Gunahon Ka Devta

India-Forums

   
Gunahon Ka Devta
Gunahon Ka Devta

CKD Group Presents GKD AWARDS NIGHT (Page 6)

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72335

Posted: 19 March 2011 at 9:20am | IP Logged
OMG Awesome Wrk <3 !! 
n thnks Alot For The Award Hug ! Magar Mach Ke Ansooo *sob**sob* !! 
im sorrry for disappearin Unhappy !! tho busy Schedule Unhappy
missss u all <3 !! 
ke Reporter ji answer to ur ques LOL 
--
Manal- What does it feel like to be Gayab on the forum? Is Aaditya hot than ODB?
---
Ma Answer : ROFL No No no more Aditya ROFL ! buh theres a new 1 Wink ! ROFL 
on Serious note Jst busy wid xams n personal Shit tho Miss u all Unhappy
thnks ALot All <3 
Love yew Alll 
n Miss yew AlL <3

The following 5 member(s) liked the above post:

jes_jadealeena1jnawaz-Prashu-yoga23priya

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 19 March 2011 at 9:25am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

OMG Awesome Wrk <3 !! 
n thnks Alot For The Award Hug ! Magar Mach Ke Ansooo *sob**sob* !!
 
YEp a perfect award for u manoLOLLOLLOL
 
 
 
 
LOLLOLLOLLOL
 
 
im sorrry for disappearin Unhappy !! tho busy Schedule Unhappy
missss u all <3 !! 
ke Reporter ji answer to ur ques LOL 
--
Manal- What does it feel like to be Gayab on the forum? Is Aaditya hot than ODB?
---
Ma Answer : ROFL No No no more Aditya ROFL ! buh theres a new 1 Wink ! ROFL who who tell tellLOL
on Serious note Jst busy wid xams n personal Shit tho Miss u all Unhappy
thnks ALot All <3 
Love yew Alll 
n Miss yew AlL <3

The following 4 member(s) liked the above post:

jes_jade-Prashu-yoga23priyajnawaz

-Prashu- IF-Sizzlerz
-Prashu-
-Prashu-

Joined: 13 October 2010
Posts: 17165

Posted: 19 March 2011 at 9:25am | IP Logged

ManooooooooooooHug

 
 
Loads of hugsHug
 
Miss u too hun!!!!
 
 
 

The following 3 member(s) liked the above post:

jes_jadeyoga23priyajnawaz

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72335

Posted: 19 March 2011 at 9:26am | IP Logged
@ Aleeena : Wink ! u knw who Wink  ROFL 
@ Prats <3 !! thnks <3 !! 

The following 5 member(s) liked the above post:

aleena1jes_jade-Prashu-yoga23priyajnawaz

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 19 March 2011 at 9:30am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

@ Aleeena : Wink ! u knw who Wink  ROFL 
@ Prats <3 !! thnks <3 !! 
 
 
u wanna break mima maas recordLOLLOLLOL

The following 4 member(s) liked the above post:

jes_jade-Prashu-yoga23priyajnawaz

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72335

Posted: 19 March 2011 at 9:32am | IP Logged
ROFL !! jaisi Maa Waisi Beti u seee ROFL 

The following 3 member(s) liked the above post:

jes_jadeyoga23priyajnawaz

yoga23priya IF-Sizzlerz
yoga23priya
yoga23priya

Joined: 06 November 2010
Posts: 10904

Posted: 19 March 2011 at 9:33am | IP Logged
hey manoo , aleena di and prashuuu Hug

Congo Shongo Manooo Clap


The following 3 member(s) liked the above post:

aleena1jes_jadejnawaz

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 19 March 2011 at 9:35am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

ROFL !! jaisi Maa Waisi Beti u seee ROFL 
.
 
tsk tskLOLLOLLOL.......

The following 1 member(s) liked the above post:

jnawaz

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Gunahon Ka Devta Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index