Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

India-Forums

   
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat
Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

BEBO: 'I want to maintain silence on PC's remark' (Page 24)

-Anjaani- IF-Rockerz
-Anjaani-
-Anjaani-

Joined: 29 December 2007
Posts: 9031

Posted: 17 March 2011 at 5:48pm | IP Logged
Originally posted by Dexterphile

Lets see how long she maintains this silence. SillyKareena and silence don't go together.


BTW I'm loving the fan dynamics on here. People sure do change sides quicklyROFL

Wink

The following 3 member(s) liked the above post:

glittersDexterkichokriruky786

Dexterkichokri IF-Sizzlerz

Joined: 18 February 2007
Posts: 9950

Posted: 17 March 2011 at 5:49pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

MissIffiyruky786

lala12 Senior Member
lala12
lala12

Joined: 24 May 2006
Posts: 340

Posted: 17 March 2011 at 6:26pm | IP Logged
Originally posted by Dexterphile

Lets see how long she maintains this silence. SillyKareena and silence don't go together.


BTW I'm loving the fan dynamics on here. People sure do change sides quickly. ROFL
pyaar do..pyaar lo
ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

glittersMissIffiy-Anjaani-

-Anjaani- IF-Rockerz
-Anjaani-
-Anjaani-

Joined: 29 December 2007
Posts: 9031

Posted: 17 March 2011 at 6:33pm | IP Logged
Originally posted by khushian

Originally posted by Dexterphile

Lets see how long she maintains this silence. SillyKareena and silence don't go together.


BTW I'm loving the fan dynamics on here. People sure do change sides quickly. ROFL
pyaar do..pyaar lo
ROFL

LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

glitters

Katalicious IF-Sizzlerz
Katalicious
Katalicious

Joined: 25 May 2010
Posts: 20996

Posted: 17 March 2011 at 6:52pm | IP Logged
Yeah people mainly change sides of the actress becomes whinyLOL
sheee IF-Sizzlerz
sheee
sheee

Joined: 01 December 2010
Posts: 10386

Posted: 17 March 2011 at 6:57pm | IP Logged
Originally posted by Dexterphile

Originally posted by sheee

Originally posted by Dexterphile

Lets see how long she maintains this silence. SillyKareena and silence don't go together.


BTW I'm loving the fan dynamics on here. People sure do change sides quicklyROFL
except me


I hope so. Arguing with you is better. I don't want to have to kiss your ass ever Shee. LOLLOL
I don't get it.

The following 1 member(s) liked the above post:

IHeartDeepika.

desigal90 IF-Stunnerz
desigal90
desigal90

Joined: 14 November 2007
Posts: 37524

Posted: 17 March 2011 at 6:59pm | IP Logged
More amusing than news or articles is the member interaction on this forum.
Now this is what I call entertainment!

The following 3 member(s) liked the above post:

lala12Kataliciousruky786

sheee IF-Sizzlerz
sheee
sheee

Joined: 01 December 2010
Posts: 10386

Posted: 17 March 2011 at 7:02pm | IP Logged
Originally posted by Dexterphile

Originally posted by sheee

Originally posted by Dexterphile

Lets see how long she maintains this silence. SillyKareena and silence don't go together.


BTW I'm loving the fan dynamics on here. People sure do change sides quicklyROFL
except me


I hope so. Arguing with you is better. I don't want to have to kiss your ass ever Shee. LOLLOL
 
 
 
 
You don't have to. I am sooo nice and easy going, I always forgive people. I don't mind anything, I let people be mad at me if they want to and when they cool down, I am still there for them.


Edited by sheee - 17 March 2011 at 7:22pm

The following 3 member(s) liked the above post:

lala12IHeartDeepika.ruky786

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Eesha made ugly remark on Shiney Ahuja

2

Author: Niti_Angel   Replies: 11   Views: 1244

Niti_Angel 11 1244 05 December 2008 at 1:28am by _Sano_
'I took Bips' catty remark positively'

2

Author: Sano88   Replies: 10   Views: 1293

Sano88 10 1293 30 August 2007 at 6:38pm by Wafa_92
Jiah made a remark 2wards Kat - article

Author: * ~ Roshni ~ *   Replies: 6   Views: 723

* ~ Roshni ~ * 6 723 25 June 2007 at 7:44am by Sano88
Bachchan's witty remark at Anil Kapoor

Author: lucky_lakshmi   Replies: 8   Views: 1348

lucky_lakshmi 8 1348 10 May 2007 at 1:19pm by DeSi*KuRi*
BigB faces flak over 'son' remark

2

Author: bunbutt_too   Replies: 11   Views: 866

bunbutt_too 11 866 04 November 2006 at 4:47am by goldenword

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index