Avatar & Signatures Shop

   

The G's Lab *Maneet-Arjuhi-Abhiya-Bolly etc pg37* (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 43

minnie_tweetie

IF-Rockerz

minnie_tweetie

Joined: 23 July 2010

Posts: 8035

Posted: 07 April 2011 at 7:11am | IP Logged
hey nice pics dear!!!!!!!!!
plz add me to ur pm list...wonderful crteations must say.....
and ya my dear friend has already mentioned that please please make and share a pic of guru and debi...we wud love to c that............!


thanku

The following 1 member(s) liked the above post:

millie_maaneet

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "The G's Lab *Maneet-Arjuhi-Abhiya-Bolly etc pg37* (Page 4)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

leavemealone

Senior Member

leavemealone

Joined: 26 January 2011

Posts: 256

Posted: 07 April 2011 at 7:32am | IP Logged
hey beautifull pic.!!!!!!!!!Clap
bole toh tumhara kchra mujhe pssand aaya!!!!!!!!!!!ROFL
pls make a sig. of tejji and maan!!!!!!!!!!!!
pls pls pls!!!!!!!!!Smile
add me in ur pm list!


Edited by MINAL.patkar - 07 April 2011 at 7:32am

-Guest-

IF-Dazzler

Joined: 21 March 2011

Posts: 2561

Posted: 07 April 2011 at 7:39am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

-Guest-

IF-Dazzler

Joined: 21 March 2011

Posts: 2561

Posted: 07 April 2011 at 7:41am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

-Guest-

IF-Dazzler

Joined: 21 March 2011

Posts: 2561

Posted: 07 April 2011 at 7:43am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

minnie_tweetiemillie_maaneet

sabeen675

Senior Member

sabeen675

Joined: 04 June 2010

Posts: 444

Posted: 07 April 2011 at 7:56am | IP Logged
superbe no words to say well done

-X-NeeNee-X-

IF-Dazzler

-X-NeeNee-X-

Joined: 02 September 2010

Posts: 3167

Posted: 07 April 2011 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by -Guest-

Originally posted by -X-NeeNee-X-

LOL! I love the way u've added humor into ur "Kachra Lab" Which btw isnt "Khachra" AT ALL! Lol. You're actually really good! I love ur siggies! They're real pretty n different from the rest!
Well, well, well, do u really thinks that The G's Cration si not kachraROFL anyways u liked its enough for me!! really i m thankful!! Thankyou soo much!!

Have fun "experimenting"!
ROFL
Thank you for the PM and yep, Please do PM me when u update :)
SureBig smile
Thanks!






Awww ur welcome! And yep, I really, really, realllyy do not think ur work is "Kachra" lol

KYPH-AK

IF-Sizzlerz

KYPH-AK

Joined: 02 January 2007

Posts: 11912

Posted: 07 April 2011 at 10:38am | IP Logged
Ali all the creations r fabulous...'& ya agar kachra aisa hota hai toh then i would love to see more of this kachra LOL ..& congratzz for ur first shop :)


Edited by KYPH-AK - 07 April 2011 at 10:38am

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Traffic Siggynal[O]Upt-Pg-36,39/REQ-pg 41

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

YusBee 345 15818 17 September 2011 at 8:00pm
By ZoobiDoobi
Makeing Bolly ppl and English ppl

2

Coolkatrina 14 897 03 July 2009 at 2:25pm
By -kirulicious-
[Jiya Creations -1] \cls/ updt 168 telly/bolly

2 3 4 5 6 7 ... 169 170

-Jiya- 1354 31978 07 February 2009 at 8:31am
By Rozain
Laiba Sensation III- BOLLY/TELLY p153 + note p154

2 3 4 5 6 7 ... 154 155

-Laiba- 1239 27878 13 October 2008 at 1:00am
By Sano88
bolly-creation- avi/creation/anim - lucky ukpeepz 3 2479 29 February 2008 at 8:11am
By QH_DDEJ_Fan

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.