Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

*::.PakistanCricketClub '5'.::* |Rukna hai ab nahi (Page 89)

serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52716

Posted: 25 March 2011 at 12:36pm | IP Logged
Jiaa Jaaaniiii: Oye!
suno toh... chali gayi kiya shower main!?
and wat abt u telling me about Aleem Bhaai!? LOL i took the name ryt naa!? :P
LOL!
mish u and uhh Binu, u have msn?
wats ur id??

-SMay31- IF-Sizzlerz
-SMay31-
-SMay31-

Joined: 01 June 2005
Posts: 14314

Posted: 25 March 2011 at 12:39pm | IP Logged
@ aliya: plz give me twitter ids of malik & sania :)
NatluS-Sahiba IF-Dazzler
NatluS-Sahiba
NatluS-Sahiba

Joined: 10 August 2010
Posts: 3499

Posted: 25 March 2011 at 12:41pm | IP Logged
Originally posted by -Sidra-

@ aliya: plz give me twitter ids of malik & sania :)

mirzasania
realshoaibmalik


Edited by NatluS - 25 March 2011 at 12:41pm

The following 1 member(s) liked the above post:

-SMay31-

serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52716

Posted: 25 March 2011 at 12:41pm | IP Logged
^^ u dont have em!? Shocked
omg i keep chatting wid sania! ROFL
shes amazing havent talkd 2 her in long bt she has hard practise sessions goin on abhii issliye! :P
[/size]

The following 1 member(s) liked the above post:

-SMay31-

-SMay31- IF-Sizzlerz
-SMay31-
-SMay31-

Joined: 01 June 2005
Posts: 14314

Posted: 25 March 2011 at 12:44pm | IP Logged
@ NatluS : thnxs so mch :D
 
@ reeno : nahi yar i dont use social websites tht mch so have no idea Geek 
 
 
i jst read shane warne predictions going Wrong haha but Ali zafar is on roll lols
Alu- IF-Stunnerz
Alu-
Alu-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38849

Posted: 25 March 2011 at 12:46pm | IP Logged
what are Ali zafars prediction
Pak me want it to win :P

The following 1 member(s) liked the above post:

-SMay31-

NatluS-Sahiba IF-Dazzler
NatluS-Sahiba
NatluS-Sahiba

Joined: 10 August 2010
Posts: 3499

Posted: 25 March 2011 at 12:47pm | IP Logged
Originally posted by -Sidra-

@ NatluS : thnxs so mch :D
 
@ reeno : nahi yar i dont use social websites tht mch so have no idea Geek 
 
 
i jst read shane warne predictions going Wrong haha but Ali zafar is on roll lols

n wat Ali Zafar predicted ?? he z on twitter ??

The following 1 member(s) liked the above post:

-SMay31-

-SMay31- IF-Sizzlerz
-SMay31-
-SMay31-

Joined: 01 June 2005
Posts: 14314

Posted: 25 March 2011 at 12:52pm | IP Logged

i read one of his tweets nd his prediction abt semis was true then he tweet

@AliZafarforu
 
"Bhaee so far all predictions true. Want to know result for semis ? :)
 
Abhee nahin bataoon ga. Log paisay laga deign gay :p "
 

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index