.

IF-Sizzlerz

.Nabi.

Joined: 07 June 2010

Posts: 16345

Posted: 29 April 2011 at 4:32am | IP Logged
Aha Rai i knew u gonna love it..Tongue
Yup that scene watched several times too..Embarrassed
Just loved wen Ray said Miss Dehradun meri hogi soon..Day Dreaming

Thanks once agn for appreciating my work..Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

xx-Rai-xxradt

--jiya--

IF-Rockerz

--jiya--

Joined: 01 January 2011

Posts: 5599

Posted: 29 April 2011 at 10:13am | IP Logged
hey guys... i tried some siggiesEmbarrassed





different colouringEmbarrassed


hope you like them

~jiya~

The following 18 member(s) liked the above post:

*Shruti*XXnadiXXAnother-WorldRadiantTreasureCoffeeAddictTyler_Durden.Vrushanholic.sujana9xx-Rai-xx-Zeenat-radt--sunshine--XSilentWishesX.Nabi.-Frozen-..KR..-AmandaRulz-.FlawlessSarun.

.Nabi.

IF-Sizzlerz

.Nabi.

Joined: 07 June 2010

Posts: 16345

Posted: 29 April 2011 at 11:15am | IP Logged
Finally some recent siggies.. Embarrassed

Beautiful ones jiya..Clap Clap

The following 3 member(s) liked the above post:

xx-Rai-xxradt--jiya--

Another-World

IF-Dazzler

Another-World

Joined: 28 January 2011

Posts: 4331

Posted: 29 April 2011 at 1:02pm | IP Logged
Hey guys this is my firt siggy of Kriyaansh so please tell me what do you think and I hope you liked it Embarrassed

the image

The following 17 member(s) liked the above post:

*Shruti*XXnadiXXTyler_DurdenRadiantTreasurexx-Rai-xx-Zeenat-_sana.Magic_radt.Vrushanholic.--jiya--.Nabi...KR..--sunshine---Frozen-ZaYaHolic-AmandaRulz-.FlawlessSarun.

.Nabi.

IF-Sizzlerz

.Nabi.

Joined: 07 June 2010

Posts: 16345

Posted: 29 April 2011 at 1:07pm | IP Logged
Uff finally..LOL
Omg this is superb..Clap Clap Trop top...Clap
Pouquoi as tu dit que ct pa bien fait..Tongue
U  r fab siggy maker..Star Do make more..Thumbs Up
No need to tell im using it rite away..Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Another-Worldradt

Another-World

IF-Dazzler

Another-World

Joined: 28 January 2011

Posts: 4331

Posted: 29 April 2011 at 1:09pm | IP Logged
Originally posted by Nabi.ARti

Uff finally..LOL
Omg this is superb..Clap Clap Trop top...Clap
Pouquoi as tu dit que ct pa bien fait..Tongue
U  r fab siggy maker..Star Do make more..Thumbs Up
No need to tell im using it rite away..Embarrassed

Pour moi il est trop mal fait je ne sais pas pourquoi ROFL
Mais I'm so happy that you like it it's really sweet !! Big smile
And your compliments is sooo sweet thank you sooo much ! Embarrassed
I love you Nabi je suis heureuse de te connaitre Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

radt.Nabi.

BilliCat.

Viewbie

BilliCat.

IF Crazy Senior

Joined: 12 January 2009

Posts: 17263

Posted: 30 April 2011 at 2:07am | IP Logged
another oneBig smile


The following 17 member(s) liked the above post:

*Shruti*XXnadiXXRoshni.xRadiantTreasure-Awantika-Tyler_Durden.Vrushanholic.--jiya--sujana9xx-Rai-xx-Zeenat-Aasthahereradt..KR..--sunshine--.Nabi..FlawlessSarun.

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.