Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KAJEN~Destined2Love490~ Auction is STILL ON! WOHOO (Page 111)

Preeti_ar_kj IF-Rockerz
Preeti_ar_kj
Preeti_ar_kj

Joined: 26 January 2011
Posts: 6391

Posted: 19 March 2011 at 4:59am | IP Logged
Originally posted by -Sary-

http://www.youtube.com/watch?v=zW34PB6bOGg&feature=related

Who is gonna be JJ's LUCCCCCCCCCCCKY BOYYY :P

ksg:$

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 19 March 2011 at 4:59am | IP Logged
Originally posted by Dr.BasketGupta

Originally posted by ammyridz600

Originally posted by Dr.BasketGupta

yuniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ur in demand for getting ur ass on our FB chat Approve

omg am in demand everywhereLOL
LOL


idk abt other places but u are my besharam yuni and i need u on chat LOL

yup i knw my besharam pooooooooooo LOLLOLLOL
my bro is telling me 2 do her his HW D'ohROFL
soundsofcedar IF-Addictz
soundsofcedar
soundsofcedar

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 December 2008
Posts: 60425

Posted: 19 March 2011 at 4:59am | IP Logged
Originally posted by Dr.BasketGupta

Originally posted by -Sary-

Pooja I don't wake up till like 1pm or even 4pm at times LOL But yeh I shall leave soon but finishing this AT is tempting atm!


Shocked is your break still on? Ermm

Nope LOL but classes are at night anyway :P
ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 19 March 2011 at 4:59am | IP Logged
Originally posted by ammyridz600


yup i knw my besharam pooooooooooo LOLLOLLOL
my bro is telling me 2 do her his HW D'ohROFL


can't he ever do his hw? Confused


Edited by Dr.BasketGupta - 19 March 2011 at 5:01am
-tehreem- IF-Sizzlerz
-tehreem-
-tehreem-

Joined: 06 January 2007
Posts: 23231

Posted: 19 March 2011 at 5:00am | IP Logged
Originally posted by -Sary-


Ishq pyar mohabbat Day Dreaming With KAJEN
Wo pehlay hi nahi tha Stern Smile
Wink
soundsofcedar IF-Addictz
soundsofcedar
soundsofcedar

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 December 2008
Posts: 60425

Posted: 19 March 2011 at 5:00am | IP Logged
Originally posted by ksg_fan20

Originally posted by -Sary-

http://www.youtube.com/watch?v=zW34PB6bOGg&feature=related

Who is gonna be JJ's LUCCCCCCCCCCCKY BOYYY :P

ksg:$

HAAYYYYYYYYYYYYYE :| I love you for saying that LOL
Mehak_Luvs_Rani IF-Stunnerz
Mehak_Luvs_Rani
Mehak_Luvs_Rani

Joined: 01 July 2005
Posts: 27500

Posted: 19 March 2011 at 5:00am | IP Logged
Originally posted by -Sary-

Originally posted by Mehak_Luvs_Rani

YEH LO PHIR...

One Mosquito can make you a SIXERROFL

Hum cricket thode hi khelein gaye mosquito se jo sixer hoga :S
Stern Smile

ROFL

OH EM GEE

YOU MAKE ME LAUGHLOL
-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 19 March 2011 at 5:00am | IP Logged
i dont even do my HWROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

ammyridz600

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 7   Views: 3066

xogopi1022 7 3066 18 November 2010 at 10:16pm by Sw33t_Poison
wohoo...promo out...

Author: blue-jen   Replies: 8   Views: 984

blue-jen 8 984 09 June 2010 at 3:11am by .anjz.
KaJen!!! KaJen!!! KaJen!!!

Author: exquisite.   Replies: 6   Views: 6349

exquisite. 6 6349 16 March 2010 at 4:12am by *Shruti*
Wohoo...my small prediction came true!!

2

Author: Shipra_S   Replies: 10   Views: 1511

Shipra_S 10 1511 07 December 2009 at 10:55am by Interstellar
KaJen's chemistry..(kajen fans)

Author: -Hoor-   Replies: 3   Views: 3657

-Hoor- 3 3657 18 April 2009 at 6:01am by -Hoor-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index