Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

fF : iShQ hUa!-II-NOTE pG-148 (Page 83)

Sun7shine IF-Rockerz
Sun7shine
Sun7shine

Joined: 05 September 2010
Posts: 6254

Posted: 06 April 2011 at 7:45am | IP Logged
Shumi edited ma comments on pg 78

shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 06 April 2011 at 8:14am | IP Logged
Originally posted by shefads

Sweet Chapter! Very well written!Clap... thanks shehnaz Big smileGood to see Sumitra has mellowed down and has a strong relationship with Nitin!!Big smile  nitin tho hai hi issa...Big smileI couldn't help laughing when Shakti told his mum she had become dark and thin!LOL lol LOLBoth Lucky and Krish never miss a chance to tease Prat!LOL more to come...keep reading my updates Big smileBut poor Prat she was dying for a kiss!ROFL..heee...now it is krish chance na bhaw dikha ne ka....Winkme too!Embarrassed we all too LOLWell never mind better luck next time!ROFL  2 u 2 LOLCan't wait to read the next part!  to night dear Big smileThanks Shumi Ji for this beautiful story! u r welcome dear and it is all my pleasure to entertain you....Big smile ClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarThumbs UpHug lub uuuuuuuuuuuu Hug Take Care! u 2 Smile
shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 06 April 2011 at 8:16am | IP Logged
Originally posted by roshna1020

wonderful chp  thanks roshnaBig smile ...finally krishu fmy cme 2 sarangpur... yep....he can not kep away from partigya Smileliked ech & every part...thanksBig smile. shumi dii plz show kriya grand wedding..sure...hope u will like it Big smile.. wtg for d next chp to night Big smile
shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 06 April 2011 at 8:25am | IP Logged
Originally posted by piyarapiyari

sorry dii for late comment  no worry...bt i,m very sad dii becoz my couzn grandfather had died ouch! inna lillahi wa inna ilaihi'raji'oon Ouch Truely, we are from Alla h, and to Him we shall return. May Allah grant Jannah and yesterday night she went to pakistan wid her family i tooooo love her grandpa to much he was so loving CryCryhe loved me so much
well just to become relax and out of sorrow my mom told me to sit and chat wid friends on net as she know about it no worry ...keep praying for him.
khair
the chp was awsome thanks u made me smile i am glad  muskaan Big smile love each and every moment  thanks again Big smilepratigya jeolous of me lol LOLand nice to c krishna asked about me  cuz he likes u that is y Big smilewaiting for kriya mariage and next update sureBig smile ....don't be too much dipressed dear, that may spoil your health...take care Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

piyarapiyari

shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 06 April 2011 at 8:32am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Res
azi  dear type like this
 
1
 
2.http://img860.imageshack.us/img860/6522/sample1.jpg
 
3." />
 
all three should be in one line
 
ROFL...yaar even the forum it is messing up....that is y u r not getting it....let me try other means...


Edited by shumi. - 06 April 2011 at 8:35am
shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 06 April 2011 at 8:48am | IP Logged
Originally posted by shumi.

Originally posted by zash_LubUKriYa

Res
azi  dear type like this
 
1
 
2.http://img860.imageshack.us/img860/6522/sample1.jpg
 
3." />
 
all three should be in one line
 
ROFL...yaar even the forum it is messing up....that is y u r not getting it....let me try other means...
azi it is not apreaing properly here too...LOL  check my next pm and try

The following 1 member(s) liked the above post:

Aziya

shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 06 April 2011 at 8:53am | IP Logged
Originally posted by Sun7shine

Shumi edited ma comments on pg 78
thanks binnySmile
ninita Senior Member
ninita
ninita

Joined: 24 September 2010
Posts: 402

Posted: 06 April 2011 at 8:59am | IP Logged
Originally posted by shumi.

Originally posted by ninita

akka...hi ninita.Hug...hw r u??? i am gud dear Big smileno classes 4m 2day oh that is cool Tonguebut i miss ma uni a lot...........
Day DreamingDay Dreaming ...obviously...but no woory it is time for u to rest and relax , cool and chill and gear up gor your next year m waiting eagerly 4 Kriya's wedding i mean wid evry1s blessings & presence...sureTongue..
lucky s vry vry sweet....he is and naughty too Big smilejalli kattu was nyc.thanksBig smile....niko r vry sweet...yep they r Tongue.tantu 4 ol d lovely,funny,sweet chps...u r welcome chellamBig smile......luv u  lub u 2 tak care..u 2 Smile.waiting 4  nxt chp..to nightWink..
yenga happy holidays....9th & 11th xternal practicals...adhukapram 25th to 18th may xams...........
but anyways konjam rest....



Edited by ninita - 06 April 2011 at 9:00am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF: Pyar Ishq Mohabbat_14th Chap(Pg. 91)

2 3 4 5 6 7 ... 92 93

Author: _dkmystery_   Replies: 740   Views: 40433

_dkmystery_ 740 40433 16 January 2011 at 6:56pm by _dkmystery_
FF: Tere Sang (Authors note Pg 16)

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: serialmaniac   Replies: 128   Views: 9192

serialmaniac 128 9192 14 August 2010 at 5:20am by shruthiR
ghanti dadi rocked! NOTE-PAGE-3

2 3 4 5

Author: shumi.   Replies: 33   Views: 2760

shumi. 33 2760 05 August 2010 at 7:27am by na9na
A request 4m me-POOJA GOR: MOD note p14

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: poojagor   Replies: 122   Views: 16307

poojagor 122 16307 22 July 2010 at 10:07am by _dkmystery_
Hmm.....didn't start on a good note!

2 3 4 5 6 7

Author: shruthiR   Replies: 52   Views: 3596

shruthiR 52 3596 30 June 2010 at 6:38am by adilmomin786

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index