Chhoti Bahu - Sawar Ke Rang Rachi
Chhoti Bahu - Sawar Ke Rang Rachi

India-Forums

   

OMG! xxxxx

MysteryGirl101 Goldie
MysteryGirl101
MysteryGirl101

Joined: 13 June 2009
Posts: 2398

Posted: 16 March 2011 at 11:41am | IP Logged
OMG....Radev were amazing today..loved the dialogues.....nd loved the way Dev was in different disguises jst to get Radhika to go with him....awwww shoooooooo sweet....
it was sooooo gd loved loved loved it to death....nd cant wait for tmrw 

(i have a solo talk to do in class nxt wk on sum1 i admire nd now after todays episode which was out of dis world am definitely gonna do it Rubina (nd Avinash)....although no1 will no them, except me in the class, so al have to show dem a pic of them....im sooo excited) 

Todays episode was soooooooo cute! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Edited by Avina_fan1 - 16 March 2011 at 11:46am

The following 15 member(s) liked the above post:

mystifyrevinianilRadev_AvinaFanavina_foreverRadev_virmanRADEV1000laxmi_avinafanpalak13viprakshiDevika.bholabearOmaRamdasslavalinaashna26fatssrilanka

RADEV1000 Goldie
RADEV1000
RADEV1000

Joined: 14 March 2010
Posts: 1862

Posted: 16 March 2011 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by Avina_fan1


(i have a solo talk to do in class nxt wk on sum1 i admire nd now after todays episode which was out of dis world am definitely gonna do it Rubina (nd Avinash)....although no1 will no them, except me in the class, so al have to show dem a pic of them....im sooo excited) 




Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww yaar dats realy gr8..... prepare it well.... i hope u vil rock...God bless!!!!.....Big smileBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

MysteryGirl101

MysteryGirl101 Goldie
MysteryGirl101
MysteryGirl101

Joined: 13 June 2009
Posts: 2398

Posted: 16 March 2011 at 11:47am | IP Logged
Originally posted by RADEV1000



Wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww yaar dats realy gr8..... prepare it well.... i hope u vil rock...God bless!!!!.....Big smileBig smile

thx .......nd am gonna take even more time preparing dis one cos its on Rubina  Smile


Edited by Avina_fan1 - 16 March 2011 at 11:50am

The following 1 member(s) liked the above post:

RADEV1000

Radev_virman Goldie
Radev_virman
Radev_virman

Joined: 12 November 2010
Posts: 1680

Posted: 16 March 2011 at 11:59am | IP Logged

totally agree with u me too liked  todays episode........ anyways best of luck

The following 1 member(s) liked the above post:

MysteryGirl101

ashna26 IF-Sizzlerz
ashna26
ashna26

Joined: 09 January 2010
Posts: 15883

Posted: 16 March 2011 at 12:10pm | IP Logged
I agree  beautiful episode. All the best with your project on Avinash and Rubina CB, really nice Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

MysteryGirl101

MysteryGirl101 Goldie
MysteryGirl101
MysteryGirl101

Joined: 13 June 2009
Posts: 2398

Posted: 16 March 2011 at 12:16pm | IP Logged
thx........i need to prepare this extra cos no1 in my english class knows them....LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ashna26

ashna26 IF-Sizzlerz
ashna26
ashna26

Joined: 09 January 2010
Posts: 15883

Posted: 16 March 2011 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by Avina_fan1

thx........i need to prepare this extra cos no1 in my english class knows them....LOL
 
So after your solo presentation everyone is going to know them Big smile 
MysteryGirl101 Goldie
MysteryGirl101
MysteryGirl101

Joined: 13 June 2009
Posts: 2398

Posted: 16 March 2011 at 1:08pm | IP Logged
Originally posted by ashna26

Originally posted by Avina_fan1

thx........i need to prepare this extra cos no1 in my english class knows them....LOL
 
So after your solo presentation everyone is going to know them Big smile 

yes nd dw al tell u all how it went nd wat comments i got k Smile

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index