Laagi Tujhse Lagan

India-Forums

   
Laagi Tujhse Lagan
Laagi Tujhse Lagan

- removed - (Page 95)

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 05 July 2011 at 2:55pm | IP Logged
haha yes yes we will together find the perfect match for her :D 

The following 1 member(s) liked the above post:

kiran255

kiran255 IF-Dazzler
kiran255
kiran255

Joined: 15 December 2009
Posts: 4394

Posted: 05 July 2011 at 2:57pm | IP Logged
Originally posted by daya0628

Originally posted by kiran255


OH my God ,
Khuloos ka ye jawab ,

Dutta was , is and always will be mine !

main tu tum ko itna cool admi dia , but kya karay 
someone has just refused to acknowledge that how great i am and how much she is happy with her Hittu :P


omg u gave him a nickname too LOL
psht says only u ...Dutta is public property...well technically Naku's property ...

Not anymore .,
she has lost it and enjoying time with b grade Sutta ,

Dutta is simply mine ,
and yeah i dont mind flaunting him and ofcourse the good looks he has , he can be a public property whose control is in mu hands !LOL


yeah actaully i have think name for both of u !

Dhayani +hitman = hitani Heart

The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x.iridescence.

mIsHeZ.x IF-Rockerz
mIsHeZ.x
mIsHeZ.x

Joined: 21 October 2010
Posts: 6358

Posted: 05 July 2011 at 2:57pm | IP Logged
ello my lovely ladies...cant beliv ur both here!! 2gether!!
 
 
kiki tum kahan kho gayi thi..hvnt spoken 2 u in bare time...missd u so much man
 
 
 
nd daya...yh kya no pms 4rm u...no reply... kyun.. ;-(

The following 2 member(s) liked the above post:

kiran255.iridescence.

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 05 July 2011 at 2:57pm | IP Logged
Originally posted by mIsHeZ.x

love madhu character man!! she soundz like me LOL

dutta/madhu convo was so cute...i just hope ke wen dutta finds out..he dsnt overreact like he usually does lol
 
x


wow that was fast...lol u noe what a lot of her is based on me Tongue
haha i actually enjoyed writing their part alot...lol ...
this whole thing was planned so i can get them to bond
only time will tell...i am trying to speed up this FF  ...
it will also have to end eventually

The following 1 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x

kiran255 IF-Dazzler
kiran255
kiran255

Joined: 15 December 2009
Posts: 4394

Posted: 05 July 2011 at 2:58pm | IP Logged
Originally posted by mIsHeZ.x

love madhu character man!! she soundz like me LOL

dutta/madhu convo was so cute...i just hope ke wen dutta finds out..he dsnt overreact like he usually does lol
 
x

OMG Daya ,
here she also likes Madhu Shocked
omgggDead

its confirmed now .

Maaa di ladliii bigar gayeeeShocked

The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x.iridescence.

mIsHeZ.x IF-Rockerz
mIsHeZ.x
mIsHeZ.x

Joined: 21 October 2010
Posts: 6358

Posted: 05 July 2011 at 2:59pm | IP Logged
oi u2 am abit lost who r u tryna find a match 4??
 
 
nd kiki love d niknme hitani!!! <3
 
 
 
btw was dd u nicknme dutta as...x
kiran255 IF-Dazzler
kiran255
kiran255

Joined: 15 December 2009
Posts: 4394

Posted: 05 July 2011 at 3:00pm | IP Logged
Originally posted by mIsHeZ.x

ello my lovely ladies...cant beliv ur both here!! 2gether!!
 
 
kiki tum kahan kho gayi thi..hvnt spoken 2 u in bare time...missd u so much man
 
 
 
nd daya...yh kya no pms 4rm u...no reply... kyun.. ;-(

Oh Missy 
im working in movie Gayab 2 
thats why always being gayab LOL

na man missing u too and kind of leaving now Confused

have to go man ,

hating this life , which is in control of others !


The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x.iridescence.

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 05 July 2011 at 3:00pm | IP Logged
Originally posted by mIsHeZ.x

ello my lovely ladies...cant beliv ur both here!! 2gether!!
 
 
kiki tum kahan kho gayi thi..hvnt spoken 2 u in bare time...missd u so much man
 
 
 
nd daya...yh kya no pms 4rm u...no reply... kyun.. ;-(


aww sorry ...no pms...well i am kinda off and on like lappy always on and am always here but like i am either tryin to respond to things ...or am doing something else while i am on IF...no worries ...i am more free nowadays ...i will come back to my pming with u ...no reply? sorry i did not realize i must've read and then forgot ..oops Embarrassed but I pmed u today lol just a while ago

The following 2 member(s) liked the above post:

kiran255mIsHeZ.x

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Why the Mishal name is removed from Big Awards

2

Author: Sweet24   Replies: 15   Views: 1534

Sweet24 15 1534 19 July 2011 at 2:04am by TheRager
Nakku will be removed out od Patil Masion???

Author: pinky_rajatfan   Replies: 1   Views: 759

pinky_rajatfan 1 759 16 June 2010 at 5:17am by ramathi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Laagi Tujhse Lagan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index