Chhoti Bahu - Sawar Ke Rang Rachi
Chhoti Bahu - Sawar Ke Rang Rachi

India-Forums

   

Dev janu...hai rabba...

Tilashini IF-Rockerz
Tilashini
Tilashini

Joined: 20 December 2009
Posts: 9732

Posted: 16 March 2011 at 10:47am | IP Logged
A must watch episode....i reli luved RADEV scenes today....
DEV janu... OMG kitna CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! he was looking so HOT!!!!!! in RED whyy??why? why?!?!?!?!?!? LOL ok,im saving it for tomorow and HOLI episode... the scene he ask rads have we met before? n so on....RELI CUTE  SCENE....Blushing and when radhika sees him everywhere with diferent disguise..he looked so funny......
ROFL ROFL

PRECAP : MINDBLOWING....OMG!! THAT "KILLER SMILE" hai rabba...saach meh,TUJH MEIN RAB DIKHTA HAI JANU...i need pictures of it plz.....LOL

RATING : 10/10
Star


Edited by Tilashini - 16 March 2011 at 11:01am

The following 13 member(s) liked the above post:

vinianilPutijaChalhovgauranitaiaugust123dany89anusha34..yajnaseni..bholabearsigridashna26anu17garima22fatssrilanka

Angie12 IF-Rockerz
Angie12
Angie12

Joined: 08 July 2009
Posts: 7726

Posted: 16 March 2011 at 10:50am | IP Logged
Originally posted by Tilashini

A must watch episode....i reli luved RADEV scenes today....
DEV janu... OMG kitna CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! he was looking so HOT!!!!!! in RED whyy??why? why?!?!?!?!?!? LOL ok,im saving it for tomorow and HOLI episode... the scene he ask rads have we met before? n so on....RELI CUTE  SCENE....Blushing and when radhika sees him everywhere with diferent disguise..he looked so funny......
ROFL ROFL

PRECAP : MINDBLOWING....OMG!! THAT "KILLER SMILE" hai rabba....i need pictures of it plz.....LOL

RATING : 10/10
Star
Tila you are back.  What took you so long?  Didn't see your comments yesterday.  Until Holi, it would be your week. 

The following 4 member(s) liked the above post:

laxmissigridTilashiniNeerjaa

Tilashini IF-Rockerz
Tilashini
Tilashini

Joined: 20 December 2009
Posts: 9732

Posted: 16 March 2011 at 10:53am | IP Logged
Originally posted by why3

Originally posted by Tilashini

A must watch episode....i reli luved RADEV scenes today....
DEV janu... OMG kitna CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! he was looking so HOT!!!!!! in RED whyy??why? why?!?!?!?!?!? LOL ok,im saving it for tomorow and HOLI episode... the scene he ask rads have we met before? n so on....RELI CUTE  SCENE....Blushing and when radhika sees him everywhere with diferent disguise..he looked so funny......
ROFL ROFL

PRECAP : MINDBLOWING....OMG!! THAT "KILLER SMILE" hai rabba....i need pictures of it plz.....LOL

RATING : 10/10
Star
Tila you are back.  What took you so long?  Didn't see your comments yesterday.  Until Holi, it would be your week. 



i wen on a vacation.. and yes this whole week is my week...im sure it'l be AWESOME...cant wait....*EXCITED* Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

sigrid

august123 Goldie
august123
august123

Joined: 11 July 2009
Posts: 1330

Posted: 16 March 2011 at 10:53am | IP Logged
yes dear this entire week of cb2 is dedicated to you

The following 2 member(s) liked the above post:

sigridTilashini

anu17 IF-Sizzlerz
anu17
anu17

Joined: 27 May 2010
Posts: 15348

Posted: 16 March 2011 at 10:54am | IP Logged
yaa tilu yaar I totally sgree with you wow gr8 update mind blowing yaar...what an epi............................Embarrassed
10000000000000000000000000000/10 yaar
Rad is a beauty queen...wow she is so sweet cute yaar..................
I have no words for both AvIna yaar.....................they are the best and perfect couple.................I ever sw

The following 2 member(s) liked the above post:

RADEV1000sigrid

Loveyouearth2 Senior Member
Loveyouearth2
Loveyouearth2

Joined: 15 November 2009
Posts: 279

Posted: 16 March 2011 at 10:55am | IP Logged
Originally posted by Tilashini

<font face="Comic Sans MS, Times, serif" size="2"><font size="3">A must watch episode....i reli <font color="#9900ff">luved RADEV scenes today</font>....
DEV janu... OMG kitna <font color="#ff0066">CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! <font color="#000000">he was looking </font><font color="#000000">so <font color="#ff0000">HOT!!!!!! in RED</font> </font>whyy??why? why?!?!?!?!?!? <font color="#000000">LOL ok,im saving it for tomorow and HOLI episode...</font></font> the scene he ask rads have we met before? n so on....<font color="#000000">RELI CUTE SCENE...</font>.Blushing and when radhika sees him everywhere with diferent disguise..he looked so funny......</font>ROFL ROFL

<font color="#cc0000" size="3">PRECAP : </font>MINDBLOWING....OMG!! THAT <font color="#ff0099"><font color="#990000" size="3">"KILLER SMILE"</font> </font>hai rabba....i need pictures of it plz.....LOL
<font color="#ff0000">
<font size="3">RATING : 10/10</font></font></font>Star
sigrid IF-Rockerz
sigrid
sigrid

Joined: 14 June 2006
Posts: 5986

Posted: 16 March 2011 at 10:59am | IP Logged
Tilu, have missed your posts....this week is only for you and your jannuHeartHeart
Yes, Avina and RaDEv looked so good...........seems they are color coded.......good to see them looking great...
Loved the interaction between the two....ClapClap


Edited by sigrid - 16 March 2011 at 11:06am

The following 1 member(s) liked the above post:

Tilashini

ashna26 IF-Sizzlerz
ashna26
ashna26

Joined: 09 January 2010
Posts: 15883

Posted: 16 March 2011 at 11:00am | IP Logged
Tila amazing episode Smile Dev was so cute and funny  following Radhika EmbarrassedWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Tilashini

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index