Rules & Announcements

   

Mohit-Sanaya Launching Blog on India-Forums!!! (Page 9)

Post Reply New Post

Page 9 of 96

CandYlicious_S

IF-Sizzlerz

CandYlicious_S

Joined: 12 May 2010

Posts: 16594

Posted: 20 April 2011 at 5:59am | IP Logged
Originally posted by -MohitzPari-

are we getting any new pics btw?LOL hopefully yes...and the ad on a side bar as well......just like we had with everyone! 

and yeahhh we would appreciated if the blog comments will be controlled by any means! 

@bold: LOL  Gud point..!! I was wondering about that too...  LOL Day Dreaming


Edited by CandYlicious_SG - 20 April 2011 at 5:59am

The following 4 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXSandCastle..MohitzPari.Nadz_YuNalover

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Mohit-Sanaya Launching Blog on India-Forums!!! (Page 9)" in Rules & Announcements forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Nadz_YuNalover

IF-Addictz

Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008

Posts: 74135

Posted: 20 April 2011 at 6:00am | IP Logged
OMG reli Silly

charmee_sammy

IF-Stunnerz

charmee_sammy

Joined: 27 November 2009

Posts: 26570

Posted: 20 April 2011 at 6:00am | IP Logged
Originally posted by -MohitzPari-

are we getting any new pics btw?LOL hopefully yes...and the ad on a side bar as well......just like we had with everyone! 

and yeahhh we would appreciated if the blog comments will be controlled by any means! 
Yeah pari.. most probably we'll get their news pics.. i wish we get!!
n also ad about Monaya's blog in side bar....
M so excited to have its 1st lookBig smile

The following 2 member(s) liked the above post:

SandCastle..MohitzPari.

saniya.x

IF-Dazzler

saniya.x

Joined: 17 March 2010

Posts: 4421

Posted: 20 April 2011 at 6:00am | IP Logged
OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, the best news everrr!
The moment ALL MoNayaholics were waiting forr!

The following 3 member(s) liked the above post:

XDevilsDesireXSandCastle..MohitzPari.

Sanz.

IF-Stunnerz

Sanz.

Joined: 22 February 2011

Posts: 32463

Posted: 20 April 2011 at 6:00am | IP Logged
Originally posted by ekta_monaya

@sanz- PINCHED......!!!!!!!ROFL.....its true dear......
@charmee- cudn't agree more.......roccckkk this thread guys......
Aahhhaaaaa, LOL It's Not A Dreaaaaam Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

SandCastle.

SandCastle.

IF-Rockerz

SandCastle.

Joined: 09 February 2011

Posts: 9397

Posted: 20 April 2011 at 6:00am | IP Logged
Originally posted by charmee_sammy

Originally posted by ekta_monaya

Originally posted by charmee_sammy

M every sec thinking we r coming close to 28th... Even a single sec now is deducting the time leftEmbarrassedLOL
charmee evry second seems like ages to me......
& each day will seem like a century......
how desperately m w8ing 4 28th.......Day Dreaming
ekta this is but natural for all of us..... Its our wish come true.. which will soon come true...
its gonna be longgggg wait...
but intazar ka phal MoNaya hota haiWinkHeart
pata h yaar.......but intezaar.......vohi to nahi ho raha.......
i can literally feel butterflies in my stomach.......
OMGGGGGGG......i've nver been soooooooooo excited......Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

charmee_sammy

charmee_sammy

IF-Stunnerz

charmee_sammy

Joined: 27 November 2009

Posts: 26570

Posted: 20 April 2011 at 6:02am | IP Logged
Originally posted by vijay

Hi,

Well I am sure this is going to have our members jumping up and down!  Yes you heard it right!  The adorable and much-loved couple Mohit & Sanaya from Miley Jab Hum Tum are launching their official blog on Thursday, April 28 on India-Forums.com!  

With their immense fan following, we are sure that you all will be very very excited about their blog!  Mohit and Sanaya will be connecting directly with all their fans through their blog.  Stay tuned to India-Forums.com for their blog!  



Date: April 28, 2011
Venue: india-Forums.com

Cheers,

Vijay
I want similar starring monaya picHeart

The following 4 member(s) liked the above post:

SandCastle..MohitzPari.-Natasha-Samraat_92

SandCastle.

IF-Rockerz

SandCastle.

Joined: 09 February 2011

Posts: 9397

Posted: 20 April 2011 at 6:03am | IP Logged
Originally posted by MohitSanayaDrug

Originally posted by ekta_monaya

@sanz- PINCHED......!!!!!!!ROFL.....its true dear......
@charmee- cudn't agree more.......roccckkk this thread guys......
Aahhhaaaaa, LOL It's Not A Dreaaaaam Embarrassed
LOLZZZZZZZZ.......m glad its reality & not a dream.......
my breathing heavily yaar.......m typing & dancing at the same time......Embarrassed Dancing

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Amit Jain's Blog and Website coming soon!!

2 3 4 5 6

vijay 41 4741 02 March 2010 at 2:37pm
By sun_kapur
Gurmeet-Debina Blog Launched on Jan 8!

2 3 4 5 6 7 8

vijay 58 8568 13 January 2010 at 8:30am
By christianchia
Hussain Tina On The India-Forums Blog Bandwagon!

2 3 4 5 6 7 8 9 10

vijay 79 9671 10 November 2009 at 7:05pm
By missinguonly
Founder Of IF : Vijay's Blog launching soon..

2 3 4

sree 29 2796 26 May 2009 at 7:27am
By -Sneha
Launching I-Fs Newsroom : "Telly Buzz"

2 3 4

vijay 31 4017 03 May 2007 at 4:52pm
By Devilzangel

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Rules & Announcements Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.