Khotey Sikkey

India-Forums

   
Khotey Sikkey
Khotey Sikkey

|*Khota Sikka Of The Week*#3[MOTW]|-Charu (Page 13)

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 21 March 2011 at 1:00pm | IP Logged
Originally posted by Vidya85

Finally back here lols... Read through some pages and loved the answers CharuClap Too good Thanx Vidzy!!! Hug
Anyways here are more questions for youLOL Angry LOL


1) What made u join the KS forum? Aaaah!!! I m addicted to YRF shows & me a die hard fan of Vikas Kumar from his Powder days!! Day Dreaming
2) Choose one- Mohit or Hameer?Tongue Mohit.. Embarrassed

3) Your Fav scene 4rm KS lol!! I m pasting da reply given to Shwetha!!!  I always mention this scene only!!! LOL

That scene where Desi gets samosas for KSs'  Thumbs Up That was da pillar for their strong relationship which they share today!! Absolutely wonderful scene wid almost no dialogue but awesome expressions!! Clap

Now Random QuesTongue

4) wen was ur first crush? Hahaha!!! Not a real crush crush but yeah I was mad for Samir Soni for his role Purab in Jassi Jaisi Koi Nahi!!! ROFL

5) What is "FriendShip" accordiin 2 u? 

Fuel to run your life smoothly!!

Should I give link of Neeme's topic??  I wrote a whole page on that!!
Here is da link!! Read last post on this page!! ROFL ROFL


6) What is "love" acc 2 u? Best feeling on earth!! In short love is life!! Love ur life, life will also love u!! I love almost every single thing around me!!  Approve

7) Do u believe in love at first sight?? 
Absolute No!!! Ouch There is nothing called love at first sight!! That's only attraction!! Confused Love is much deeper n stronger feeling, for which u need to know da "real" person & that needs time!! Embarrassed

8) lastly, since as we are meetin 4 the 1st time, whats ur 1st impression abt me?
Tongue

Aah!! We r not exactly meeting for da first time!! LOL At least I have seen u in PKYEK forum!! But yeah actually talked for da first time here only!! Embarrassed

U r soooooooo friendly, easy going, helpful, having clear thoughts!! Hug


Thanx Vidzy for those qus & thanx a ton for being kind n asking 8 questions only!! i love u soooooo much!! LOL Hug


Edited by Charu21 - 21 March 2011 at 1:05pm

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 21 March 2011 at 1:12pm | IP Logged
Originally posted by sangi1588

Ok...great answers Charu...Big smile Thanx a ton Sangs!! Hug

Now my questions for you. the same as i asked for NeemeEmbarrassed Okay!! Big smile

1. Do you read books? Which is your favorite book till date? No as such I m not much in to reading stuff but my most favorite book is Autobiography of a Yogi by Shri Shri Paramahansa Yogananda..

2.All time Favorite Movie (dnt know if anyone has asked this)  Have to name one only?? Then it would be Swades..

3. Is Life beautiful according to you and Why? Loved da qus!! Clap 

Yeah Life is absolutely beautiful but only if u live it wid a right spirit!! It gives u chance to make your mistakes n then learn from those!! It gives u opportunity to appreciate all nice things made by God!! Embarrassed Just look around, you will find life even in small things. But generally we don't have eyes for looking at such things! Big smile

4. Do you believe in God, Almighty? Yes Of course!!

5. What do you prefer the most, being practical or being logical? Logically practical!!! LOL

6. Handsome guy or a guy with good brains and humor, but not handsome . Lol!! LOL Definitely a guy wid good brains & humor!!! I never ever give any importance to looks!! Wacko Looks have short life but brains will b wid u forever!! Approve

7. Dance or Singing . Undoubtedly!! Singing!!  Embarrassed

8. Cricket or Soccer.  Hehehe!! Cricket!!  LOL

9. Your favorite quote. Satisfy Your Existence

10. Lastly, What do you have to say about me, i know we have not interacted that much..but still thoda kuch toh jaaana hoga mere baare meEmbarrassed 
Hehee!! LOL Yeah we haven't talked much yet but wat I feel about u is that u r a very easy going person!! Embarrassed I don't have to put in any extra effort in talking to u!! Quite comfortable!! Hug

Thanx Sangs sweety!! fun questions.. Hug Loved it... 


Edited by Charu21 - 21 March 2011 at 1:13pm
Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 21 March 2011 at 1:24pm | IP Logged
Originally posted by luv_cid_shreya

Hey Charu, Heyy Shreya!! Hug
 
Okay so here is my list of questions. They're the same ones that I asked Neeme because I really couldn't think of any new ones. LOL
 
Lol!! That's okay!! LOL

What do you like:
Chocolates or diamonds Hahaha!! I ll copy my reply given to Shwetha!! Chocolates!! Sometimes a 5 rupees thing can give u da happiness that 5 crore can not buy!! Embarrassed

Crime-related shows or comedy shows Crime related shows any day!! Thumbs Up

Old movies or new movies  Can't say!! I m very much choosy in movies!! Like some old n some new movies!! Smile

Dancing or singing 
Singing! Approve
 
 
Name one characteristic for each Khottey Sikkey character:
Hameer Cool
Uttara Smart
Mohit No non sense business!!
Dilnaaz Innocent
Ayush Cute
Deshmukh Tough
Patil Little Baby
Madamji Strong Lady
 
Name one scene from Khottey Sikkey that represents each characteristic:

Some were asked by Shwetha too so I m editing those!! 

