Chaand Chupa Badal Mein

India-Forums

   
Chaand Chupa Badal Mein
Chaand Chupa Badal Mein

NivRen: Hamara Dil Aap ke Paas (#38) (Page 49)

-Jafrina- IF-Rockerz
-Jafrina-
-Jafrina-

Joined: 19 February 2011
Posts: 5770

Posted: 21 March 2011 at 3:31pm | IP Logged
hey faiza missed u
2days ep was like totally amazing especially the flute scene

The following 2 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRenanjaani07

Anisha_91 IF-Rockerz
Anisha_91
Anisha_91

Joined: 17 July 2010
Posts: 7561

Posted: 21 March 2011 at 3:32pm | IP Logged
FAIZUUU FAIZUU!! YOUR ONLINE!! OMG!!! oh hell yeh we melted hehe aaaah stupid exam getting in your way how dare it LOL. OMG the flute scene was AWESOME!! Too hot to handle hehe. Aaaaah A NEW VM seriously this day cannot get better x

The following 2 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRenanjaani07

FaizuuNivRen Goldie
FaizuuNivRen
FaizuuNivRen

Joined: 25 October 2010
Posts: 2060

Posted: 21 March 2011 at 3:33pm | IP Logged
JAFRINA DIIIIIIIIIIII!!!
HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Awwwwwww, I missed you too!!!
Tomorrow I'll be more active, just need to get my final touches done for my maths exam tomorrow!

The following 1 member(s) liked the above post:

anjaani07

Sunshine234 Senior Member
Sunshine234
Sunshine234

Joined: 10 March 2011
Posts: 261

Posted: 21 March 2011 at 3:33pm | IP Logged
I just thought as there was a flute scene after sooooooo long, I'll add this (I don't know if its been added before so sorry if it has)....
 

The following 6 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRenanjaani07-Jafrina-Anisha_91diyaloveskinny..Dreamer..

Anisha_91 IF-Rockerz
Anisha_91
Anisha_91

Joined: 17 July 2010
Posts: 7561

Posted: 21 March 2011 at 3:34pm | IP Logged
OMG POOJA you almost killed me hehe love it!!! x

The following 2 member(s) liked the above post:

Sunshine234anjaani07

diyaloveskinny IF-Sizzlerz
diyaloveskinny
diyaloveskinny

Joined: 07 July 2005
Posts: 16703

Posted: 21 March 2011 at 3:34pm | IP Logged
Originally posted by Anisha_91

LOL!!! Diya your cracking me up OOOOHHH now i'm hyper to the PEAK lol I just cannot stop laughing. Hehe No problem sweetie anytime love you x


Love u tooo Anisha Sweetie

Sakeena is avoiding me CryCryCryCryCryCryCry

The following 2 member(s) liked the above post:

Anisha_91anjaani07

Sunshine234 Senior Member
Sunshine234
Sunshine234

Joined: 10 March 2011
Posts: 261

Posted: 21 March 2011 at 3:35pm | IP Logged
hehe Anisha I nearly died before I posted it!

The following 2 member(s) liked the above post:

Anisha_91..Sakeena..

anjaani07 IF-Rockerz
anjaani07
anjaani07

Joined: 18 January 2011
Posts: 5569

Posted: 21 March 2011 at 3:35pm | IP Logged
Faizuu!!! OMGGG jaan, the flute scene aaaaahh!! I keep watching it! I'm so on a high and yep Kinny was just soo hott i melted evertime i saw him LMAOO!!Embarrassed
 
And he's gonna propose soooon!! OMG i cant wait, im hyperventilating!!
 
Sakeena!! Yep red converse and red tee!!! We HAVE to get them too, he looked sooo hott in them!!!
 
Anisha wow thats great abut ur college essay, its a really lucky day naa?!Wink
 
Diya, which post is anisha talking about sweetie? I don't think i saw it?
 

The following 2 member(s) liked the above post:

FaizuuNivRen..Sakeena..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chaand Chupa Badal Mein Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index