Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Jenny's Gallery#13: JW/AN/DE/IN/Leo-Katepg 146 (Page 93)

bulbul123 IF-Rockerz
bulbul123
bulbul123

Joined: 05 January 2008
Posts: 9194

Posted: 15 April 2011 at 1:22pm | IP Logged
amazing UD i love shilpa and sid one its beautiful really nice ud

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 55215

Posted: 15 April 2011 at 1:25pm | IP Logged
Jen, you want the caps?
-KingAragorn- IF-Sizzlerz
-KingAragorn-
-KingAragorn-

Joined: 03 July 2008
Posts: 15456

Posted: 15 April 2011 at 1:59pm | IP Logged

Awesome, awesome, awesome update!!! 

Star   Star   Star   Star   Star   Star  

All the sigs are outstanding!!!  Still I dare to pick some favorites!! LOL







 

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 15 April 2011 at 2:18pm | IP Logged
Gorgeous update love. Everything looks amazing! <33
madhoshiyaan. IF-Sizzlerz
madhoshiyaan.
madhoshiyaan.

Joined: 19 November 2009
Posts: 16523

Posted: 15 April 2011 at 6:15pm | IP Logged

Woooww!! smashing update Jenny!!

Loved the Abhiya ones the most.. Day DreamingDay Dreaming
brilliant jb!
 
other ones are fabulous!!
Cess- Goldie
Cess-
Cess-

Joined: 26 June 2009
Posts: 1440

Posted: 15 April 2011 at 10:52pm | IP Logged
Oh man. This was like 2 days ago. Not that I've been here for the last three days, but still!!! I didnt see this. 

Will comment for everything in detail tomorrow, but if you happen to update before I do that, I will leave my mesg just for ShiRan. Because it feels kinda empty if i dont comment on them specifically! ROFL

I love Iktara. A little secret being I hated that song when it first came out. Dont ask why! I just thought it was sorta depressing and I didnt understand what Iktara means, so I was like whaaaa.... But then I heard it after a few months again, over and over, and I realized how stupid I was. This song just simply suits ShiRan. But more so, it suits SidShi. I love how much joonja sa hai koi iktara reminds me of them. I guess that calmness this song brings makes me think of them. I adore the choice of pics, and the colouring. There is something so vibrant about it. And also there is just the fact that it is simply gorgeous! I love it Jens. I am starting to get less hyper (can you imagine. It's only the start  of me being less hyper!! ROFL) when it comes to cric. Soon enough, I will start to get back to my ShiRan mode! Then I'll have a whole gallery to use!!! LOL

The second one is kinda perfect? Like you know. Perfect perfect. because it is like you picked up a scene from their show, and somehow sticked it in a sig so perfectly. I love the pics because they seem so connected! I adore the text like always. You're an absolute pro in that dept.

I have to say the last one kinda look be by surprise. I've never seen anyone make a sig like that before. EVER! I just adore the idea. That song - I love love love that song. I just love how much it conveys. Its so soulful and deep. But when you used it in your sig, it gave it another dimension altogether. I am actually not sure who is who. You know what I mean? Like... "tu pasand hai kisi aur ki, tujhe chahata koi aur hai" its like, who is the 'pasand karne wala' and the 'chahnewala' LOL I wouldnt know who the protagonist is, or the antagonist. Because it seems like Shilpa likes both? ROFL look at me making this into a whole new story! ROFL Anyway, I think you should make more. You know? Maybe you can have a sig on the accident. Where Riddhima is a background, and Sid saving Shilpa. I know I'm getting nowhere, but yeah. I am clearly still hyper. 

That hyperness though, has nothing to do with cricket. It has something to do with the "i will always choose you" dialogue. I died. Lets just leave it there. I just D.I.E.D. He's so effin perfect that it makes me sooo frustrated that they still arent together. Delena needs to happen, because if they dont by the end of this season, I will have to murder the writer without any qualms!! ROFL

Anyway, I wrote too much. I just have to say, I am dying to see how Elena reacts completely to what Damon had said. or maybe she will just shove it off her mind. She needs to understand Damon. Because Stefan is a total stereotypical boring guy sometimes. And she needs Damon more than anyone right now. He is the only one who can protect her. Even stefan sorta knows that!!

Okay. Done for sure! ROFL Amazing update Jens. Sorry for the late reply again. I just dont seem to remember to check your gallery!! LOL
JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 16 April 2011 at 12:25am | IP Logged
^ I don't have hopes on Elena. She won't react until the finale it seems like.

The following 3 member(s) liked the above post:

theaishaBepannaah.notfadedaway

-Preeti- IF-Addictz
-Preeti-
-Preeti-

Joined: 01 June 2005
Posts: 51499

Posted: 16 April 2011 at 1:49am | IP Logged
Jenny
awsome Update
http://i.imgur.com/W1J0k.png
but this has to be the Best .... sply loved the picture's to took of Karan n Shilpa

Great work

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
GreenEnvyCreations EmporiumUPD: 2/17 P86

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: malluangel   Replies: 671   Views: 47521

malluangel 671 47521 24 March 2012 at 4:15pm by ..Naina..
IMCreation'sGallery:KaSh-HG-IN-LK-IS-SK-F-FM.Pg136

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: star_fan   Replies: 1143   Views: 99145

star_fan 1143 99145 26 February 2012 at 3:29am by Monstuholic4evr
Saher/D#2/MG/AnYa/Babies/Ayeshasallu on pg 144

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: saher_90   Replies: 1169   Views: 57124

saher_90 1169 57124 10 May 2011 at 12:28pm by CryingEyes-
Bushra's Creation Gallery#1(Rqst:OPEN)Upd8 pg#142

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: PrincessBushi   Replies: 1128   Views: 56445

PrincessBushi 1128 56445 08 May 2011 at 7:26am by PrincessBushi
Jennys siggy shop

2

Author: JennyPenny   Replies: 10   Views: 2978

JennyPenny 10 2978 17 October 2005 at 6:52am by Sikh Kuri

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index