Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

*Abhay&Piya#19*- When you touch me i feel love <3 (Page 99)

-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 20 March 2011 at 5:03pm | IP Logged
Originally posted by Dhruvii

Originally posted by .PINK.

Originally posted by Dhruvii

Originally posted by .PINK.

Originally posted by Dhruvii

Hi Lina
don't think we've met
I'm Dhruv :)
hey Dhruv nice to meet uHug
 
nice to meet you too ;) Dancinglol
  I'll come dance with u DancingLOL 
btw when I first saw ur user
I thought u were a girl
I call one of my friend here
DhruviLOLConfusedLOL
 
LOL Party
ahah yeah Dhruv was already taken as a userame lol so I wrote Dhruvi since my friends call me by that too Dancing 
Embarrassed
 
yeah and I call him Dhruvzie!!!!!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

Hot-Stud.PINK.

-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 20 March 2011 at 5:04pm | IP Logged
Originally posted by Dhruvii

Originally posted by CT247

Originally posted by Dhruvii

Originally posted by Jen2

Originally posted by CT247

ROFLROFLROFLROFL awww poor u!!!!!

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLI really need some COFFEE now!! brb!!
 
ROFL can u make me some too? LOL
 
ROFLROFLROFLokie jenzie come soon!! and don't make him any :pROFLROFLROFL
Shocked 
 
LOL yesterday u made me coffee Tashu and u forgot the sugar Angry so u can go make one now
muhahahaah LOLLOL
 
Hawwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!! Id think so!!! :P get ur own coffee!!!!!!ROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.PINK.

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 20 March 2011 at 5:04pm | IP Logged
Originally posted by CT247

Originally posted by .PINK.

lol this sig choo cuteee
 
thankz lina I made it!! :p
ohh realli??
didn't know dat na
I realli like it
n the textLOLLOLgood one na

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 20 March 2011 at 5:05pm | IP Logged

Originally posted by CT247

Originally posted by Dhruvii

Originally posted by .PINK.

Originally posted by Dhruvii

Originally posted by .PINK.

Originally posted by Dhruvii

Hi Lina

don't think we've met
I'm Dhruv :)

hey Dhruv nice to meet uHug

 
nice to meet you too ;) Dancinglol

  I'll come dance with u DancingLOL 

btw when I first saw ur user

I thought u were a girl

I call one of my friend here

DhruviLOLConfusedLOL

 
LOL Party
ahah yeah Dhruv was already taken as a userame lol so I wrote Dhruvi since my friends call me by that too Dancing 
Embarrassed

 
yeah and I call him Dhruvzie!!!!!!!

LOLnice name 4 him



Edited by .PINK. - 20 March 2011 at 5:06pm

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

Hot-Stud Goldie
Hot-Stud
Hot-Stud

Joined: 14 December 2009
Posts: 2262

Posted: 20 March 2011 at 5:07pm | IP Logged
Originally posted by CT247

Originally posted by Dhruvii

Originally posted by CT247

Originally posted by Dhruvii

Originally posted by Jen2

Originally posted by CT247

ROFLROFLROFLROFL awww poor u!!!!!

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLI really need some COFFEE now!! brb!!
 
ROFL can u make me some too? LOL
 
ROFLROFLROFLokie jenzie come soon!! and don't make him any :pROFLROFLROFL
Shocked 
 
LOL yesterday u made me coffee Tashu and u forgot the sugar Angry so u can go make one now
muhahahaah LOLLOL
 
Hawwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!! Id think so!!! :P get ur own coffee!!!!!!ROFLROFLROFL
 
Ermm hmm let me think about it for a sec...
 
......
...........
...........
Sleepy
too lazy
 
............
..................
.......................
 
Dancing so nahh I still think U should go make it
 
ROFL
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 20 March 2011 at 5:07pm | IP Logged
Originally posted by NomaLuvsKSG

Lina- im good darling! hows youuu?
me good too sis
just irrated with mommy listening to old songzCry
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 20 March 2011 at 5:08pm | IP Logged
ok im going noww!

Byee <3

Tell me who finally had to make the coffeeROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Hot-Stud-CromulentHaze-.PINK.

.PINK. IF-Stunnerz
.PINK.
.PINK.

Joined: 09 January 2009
Posts: 37962

Posted: 20 March 2011 at 5:10pm | IP Logged
Originally posted by NomaLuvsKSG

ok im going noww!

Byee <3

Tell me who finally had to make the coffeeROFL

of corseROFL
em pretty sure Dhruv will have toROFL
buh-bye sis
tc

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index