Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

||Sapphire Studio||UPDATE:pg134&137.Note:Pg158 (Page 77)

Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 04 July 2011 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by ..Saba..

omg lovelyy vm <3 miss u KaJen<3 uweeinnn LOL

waoo i loved d banners .. soo amaznggg

i remebr my last res .. will edit soon Embarrassed
Thank youu soo much SabaEmbarrassed
 
Originally posted by tzahra

Hey
waow you are talented really creative
i love the sig you made on KaSh the WS one really loving the colouring and your style is very different too
the update is really great you made DMG white white sig on jodi's
the Navya and Maneet Avi are gr8
keep it up and hope to see more KaSh creation from you
 
Hey, thank you so much! Glad you liked the stuff.. thanks once again for the caps- will def keep making for KaSh (as AR) sigs if you guys carry on updating the Pic GalleryEmbarrassed 

Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 04 July 2011 at 10:59am | IP Logged
Originally posted by aisha_1992

wooow loved all sigs.. g8 style...

btw will chck ur vm, no time nowConfused

senorita
 
Thanks Sen! Glad you liked themEmbarrassed
 
Originally posted by Sunshine Girl

Uff uff ufff the ff banner is so so sooo cool...perfect coloring and textures...lovely text...aaahhh m drooling...loved it like anything...
 
Thank youu so much!=))
 
Originally posted by MoHiTZ-DrEaMeR

Awesome
 
 
Thanks=)) 
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 04 July 2011 at 11:04am | IP Logged
Originally posted by 26javey26

awesome update
 
Thanks Javeria=))
 
Originally posted by luvudmg

i luv ur vm n update pls add me in ur pm list
 
Thank you & will doEmbarrassed
 
Originally posted by blessing-beauty

Amazingg updatesss ashh
itss good 2 see u backkk
gr8 jobb
 
 
Thank you so much Naaz!!=))


Edited by midnight.blue - 04 July 2011 at 11:05am
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 04 July 2011 at 11:05am | IP Logged
Originally posted by -KingAragorn-

Fabulous udpates on pages 69 & 72!!   Star     Star     Star  

Keep rocking! Thumbs Up 

 
 
 
Thank you so much!
 
Originally posted by Mona1993

Awesome update AshClaploved my sigg and all others 2Tongue
 
 
Monaa! Thank you! Was waiting kab se for your verdict on your request- love you!TongueHug 
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 04 July 2011 at 11:10am | IP Logged
Originally posted by Nikkydmglover

Kajen siggies...!!! OMG  soo soo beautiful siggies Day DreamingDay Dreaming
well well m soo glad well first tym m visiting ur gallery such a beautiful n awesome n perfect work i must say..!!!Thumbs UpThumbs Up
phenomenal all d way.well itss late to comment but its better late then never ..hehe...!!LOL LOL
soo
god i loved it soo soo beautifull...!! Both look soo soo complementry..!!AhhDay Dreaming

m jst unable to believe dat this is ur first attempt in avi's gosh daam cutee scene u choose ...great
LOTSSS OFF LOVEEE
NIKKY..!:))Embarrassed
EmbarrassedEVEN i loved ur VM update u rock...!!
doo add me in ur pm list if possible...!!Big smileBig smileBig smile

Hey Nikky (i've got the name right haven't i?)
Thank you sooo so much for your awesome comments!! It really means a lot to meEmbarrassed
Lol as long as you like my stuff or have some constructive criticism i don't mind whenever you commentEmbarrassed
Thank you sooo so much once again! And thanks for using the KaJen sig as welll!!Hug
Keep visiting and giving me feedback
 
............. IF-Sizzlerz
.............
.............

Joined: 19 June 2010
Posts: 10360

Posted: 04 July 2011 at 11:12am | IP Logged
Ashh I'll comment on the previous two updates with tonight's update if that makes sense :D x
Sienna.. IF-Dazzler
Sienna..
Sienna..

Joined: 28 September 2010
Posts: 2512

Posted: 04 July 2011 at 11:18am | IP Logged
AnnnPinch
I was gonna update in that spotROFL
............. IF-Sizzlerz
.............
.............

Joined: 19 June 2010
Posts: 10360

Posted: 04 July 2011 at 11:24am | IP Logged
Am sorry twinny LOL I'll help you finsh this page :)
I'll do two reserves for the previous two updates & why don't you post something like thankyou everyone :P

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
//LoneDesignz//#1 CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: SobtiObsession   Replies: 1213   Views: 75830

SobtiObsession 1213 75830 02 June 2011 at 12:47am by Fari.Kashian
Sharona.Creationz #13||Cls!||New:90 Note:89

2 3 4 5 6 7 ... 93 94

Author: -Sharona-   Replies: 751   Views: 37704

-Sharona- 751 37704 25 November 2010 at 1:49am by New.Life
3IDIOTSCREATION1.0|Up-Sona,asin,kash,sr/note-55

2 3 4 5 6 7 ... 58 59

Author: Ash_Salz   Replies: 470   Views: 25117

Ash_Salz 470 25117 09 August 2010 at 10:02pm by -dhruvi
OP 01 | C | NOTE 147 |

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: -KingAragorn-   Replies: 1178   Views: 59707

-KingAragorn- 1178 59707 07 July 2010 at 2:18am by -Komal-
Suuche'z Studio {Close}

Author: Suuche   Replies: 0   Views: 541

Suuche 0 541 15 June 2010 at 4:58am by Suuche

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index