Confusing Da scene where Hameer goes to give ransom money to da kidnappers!! Da phone conversation then was really confusing!! Rather it was a blooper may be!! Ouch

Shocking None!! Embarrassed
 
Some other questions: 
What is your biggest dream? To be a successful Chartered Accountant.. Approve
Which is your favourite comedy movie? Andaaz Apna Apna!! LOL
Which is your favourite show? ? Current - Khotey Sikkey, Kismat, Chandragupta Maurya, CID. Clap
From off air shows ' Powder & all other YRF shows & there was one more show which I forgot to mention earlier!! Guns & Roses.. it used to air on Star One in its initial days.. Thumbs Up

Describe yourself in just 3 words. Matured, Straight Forward, Down to earth Approve

Thanx sooooo much Shreya for those questions!! Hug


Edited by Charu21 - 21 March 2011 at 1:27pm
Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 21 March 2011 at 1:31pm | IP Logged
@ Ritu - lol!! i'll answer ur qus tomorrow haan!! Hug
But will answer last qus ritenow only!!!
A big NO!!!!!!!!!! ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Ms.Goody

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 22 March 2011 at 3:58am | IP Logged
Originally posted by ritu1618

@Miss World kinda Questions for Charuuuuu Party(last ones LOL) Pakka, last ones naa?? Evil Smile LOL
 

1. How old would you be if you didn't know how old you are? Cool!!! Thumbs Up

Frankly speaking, I'll be my age only!! I have njoyed every single phase of my life!! There is nothing that I would say that I would have njyed had I been of that age!! Approve

2. Which is worse, failing or never trying? Failing after trying so hard is worst! But at least then u get da satisfaction of trying so I would say never trying is worst..Big smile

3. If life is so short, why do we do so many things we don't like and like so many things we don't do? Superb question!! kaha se churaya??? ROFL

Naah.. I don't agree that life is so short!! Embarrassed Life is longest if u live it wid a rite spirit!! Shortest or longest is a subjective term!! It depends on how u perceive it!!! Tongue 

I do whatever I like n don't whatever I hate, the only thing is I make sure that my "way of living" doesn't hurt my 'closed' ones!! Approve

I'll give u an example, I talk to my stray dogs & some other animals in my mother tongue!! Most of my neighbours think that I m Silly crazy!! (i m not joking, they literally think that) LOLBut I don't care!! Wink Coz I like to do that, I m least concerned about wat others think of me!!

I won't regret evenif I die at da very moment coz I have lived my life at its best!! Dancing

No one actually stops u from doing wat u want, it's only u who make these boundaries thinking that wat others would think or say??

4. Are you angry on me for asking the above non-SENSE questions? Ouch Not at all sweet heart!! Embarrassed (*thinks* ab yeh bhi koi puchhne ki baat hai besharam!! AngryROFL

5. What is the one thing you'd most like to change about the world? (typical miss world kinda ques LOLAbout da world??? Not about da whole world but i would like to change attitude of some of da Australians towards Indians.. particularly wats happening wid our students over there these days.. that really upsets me a lot..Ouch

6. If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be? Newborn child!! Will he even understand wat I m saying??? Shocked May be stay away from Ritu!!! LOL

7. Have you ever been with someone, said nothing, and walked away feeling like you just had the best conversation ever? Yeah.. my dog Bahadur Hug

8. What is your happiest childhood memory? What makes it so special? 

Okay!! Once i was nervous coz of sumthing.. Confused Mum tried every single possible thing to cheer me up!! but kuchh fark nahi pada!! Wacko So she made a u super cute doll for me from a chocolate wrapper (mango bite one - if u know, da colour combination of that is such that it attracts kids..) lol!! i was super happy then!! Party Nothing could cheer me up but that little thing gave me my Big smile back!! 

U know wat??Embarrassed Itz been almost 18 years now & i still have that doll!!! Dancing It's actually priceless possession.. Every time i look at that, Day Dreaming i love my mum even more for that innovative idea... Embarrassed

I m sure i dont need to write wat makes that memory so special!!! Tongue Rite?? Embarrassed

9. Would you break the law to save a loved one? Depends!! If my loved one is right, I would break any law! But if he/she is wrong, I won't support him/her!! Ermm

10. Your Favourite quote Satisfy Your Existence Approve

11. What do you do when you are feeling very sad or depressed? Listen to music / sing

12. Your still not angry on me for asking you these pagal questions na? No baby!! Embarrassed even more!! Angry

13. What is your idea of fun? If given a choice to skip work for a day, how would you spend the entire day? 

Being happy is fun!!

