Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven:KaranShilpa:The Hottest Jodi-GR8 Mag (Page 86)

star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 65282

Posted: 16 March 2011 at 5:24pm | IP Logged
Originally posted by PyaarSe

maham. lol well not often..but it happens from time to time.



Gosh.. I so miss hearing you abusing certain someone and all of us having fun hearing it and discussing it. Tongue

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 55215

Posted: 16 March 2011 at 5:24pm | IP Logged
hey shilpa :) I love your dabba :D
 
amna! you are open for 10 REQS :O isn't that too much..?
 
haha! I opened for 5 reqs last time..finished 3..(suprisingly) other 2..was too lazy! haha!

The following 1 member(s) liked the above post:

sweet.melody

KaSh_luv IF-Sizzlerz
KaSh_luv
KaSh_luv

Joined: 23 July 2008
Posts: 17688

Posted: 16 March 2011 at 5:25pm | IP Logged
@Zahra...u asked for it...we jus say it how it is...
 
amna malik IF-Addictz
amna malik
amna malik

Joined: 06 August 2005
Posts: 52138

Posted: 16 March 2011 at 5:26pm | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

Roz, i know! its cuz you guys say gaash and we say normal gosh ROFL so omgosh sounds like omkash ROFL


True. And Americans say Gaassip instead of Gossip. As much as i like American accent, tht turning Os into As is annoying

The following 2 member(s) liked the above post:

KaSh_luv-Ri.

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 16 March 2011 at 5:26pm | IP Logged
Hello Roz!!! Long time, what's up with you?

Amna, did you see what evil me commented on your gall? :P

Let me check for it Tabi, cause tinypic ke saath I bunch of my stuff went away :| but if I can't find it, I will make more stuff! :D

The following 1 member(s) liked the above post:

amna malik

star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 65282

Posted: 16 March 2011 at 5:26pm | IP Logged
Originally posted by sweet.melody

MAHANKKKKKKKKKKKK dikhao me na!! and I see you finally put the sigs together yourself :P


LOL.. Finally, I have open my PS. Well the credit goes to my net for not working. Embarrassed

Amna Relax, I have told her.. don't worry.

The following 1 member(s) liked the above post:

amna malik

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 16 March 2011 at 5:27pm | IP Logged
Originally posted by amna malik

True. And Americans say Gaassip instead of Gossip. As much as i like American accent, tht turning Os into As is annoying


heyyyyyyyyyyyyyy I never said Gaassip ROFL It's like Gaw-sip :P

The following 1 member(s) liked the above post:

amna malik

amna malik IF-Addictz
amna malik
amna malik

Joined: 06 August 2005
Posts: 52138

Posted: 16 March 2011 at 5:27pm | IP Logged
@ashu: yeah 10 is fine for me. I make sigs pretty fast. Oh and it's 1 req a person. I guess i didn't write tht. Let me run back and edit

@maham: btw how do u know priya requested me?

The following 1 member(s) liked the above post:

notfadedaway

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30253

Aarohi.. 385 30253 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 30955

PuffinHypercity 537 30955 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 91165

unknowndesires. 1149 91165 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Vrindz   Replies: 1084   Views: 99115

Vrindz 1084 99115 16 September 2010 at 5:41am by adeela
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 0   Views: 1169

mishthan 0 1169 03 July 2010 at 8:00am by mishthan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index