Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Abusers#33 | Invites Only (Page 13)

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 28 March 2011 at 8:17pm | IP Logged
OMG! RADZ! WHAT?!?! SERIOUSLY?! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

OMG! CONGRATULATIONS! I am so happy for you! <3

How does it feel?
When did this happen?
Who is our jiju?
What is his name?
What does he do?
How did you meet?
When is the shaadi?
Can I come? LOL
OMG so many questions!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 28 March 2011 at 8:18pm | IP Logged
And anyone of you watch Gulaal?
My fiance does Stern Smile
isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 March 2011 at 8:20pm | IP Logged
My mom does and my dad accompanies her at times. LOL It's actually a pretty good show, lots of societal issues addressed through the plot. (:

Radz, I think you should answer those questions! :P
..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 28 March 2011 at 8:22pm | IP Logged
Oh ok no thank you I am not interested LOL
Aleem watches it with his family, especially his mother so I was wondering LOL
..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 28 March 2011 at 8:23pm | IP Logged
Yo dungar I texted you sometimes last week, did you get it?
isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 March 2011 at 8:27pm | IP Logged
LOL why, not interested in watching a serious show? There's a lot of girl power in the show, which is why I can handle it. Other than that..meh.

I dunno, let me check. There is a problem with my phone. When I get a text message and someone checks it (like my mom, dad, or brother)..it is checked off so I don't even realize I got a text message unless they tell me about it. LOL
..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 28 March 2011 at 8:30pm | IP Logged
No I am not into dramas/serials anymore. I don't feel like watching anything anymore. LOL

Haha probably. Did you get my facebook message? I was going to text you but you said last time that you never got my text so I was like forget Gul ROFL
isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 March 2011 at 8:38pm | IP Logged
^ I feel ya. But I still watch a couple of shows.. :D

yes, I did. I have SO many messages to reply to, on I-F and FB both.

ROFLROFL forget me? forget YOU! :P I think I'll call you next week, I wanna hear what you sound like. LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
.:|Abusers #32 - Invites Only|:.

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..-Jia-..   Replies: 1194   Views: 37324

..-Jia-.. 1194 37324 18 March 2011 at 1:45pm by ..-Jia-..
Abusers #31| -Nitya- eats hairy moths.

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: mimi0295   Replies: 1203   Views: 36214

mimi0295 1203 36214 16 November 2010 at 6:42am by romiebee2002
Abusers#30-|Mich,Liam,A|Who else?:p

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: romiebee2002   Replies: 1199   Views: 37098

romiebee2002 1199 37098 07 October 2010 at 7:55pm by isomers
Abusers#29||IO||MY LIFE IS RUINED!(for the moment)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: mimi0295   Replies: 1202   Views: 39624

mimi0295 1202 39624 30 August 2010 at 6:17pm by romiebee2002
||ABUSERS #18|| CALLING ALL ABUSERS!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: mimi0295   Replies: 1196   Views: 33191

mimi0295 1196 33191 05 March 2010 at 11:21pm by isomers

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index