Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

! Mad Film Club#203 ! Members ONLY | (Page 59)

tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 14 April 2011 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by -KingAragorn-

Originally posted by tomnjerry2

Heloo Bhai... how r u ?? Tongue
 
 
 
Keep------------Smiling !!!Smile

Hi!! Me good! Big smile 

gr8 !!!! Tongue 
 
 
 
Keep------------Smiling !!!! Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123-KingAragorn-

-Komal- Goldie
-Komal-
-Komal-

Joined: 08 October 2009
Posts: 2403

Posted: 14 April 2011 at 10:59pm | IP Logged

Its Ankit's bday 2moro...  datz d only reason i Find him cumng here :P

lol
 
while ppl i m gona hav a terrific weekend :D lol

The following 5 member(s) liked the above post:

hawa123wankergujunpyo-KingAragorn-tomnjerry2

tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 14 April 2011 at 11:08pm | IP Logged
Morning.... Hug
 
 
 
Keep--------------Smiling !!!!Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123-KingAragorn-

-KingAragorn- IF-Sizzlerz
-KingAragorn-
-KingAragorn-

Joined: 03 July 2008
Posts: 15456

Posted: 14 April 2011 at 11:35pm | IP Logged
Good morning, CC! Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123tomnjerry2

wanker Groupbie
wanker
wanker

Joined: 06 March 2010
Posts: 155

Posted: 15 April 2011 at 4:27am | IP Logged
Originally posted by tomnjerry2

Wht the..... ROFL  ROFL
 
hey Anky...nice to see ya mann !!!!!  Glad u r still alive !!! lol
 
 
Keep--------------Smiling !!!Smile

Rehanbhai kiddha!! Sab thik thak hai bhaijaan? Lol hope everything is cool :P

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123tomnjerry2

wanker Groupbie
wanker
wanker

Joined: 06 March 2010
Posts: 155

Posted: 15 April 2011 at 4:30am | IP Logged
Originally posted by -KingAragorn-

Originally posted by wanker

@Sayeed
Hope you're all good dud. TO be honest I didn't expect United to get this far, we simply dont have the team but the little tactician we have, anything can be achieved.

Next Man City!! :P

I'm great, dude!!! how r u? Big smile 

To get this far with this team is unbelievable!! LOL Then again, Rooney is at his best, and Berba is  still the highest goalscorer in the league!! Nani, Hernandez, Valencia, Ando, Rafael, Evra, Smalling, Wes, O'Shea - everyone's impressed!!  Not to forget the evergreen Scholes, Sir Ryan, VDS, And now the rise of Michael Carrick!!! Big smile  I'm very happy with the display so far, whatever we win will be a bonus!!! We are playing awesome football, and that's the most important thing to me! Star

Sweet revenge on Chelsea....  we won both home n away, they didn't get the penalty and received a red card....  serves them right!!! Party

The noisy neighbors are next! Yesssss!!! Tongue


Not to bad at all mate. How things in life? Are you still kunwara? lmao!

Haha I am usually a big critic of Carrick but last two matches he has been awesome. I really wanna see Barcelona v Real Madrid that's going to be a cracking game. I want Real Madrid v United finals just coz we get to face Ronaldo but I would also love to take revenge of 2009 final against Barcelona.

The following 2 member(s) liked the above post:

iTangled_25tomnjerry2

wanker Groupbie
wanker
wanker

Joined: 06 March 2010
Posts: 155

Posted: 15 April 2011 at 4:31am | IP Logged
Originally posted by -Komal-

Its Ankit's bday 2moro...  datz d only reason i Find him cumng here :P

lol
 
while ppl i m gona hav a terrific weekend :D lol

Haha I didn't even expect anyone to remember my birthday! So hush your gums :p LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123-Komal-

tomnjerry2 IF-Addictz
tomnjerry2
tomnjerry2

Joined: 21 February 2009
Posts: 70710

Posted: 15 April 2011 at 5:08am | IP Logged
Originally posted by wanker

Originally posted by tomnjerry2

Wht the..... ROFL  ROFL
 
hey Anky...nice to see ya mann !!!!!  Glad u r still alive !!! lol
 
 
Keep--------------Smiling !!!Smile

Rehanbhai kiddha!! Sab thik thak hai bhaijaan? Lol hope everything is cool :P
 
yeah sab thik hai.. n wow u came again !!!! LOL  io msgd u quite sumtyms on gmail..u did not reply thoh!!!! Tongue
 
 
 
Keep----------------Smiling !!!! Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

hawa123

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~ Chat Club Slambook ~

2 3 4 5 6 7 ... 59 60

Author: gk_09   Replies: 474   Views: 128617

gk_09 474 128617 28 November 2017 at 5:37am by Unicorn_Xing
Telugu Chat Club # 3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: mr.superkool   Replies: 1198   Views: 81618

mr.superkool 1198 81618 17 January 2014 at 11:51am by rose.three
// Srk and Bebo Chat Club # 2 //

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: ~*Mehwish*~   Replies: 267   Views: 17131

~*Mehwish*~ 267 17131 16 April 2012 at 3:31pm by thambu
~Online Angels Club 4 ~ Happy Birthday Ria pg79~

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: 268143   Replies: 629   Views: 40964

268143 629 40964 02 December 2011 at 11:52pm by rajsingh420
~*~*Yaaron#3*~*~ (Members only)

2 3 4 5 6 7 ... 134 135

Author: Angle.   Replies: 1076   Views: 31816

Angle. 1076 31816 02 July 2011 at 2:52pm by Sunshine Girl

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index