Okay how would I spend my entire day? Cool

Wake up a little lateWink, chat wid my mum, listen to music.. Embarrassed Make some dish myself Clown, make my loved ones eat that dish!!ROFL Again do some chatar patar!! LOL Watch cartoons, Spend some time on IF, chatting wid my buddies.. sing & record some songs in my cell!! Make siggies or avis.. etc..Embarrassed

14. What is the craziest thing you have ever done? LOL Have thrown paper balls on love birds!! ROFL ROFL

15. Which is the most funniest prank played on you or played by you?

Lol!! U already read this in friendship thread!! Still copying this here too!!! LOL

Some days back me & Fari were chatting on FB n she was online on Vivian Vishal AT (in PKYEK forum) too!! We got this idea to pull others' leg!! Fari entered da AT & told everyone that her sixth sense says that Charu vl be online soon!! Silly Everyone was like - ohhh!! How can u say that ?? & blah blah!! 

After some time as per our plan I entered!! Cool Everyone was soooooooo shocked n surprised!! Gosh!! We were literally ROFLing on FB!!! ROFL

16. If given a choice, which animal would you want to be? Why? None!!! Animals' life is too difficult.. Confused

17. Do you want more questions? Aah.. Tu puchh kar toh dekh!!!  

ROFL ROFL

Ritu.. nice questions re!! but i m sure kahin se toh churaye hai!!! Wink ROFL


Edited by Charu21 - 24 March 2011 at 10:44pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Ms.Goody

Ms.Goody IF-Sizzlerz
Ms.Goody
Ms.Goody

Joined: 03 March 2010
Posts: 19192

Posted: 22 March 2011 at 4:52am | IP Logged
Originally posted by Charu21

Naah.. I don't agree that life is so short!! Embarrassed Life is longest if u live it wid a rite spirit!! Shortest or longest is a subjective term!! It depends on how u perceive it!!! Tongue 

I do whatever I like n don't whatever I hate, the only thing is I make sure that my "way of living" doesn't hurt my 'closed' ones!! Approve

I'll give u an example, I talk to my stray dogs & some other animals in my mother tongue!! Most of my neighbours think that I m Silly crazy!! (i m not joking, they literally think that) LOLBut I don't care!! Wink Coz I like to do that, I m least concerned about wat others think of me!!

I won't regret evenif I die at da very moment coz I have lived my life at its best!! Dancing

No one actually stops u from doing wat u want, it's only u who make these boundaries thinking that wat others would think or say??

If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be? Newborn child!! Will he even understand wat I m saying??? Shocked May be stay away from Ritu!!! LOL

Okay!! Once i was nervous coz of sumthing.. Confused Mum tried every single possible thing to cheer me up!! but kuchh fark nahi pada!! Wacko So she made a u super cute doll for me from a chocolate wrapper (mango bite one - if u know, da colour combination of that is such that it attracts kids..) lol!! i was super happy then!! Party Nothing could cheer me up but that little thing gave me my Big smile back!! 

U know wat??Embarrassed Itz been almost 18 years now & i still have that doll!!! Dancing It's actually priceless possession.. Every time i look at that, Day Dreaming i love my mum even more for that innovative idea... Embarrassed

I m sure i dont need to write wat makes that memory so special!!! Tongue Rite?? Embarrassed

 What is the craziest thing you have ever done? LOL Have thrown paper balls on love birds!! ROFL ROFL

Do you want more questions? Aah.. Tu puchh kar toh dekh!!!  

ROFL ROFL

Ritu.. nice questions re!! but i m sure kahin se toh churaye hai!!! Wink ROFL
[/QUOTE]
@Blue, wowww Charu Thumbs Up I luvd ur way of thinkin n attitude of livin.. It's a nice advice for me 2 Approve Thankssss Embarrassed
@Green, Same ROFL At least till your 3 months..dnt go next to Ritu ROFL
@Orange, Hw sweet of ur mum n u still hv that doll...that was such a cute memory Embarrassed
@Pink, what ?? Shocked u realliiii did sumfin lik that...ROFL
@Purple, After this danda  -------> I am Wacko no more in a state to ask u questions ROFL
@Red, Obviously churaya hai... mera dimag itna nai chalta.. ROFL 
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 22 March 2011 at 8:10am | IP Logged
@ Ritu -- hehehe.. thanx for da sweetest reply dear.. Hug

Throwing paper balls!! ROFL lol!! yup i did that!! It was one of da best days of my life!! i came to know about my hidden talents that day only!! Cool like sharp eyes, pakka nishana!!! ROFL 
Actually it was a study conference n that too on a national level...Shocked & in da evening we had some fun programs where this couple was sitting in a bit awkward position!!! Ermm so i did that!!! ROFL ROFL ROFL  As such i m very much disciplined person (form outside only LOL) but uss din meri andar ki aatma bahar aa gayi!! 
All my friends were shocked to see me like that!! LOL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Ms.Goody

Ms.Goody IF-Sizzlerz
Ms.Goody
Ms.Goody

Joined: 03 March 2010
Posts: 19192

Posted: 22 March 2011 at 10:28am | IP Logged
@Charu, Lol wow ur reallliii brave ROFL that couple din't gooooo ------> Angry at u for disturbin them ROFL
 
Ur Andhar ki atma rocks !!! Party n u too Wink!!! ek hi baat hai

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Khotey Sikkey Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index