Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

TEAM INDIA For World Cup - De Ghuma Ke ;) (Page 9)

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 46876

Posted: 15 March 2011 at 11:07am | IP Logged
Originally posted by aa123.80

Yup Zarqa, it was TOTALLY bad captaincy by Dhoni... I guess the "captain cool" thing really got to his head... Always making weird decisions like taking Piyush Chawla each time, and now this! Dead

completely agreed yaar....always being so cool is not tht cool Stern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

aa123.80

anwaya IF-Sizzlerz
anwaya
anwaya

Joined: 15 April 2008
Posts: 14628

Posted: 15 March 2011 at 11:08am | IP Logged
Originally posted by indian_beauty

Originally posted by aa123.80

Yup Zarqa, it was TOTALLY bad captaincy by Dhoni... I guess the "captain cool" thing really got to his head... Always making weird decisions like taking Piyush Chawla each time, and now this! Dead

completely agreed yaar....always being so cool is not tht cool Stern Smile

yeah ur brain freezes! 

The following 1 member(s) liked the above post:

aa123.80

aa123.80 IF-Sizzlerz
aa123.80
aa123.80

Joined: 24 June 2009
Posts: 14005

Posted: 15 March 2011 at 11:10am | IP Logged
ROFL Brain freeze is the right term Anj!
And also, India's every match has been a struggle. Whether Ireland, England, SA. Except the first match, they haven't really done anything...

The following 1 member(s) liked the above post:

anwaya

anwaya IF-Sizzlerz
anwaya
anwaya

Joined: 15 April 2008
Posts: 14628

Posted: 15 March 2011 at 11:14am | IP Logged
yeah well i like interesting matches not the easy ones but deffo not struggling ones!

wht we r gonna do agnst Pakistan n Aussies? they r strong teams! 

The following 1 member(s) liked the above post:

aa123.80

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 46876

Posted: 15 March 2011 at 11:14am | IP Logged
ok guys I g2g...I'll see y'all later...bye take care Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

anwayaaa123.80

anwaya IF-Sizzlerz
anwaya
anwaya

Joined: 15 April 2008
Posts: 14628

Posted: 15 March 2011 at 11:17am | IP Logged
bbyeeeeeeeeeee Hug
aa123.80 IF-Sizzlerz
aa123.80
aa123.80

Joined: 24 June 2009
Posts: 14005

Posted: 15 March 2011 at 11:20am | IP Logged
Bye Zarqa!

Yup Anj, what against Aus? And Aus comes later, what against WI??

The following 1 member(s) liked the above post:

anwaya

anwaya IF-Sizzlerz
anwaya
anwaya

Joined: 15 April 2008
Posts: 14628

Posted: 15 March 2011 at 11:22am | IP Logged
yeah, we need to worry too if they came playing agsnt my gully cricket team! Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

aa123.80

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
[ Team SidAina HQ ] [Where art thou?]

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -bhootni-   Replies: 1200   Views: 48878

-bhootni- 1200 48878 27 August 2010 at 8:08pm by -bhootni-
.: Prii's Chatting World #1 :.

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: -Priii-   Replies: 139   Views: 7075

-Priii- 139 7075 26 April 2010 at 6:42am by -Priii-
[ Team SidAina HQ ] [new thread link 150]

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -bhootni-   Replies: 1194   Views: 35089

-bhootni- 1194 35089 27 March 2010 at 2:36pm by -bhootni-
[ Team SidAina HQ ] [Link to next thread 148]

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -bhootni-   Replies: 1196   Views: 33745

-bhootni- 1196 33745 29 January 2010 at 9:15pm by -bhootni-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index