Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*||29 Happy Holi (Page 128)

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 19 March 2011 at 9:28pm | IP Logged
Tum toh wahan Holi nahin khel sakti ho so tumhari bhi Holi nahin hui hogi....

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 19 March 2011 at 9:30pm | IP Logged
Awhh jiju phir se bahar?Ouch omg ren di ke woh bhi saudi main hai na? hehe
Awh poor u..lolz but have fun with him..lolz
Yaa yaha pe holii banned hai so no holi for usCry

The following 1 member(s) liked the above post:

RiMa_972

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 19 March 2011 at 9:34pm | IP Logged
Yeah Ren's hubby is a Doc in Saudi.
Fun?? He says he'll make my life hell otherwise I'll get bored and lazy!LOL Teenagers!WinkLOL
How did u like the epi Shreya?
..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 19 March 2011 at 9:36pm | IP Logged
Originally posted by riza792

Yeah Ren's hubby is a Doc in Saudi.
Fun?? He says he'll make my life hell otherwise I'll get bored and lazy!LOL Teenagers!WinkLOL
How did u like the epi Shreya?


lmao di teenagers aaise hi hai..mujhse pucho?LOL
Hmm epi? it was good..lolz
just watched it..but had no interest ughhh this kamina dev na/..ek laatti ki jarurat hai
he's not helping instead creating problemsAngry

The following 1 member(s) liked the above post:

RiMa_972

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 19 March 2011 at 9:40pm | IP Logged
Yeah..that's true...Dev is getting irritating...But I must say that the track is actually getting a lil interesting now, with Angry Maan. I'm sure we will get some good intense scenes during MU and patch up. And the article mentoned that the separation is gonna be a short one...so no worries.
It'll all get cleared when GC comes back from real HMLOL
RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 19 March 2011 at 9:42pm | IP Logged
Shreya, sweetie....I'm gonna go have breakfast. See you later darling!
Looks like no one is coming in today...sorry to leave u alone hereHug
Love you! Muuaah!
..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 19 March 2011 at 9:43pm | IP Logged
Originally posted by riza792

Yeah..that's true...Dev is getting irritating...But I must say that the track is actually getting a lil interesting now, with Angry Maan. I'm sure we will get some good intense scenes during MU and patch up. And the article mentoned that the separation is gonna be a short one...so no worries.
It'll all get cleared when GC comes back from real HMLOL


Yaa its kindaa interesting now as we see possessive maanEmbarrassed..uff yeh GC ka HM ne barbaad kardiya hameLOLjaldi aaoooo GC..lolz
I really wanna see some romantic moments now..bohot hogaya rona dhona

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 19 March 2011 at 9:46pm | IP Logged
Originally posted by riza792

Shreya, sweetie....I'm gonna go have breakfast. See you later darling!
Looks like no one is coming in today...sorry to leave u alone hereHug
Love you! Muuaah!


Its okaay di
I gtg to sleep too..lolzLOL
Enjoy ur Breakfast
see yah tom
love yaa..bye muah

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 44151

Ankita_88 97 44151 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9501

Amor. 30 9501 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12350

Amour_Reet 18 12350 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7475

Shipra_S 14 7475 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3655

adits7 20 3655 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index