Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

fF : iShQ hUa!-II-NOTE pG-148 (Page 139)

shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 17 April 2011 at 3:38pm | IP Logged
Originally posted by Mitaly..

yes dear its for everyoneLOLLOL  oh i see...i was very much confused...form yesterday every thing was messed up...i could not reply to anty PM lol . see vijay posted top of Big smile thank u very much for ur information now it workingLOLBig smile yep i found it. thanks Big smile

Mitu_ IF-Sizzlerz
Mitu_
Mitu_

Joined: 15 November 2010
Posts: 15126

Posted: 17 April 2011 at 7:24pm | IP Logged
Originally posted by shumi.

Originally posted by Mitaly..

yes dear its for everyoneLOLLOL  oh i see...i was very much confused...form yesterday every thing was messed up...i could not reply to anty PM lol . see vijay posted top of Big smile thank u very much for ur information now it workingLOLBig smile yep i found it. thanks Big smile
welcome my Star
i ll late rep 2moro
and wont be participate in copmLOL
but well be from next day hopefullyBig smile
Sun7shine IF-Rockerz
Sun7shine
Sun7shine

Joined: 05 September 2010
Posts: 6254

Posted: 17 April 2011 at 7:57pm | IP Logged
Di, edited my comments on pg 127
vaishali..... IF-Rockerz
vaishali.....
vaishali.....

Joined: 10 December 2010
Posts: 5224

Posted: 18 April 2011 at 6:00am | IP Logged
hi shumi di............how r u?   i haven't commented last 3 chapters......Cry  all the chapters are superb and hillorius..............what condition of krishna's room we have done................LOL.........we all r dancing on sheela ki javani.............Wink and i don't about haldi.........so innocent........Embarrassed
 dinner party....with krishna loved it.........mitu and sweetu have always kante ki takkar........i loved my and shehnaz di scene......shehnaz di on diet.............Shocked   diet pe nahi hogi to kya kya hoga unki dish me....diet pe hai to poultry farm khola hai  LOLLOLLOL aur nahi hui to kya kya kholegi..........


Edited by vaishu2 - 18 April 2011 at 6:03am
shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 18 April 2011 at 7:06am | IP Logged
Originally posted by Mitaly..

Originally posted by shumi.

Originally posted by Mitaly..

yes dear its for everyoneLOLLOL  oh i see...i was very much confused...form yesterday every thing was messed up...i could not reply to anty PM lol . see vijay posted top of Big smile thank u very much for ur information now it workingLOLBig smile yep i found it. thanks Big smile
welcome my Star
i ll late rep 2moro no worry...it is okBig smile
and wont be participate in copmLOL if not today inshallah tomorrowBig smile
but well be from next day hopefullyBig smile hopefullyBig smile lub uBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Mitu_

shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 18 April 2011 at 7:07am | IP Logged
Originally posted by Sun7shine

Di, edited my comments on pg 127 thanks i will check it now Big smile
shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 18 April 2011 at 7:09am | IP Logged
Originally posted by Sun7shine

Shumiiiiiiii diiiiiiii, binnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyy Hugwassup!! SKY LOL Btw, Wonderful Chap....THANKS Big smile Wow Dinner wid Krishuuu, dreamyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...ummWinkEmbarrassed Loved by plate,thanks Big smilemix of veg and non-veg.... Hw did u know that I hav both.... TOP secret dear WinkOkkkkk di, update soon...today inshallah Big smile Lub ya... Muaaaaaaaaaaaaah me 2  lub u muahhh Tongue
shumi. IF-Sizzlerz
shumi.
shumi.

Joined: 05 June 2008
Posts: 19634

Posted: 18 April 2011 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by vaishu2

hi shumi di............how r u?  gud gud v gud Big smile i haven't commented last 3 chapters......Cry  it is ok...Big smile all the chapters are superb and hillorius..THANKSBig smile............what condition of krishna's room we have done................LOL...hahahaLOL......we all r dancing on sheela ki javani.............Wink  just imagine if it is vaishu ki javani...LOLWinkand i don't about haldi.........so innocent........Embarrassed wo tho haiWink
 dinner party....with krishna loved it.....thanksBig smile....mitu and sweetu have always kante ki takkar....hahaha make for each otherLOL....i loved my and shehnaz di scene......shehnaz di on diet.............Shocked   heeee LOLdiet pe nahi hogi to kya kya hoga unki dish me..trueLOL..diet pe hai to poultry farm khola hai  LOLLOLLOL aur nahi hui to kya kya kholegi.....can't even imagine heee..LOL......

The following 1 member(s) liked the above post:

Mitu_

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FF: Pyar Ishq Mohabbat_14th Chap(Pg. 91)

2 3 4 5 6 7 ... 92 93

Author: _dkmystery_   Replies: 740   Views: 40029

_dkmystery_ 740 40029 16 January 2011 at 6:56pm by _dkmystery_
FF: Tere Sang (Authors note Pg 16)

2 3 4 5 6 7 ... 16 17

Author: serialmaniac   Replies: 128   Views: 9113

serialmaniac 128 9113 14 August 2010 at 5:20am by shruthiR
ghanti dadi rocked! NOTE-PAGE-3

2 3 4 5

Author: shumi.   Replies: 33   Views: 2742

shumi. 33 2742 05 August 2010 at 7:27am by na9na
A request 4m me-POOJA GOR: MOD note p14

2 3 4 5 6 7 ... 15 16

Author: poojagor   Replies: 122   Views: 16138

poojagor 122 16138 22 July 2010 at 10:07am by _dkmystery_
Hmm.....didn't start on a good note!

2 3 4 5 6 7

Author: shruthiR   Replies: 52   Views: 3560

shruthiR 52 3560 30 June 2010 at 6:38am by adilmomin786

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index