Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Fairyland Creations#4||New Link 150|| CLSD (Page 25)

YuNa4ever IF-Addictz
YuNa4ever
YuNa4ever

Joined: 22 June 2010
Posts: 56983

Posted: 19 March 2011 at 11:44am | IP Logged
Edited on pg 10 ROFL

And watShocked omg omg u know i just said in my prev post i better see YuNa here and yayeeeee u updated YuNaApprove I love u <33 LOL Ok Ok lets start drooling now ROFLROFL

   

 OK jee u just killed meSilly OMG OMG this scene is soo dreaaammmy uff the staringBlushing Look at the first avu omg the way they look at each otherDay Dreaming and the second one also its like lip staringBlushingG O R G E O U SDay Dreaming and the thirs one they hust realise that they are soo closeSilly bt the second one and i love the colouring on these its like im just staring at themSilly ur making me soo happy today first kaJen now YuNaBlushing his hair flying they look soo dreamy and YuNaliciousClapClap ur avis are killing meStern Smile Sooo hawt Heart Silly 
 
   


omg moreSilly The firsr one his hand on her waistBlushing oye hoye u concentrated on tht bit aaaah hotnessSillyand yes his expresssions and ur avis are soo perfect i mean the speeed everything is just soo magicalBlushing and the second one her hands on his chest aaaaah soo YuNalicious omg this scene is soo oye hoyeSilly and the last one where he actually catches her and then they just cant resist each otherSilly I love how ur avis are too dreaaaaaaammmmmmy and for making on this scene and im in YuNa landSilly love the simplicity and the effects soo perfect!!Blushing
  
  

  The fallDay Dreaming i was soo happy wen she feellEmbarrassedEmbarrassed ROFL its a long long eye stare and its perfectDay Dreaming and ur avis are soo prefect just everything is soo dreamy man awesome workClapClap I love them too much not only YuNa bt ur avis alsoBlushing Now u have to make more on them since ur work is sooo fabulousCool They are gorgeous and soooo BOOTIPHOOLDay Dreaming and they are gorgeous and specialBlushing Tell me if u can stack ROFLROFL im asking again ROFLROFL

The JJ avis are soooo cuteEmbarrassedEmbarrassed I loved tht sequence the bday one shes adorable<33

 

 This ones my love how she holds the cake!! <33 shes soo adorable aah all are awesomeClapClap Love ur update too much and the other ones u made look soo hawt!! and oye hoye ur  open good luck with reqs <33 Iemme think if i wanna req will bother u ROFLROFL and the colouring on ur avis just has something special i dont know wat i keep staring ROFL Im still in YuNa landDay Dreaming im always there ROFL bt ur avis are just sooo drooliciousBlushing


Love YouHug

-smiley- IF-Rockerz
-smiley-
-smiley-

Joined: 24 September 2009
Posts: 8427

Posted: 19 March 2011 at 11:46am | IP Logged
OMG i just love ur stuff specially ur coloring it is the best .................congrats on your new shop
AS.. IF-Stunnerz
AS..
AS..

Joined: 22 May 2008
Posts: 30707

Posted: 19 March 2011 at 11:50am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

@aisha

Aww Thanks A Lott <3
M glad u liked those stuffs <3

Thnks for commenting

Love Ya
Pari


-------

*SIGNING OFF* =P



ur welcome
just want to say ignore my reserved for req
coz u are accpting just YT videos. but sadly those videos are not in YT
so its okay

btw good luck with all reqs

senorita
SweetAddiction. IF-Sizzlerz

Joined: 30 January 2008
Posts: 10236

Posted: 19 March 2011 at 11:50am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

romiosugar1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 19 March 2011 at 11:57am | IP Logged
Originally posted by lil_mizz_shawty

Originally posted by ..NiyaPari..

@Marj

i forgot to tell there is no need for u to go crazy coz u r already crazyApprove
OK so m adding ur name to req list =D

Originally posted by -Sabz-

Originally posted by ..NiyaPari..

@Marj

i forgot to tell there is no need for u to go crazy coz u r already crazyApprove
OK so m adding ur name to req list =D


Marz went to take a shower coz I threw a balloon of rotten tomatoes and eggs sauce on her head LOLLOLLOL 

Enjoy the smell of my mixture Marz babe....this is what happens when you refuse to take my plain splashWink

Both of you's just SHUUUTTT UUUPPP!!! Angry

Just cuz I went for a while doesn't mean you act like idiots against me! SillySillySilly




ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

I have never laughed this hard in my entire life Marz ROFLROFL


You cracked me up really badly and I am rolling on the floor in my office
ROFLROFLROFL


The following 1 member(s) liked the above post:

SweetAddiction.

Vedika126 IF-Sizzlerz
Vedika126
Vedika126

Joined: 09 November 2008
Posts: 21254

Posted: 19 March 2011 at 11:58am | IP Logged
awsome stuff dear. keep it up.
HealMeForever IF-Rockerz
HealMeForever
HealMeForever

Joined: 26 January 2010
Posts: 6506

Posted: 19 March 2011 at 12:44pm | IP Logged
congo on ur new shopClap
awesum creations!!Embarrassed
taibaaa IF-Rockerz
taibaaa
taibaaa

Joined: 16 August 2008
Posts: 5421

Posted: 19 March 2011 at 12:47pm | IP Logged
awesummmmmm

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ginger Dessein#4>>Closed<<Upd Pg 148

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: iwantitall   Replies: 1138   Views: 69612

iwantitall 1138 69612 09 June 2012 at 2:27pm by -Aliya-
BleedingBlue Creations|C|Index pg2 Miniupdt pg18

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: -Destiny-   Replies: 139   Views: 15504

-Destiny- 139 15504 11 May 2012 at 7:51am by -Destiny-
abhayvakil_1992 Gal*C*-FREEBIES+RSTS-148

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: AbhayVakil_1992   Replies: 1166   Views: 58450

AbhayVakil_1992 1166 58450 29 August 2011 at 12:05am by chip.
Imran Creations#3-CLSD/Read 134!

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: -Imu.M-   Replies: 1059   Views: 50468

-Imu.M- 1059 50468 11 October 2010 at 6:10pm by MoccoLatte
*Payalz Creations* Shop! NEW CREATIONS

Author: prettygalhere   Replies: 6   Views: 4940

prettygalhere 6 4940 30 July 2007 at 10:51am by anju101

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index