Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Boys&Gals wid attitute problems #137 (IO) (Page 123)

hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66395

Posted: 25 March 2011 at 2:18am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

@kamini: haww your sister should kill you for losing your phone ... i am with her in this LOL
and yeah will be waiting!
@bhaiya: Ouch smart toh main bhi hoon LOL haan haan ab toh karna parega na ... i have no other choice you see LOL well bhaiyaaaaaaaaa Hug how are you??? mrs india aayi hain kya??


i am great sis and sangii ne FB par message diya ki poo dii ka IF nahi chal raha but she will be here in 1 hour

frndz_is_my_lyf IF-Rockerz
frndz_is_my_lyf
frndz_is_my_lyf

Joined: 12 March 2011
Posts: 5465

Posted: 25 March 2011 at 2:18am | IP Logged
hello anu

its ok rash
hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66395

Posted: 25 March 2011 at 2:19am | IP Logged
Originally posted by dazzling_armaan

@Sam_Princess:- Hi I m Rashmeen u can call me Rash, Rashu, Raz, Razy or w.e. u like :D Sorry for going without telling had to attend a Call :)

@Bhai- BHAIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII How are u ??? :D Messed u soooooooooooo Much 

@Prinz:- Prinzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu  Missed yuh sooooooooooooooooooooooooooo MUCH :D 
Kaisi hai ?
 
@Anu- Heyz How r u ? :D


i am great sis, tum kaisey ho and tumhare exams kaisey gaye????????????????/
dazzling_armaan IF-Rockerz
dazzling_armaan
dazzling_armaan

Joined: 28 November 2008
Posts: 5097

Posted: 25 March 2011 at 2:19am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

meen you are very mean! LOL
sabko miss kiya mujhe nahin? LOL
hmph katti with you ... nah just kidding LOL
i am fine ... how are you???
LOL I missed u as well haha...
I m good .
So wassup ??

INDIA Match Jeet hi gya LOL
frndz_is_my_lyf IF-Rockerz
frndz_is_my_lyf
frndz_is_my_lyf

Joined: 12 March 2011
Posts: 5465

Posted: 25 March 2011 at 2:19am | IP Logged
Originally posted by hunder

Originally posted by sam_princess

[QUOTE=hunder][QUOTE=sam_princess][QUOTE=hunder][QUOTE=sam_princess][QUOTE=hunder][QUOTE=sam_princess]
mere baare mein ummm im a student frm pak very funny nd selfish 
wht about u??????


i am from india and mein bhi funny and selfish hoonLOL

to jodi bohat achi jame gi LOLWink

The following 1 member(s) liked the above post:

dazzling_armaan

Euphoria. IF-Sizzlerz
Euphoria.
Euphoria.

Joined: 23 September 2009
Posts: 14830

Posted: 25 March 2011 at 2:20am | IP Logged
@bhaiya: hehe ok but i would be leaving by then :( anw toh batao ... what have you been doing? you are still at office right??
@meen: ummm the light? LOL gosh you are mean! here i am sulking over the fact that australia lost and you have to rub it in by saying india won LOL
dazzling_armaan IF-Rockerz
dazzling_armaan
dazzling_armaan

Joined: 28 November 2008
Posts: 5097

Posted: 25 March 2011 at 2:21am | IP Logged
Originally posted by sam_princess

hello anu

its ok rash

Good :D 
So are u supporting Pak in this WC ?
& LOL u & Bhai have quite similarities hehe
hunder IF-Addictz
hunder
hunder

Joined: 27 December 2008
Posts: 66395

Posted: 25 March 2011 at 2:21am | IP Logged
Originally posted by stargaze94

Originally posted by hunder



my dear apu arey di ko pata nahi chalega, unka cell curao aur chupa do and then scold her ki unhone bhi apna cell kho diya, then after few hours mobile nikal kar de dena and kehna ki woh kahin rakh kar bhool gayi thiLOL

lagta hain yeh tried and tested hain ROFL
apne try ki hain kya bhaiya? LOL


nahi jab bhi mein kuch guma deta tha to dad ki maar se bachne ke liye unki koi expensive item chupa deta tha and fir jab unko lagta thaki unhone woh item guma di them mein yeh batata tha ki mujhse bhi kuch gum gaya hai...hahahaha, uske baad unki item nikal kar wapas rakh deta tha and kehta tha ki aapki item to yahi hai aapne thik se check nahi kiyaLOLLOLLOLLOLLOL, tab tak woh mujhe dantna bhool jate theWinkLOLLOLLOLLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
GUYS VS GALS IPL BHOOTGANG CC # 33

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: mr.superkool   Replies: 1132   Views: 35639

mr.superkool 1132 35639 02 April 2010 at 4:49am by Mrs.Hulk
GUYS VS GALS IPL BHOOT GANG CC#32[NOTE pg 132]

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: mr.superkool   Replies: 1133   Views: 32003

mr.superkool 1133 32003 05 March 2010 at 2:58am by mr.superkool
GUYS VS GALS IPL BHOOT GANG CC#31[MIXTURE OF 3 CC]

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: mr.superkool   Replies: 1129   Views: 32505

mr.superkool 1129 32505 18 February 2010 at 12:48pm by Make-It-Pop
GUYS VS GALS BHOOT GANG CC #30[SEE D NEW CLUB]

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: mr.superkool   Replies: 1160   Views: 30497

mr.superkool 1160 30497 12 February 2010 at 3:09am by pari_smile
GUYS VS GALS CHAT CLUB#29 [See Note @132 Page]

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: mr.superkool   Replies: 1124   Views: 31939

mr.superkool 1124 31939 01 February 2010 at 3:07am by mr.superkool

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index