Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: KaShappy Holi| God Bless Japan <3 (Page 14)

-Jeny- IF-Sizzlerz
-Jeny-
-Jeny-

Joined: 24 November 2009
Posts: 23647

Posted: 20 March 2011 at 5:09am | IP Logged
Originally posted by -Rinki-

Jenny - Don't talk about me and Hindi movies together. ROFL I was watching K3G late night yesterday, haaaayyyee what a movie. Day DreamingROFL]
How were exams? :)

Sabz - Indian Bengali ke ekhane? :O Arre aache aro tomar moton LOL Ami bhalo, enjoying holidays Cool


Exams were good...
Hayye i love K3G...Big smile
I am planning to watch KKHH today..I love that movie...
N SRKDay DreamingHayye....:D :D
Do u noe SRK has an FB acct...???Shocked

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 95077

Posted: 20 March 2011 at 5:10am | IP Logged
Finally :D
You are free!Keep coming on hereROFL
 
Someone can tell me whn is Priya coming bck?ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Jeny-

-Rinki- IF-Sizzlerz
-Rinki-
-Rinki-

Joined: 29 November 2009
Posts: 12490

Posted: 20 March 2011 at 5:10am | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

Stop speaking begali..it feels like u guys r abusing meWacko


Don't tell me anything. LOL Whenever Sabz is online, she ALWAYS asks me if I'm a Bengali or not and starts talking in Bengali. ROFL
FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19720

Posted: 20 March 2011 at 5:11am | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

Originally posted by -Rinki-


Hahahahahahaha ROFL I've got such bad days, people now have to think of me when they see Pandits. ROFL Waah Rinky beta. LOL Oh oh remember when you said Al-Qaeda or someone was a KaSh fan. ROFL
We can scare everyone with his name and tell them to attend the marriage so that the marriage becomes "Hi-Fi" ROFLROFL
ROFLROFLROFL
Fool...not Al-Qaeda...but Bin LadenROFLROFL HE IS A KaShianROFL he wanted to help to bring KaSh on screen...since 2007-2008 & 2010! the times whn KaSh was on screen....he stopped committing crimesROFL
HI-5Cool

ShockedShockedShockedROFL
omg thats why dmg s trps got so so low in the absence ov shilpa laaden nd al qaeeda banned ppl to see ths stupd Fng drama

The following 1 member(s) liked the above post:

aftermath..

nightstar IF-Rockerz
nightstar
nightstar

Joined: 12 March 2008
Posts: 6247

Posted: 20 March 2011 at 5:11am | IP Logged
Rida...u r 14 only???????hawwwwwwwww
-Jeny- IF-Sizzlerz
-Jeny-
-Jeny-

Joined: 24 November 2009
Posts: 23647

Posted: 20 March 2011 at 5:11am | IP Logged
Hey rida...Hug
u write a FF???
Gimme the link pls...Tongue
aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 95077

Posted: 20 March 2011 at 5:11am | IP Logged
Originally posted by -Rinki-

Riduuuuuuuuu Hug Kaisi ho meri 14 saal ki dirty minded girl? ROFLROFL WHEN THE HELL ARE YOU GONNA WRITEE NEXT? :|
NO WAYYYYYY!!Stern SmileSHE IS NOT 14 RIGHT?Stern Smile
-Rinki- IF-Sizzlerz
-Rinki-
-Rinki-

Joined: 29 November 2009
Posts: 12490

Posted: 20 March 2011 at 5:12am | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

Fool...not Al-Qaeda...but Bin LadenROFLROFL HE IS A KaShianROFL he wanted to help to bring KaSh on screen...since 2007-2008 & 2010! the times whn KaSh was on screen....he stopped committing crimesROFL
HI-5Cool


Waah kya logic hai ROFLROFL Wow I'm loving this. ROFL So its like whenever "that" person comes between them, we can be like Bin Ladoo, ATTACKKKKK!! ROFLROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 54 55

Author: Aarohi..   Replies: 436   Views: 27110

Aarohi.. 436 27110 05 August 2011 at 10:05am by Aarohi..
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: PuffinHypercity   Replies: 590   Views: 29718

PuffinHypercity 590 29718 15 July 2011 at 4:30am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: unknowndesires.   Replies: 1187   Views: 87559

unknowndesires. 1187 87559 07 November 2010 at 11:07am by .PINK.
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: Vrindz   Replies: 1110   Views: 95871

Vrindz 1110 95871 16 September 2010 at 9:16pm by brinda_ght
Karan-Shilpa Heaven: KaShappy Friendship Day <3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Ri.   Replies: 1196   Views: 36919

-Ri. 1196 36919 01 August 2010 at 1:09pm by mandy7

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index