Laagi Tujhse Lagan

India-Forums

   
Laagi Tujhse Lagan
Laagi Tujhse Lagan

- removed - (Page 26)

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 27 March 2011 at 5:58am | IP Logged
Originally posted by Suvi7884

OMG Really..aadhi baaji track going on till Madhu comes? ROFLROFL


LoL possibly...it will go on even past the dinner thing...
LMAO...what i do for ppl LOL
and I'm already thinking of what to do for baaji aadhi (or as Missy named them = BAAD ROFL)
he this is one interesting track even for me to write.....and it came up out of no where too...

The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.xPrinsesse.Suvi

Prinsesse.Suvi IF-Sizzlerz
Prinsesse.Suvi
Prinsesse.Suvi

Joined: 10 December 2009
Posts: 13931

Posted: 27 March 2011 at 6:07am | IP Logged
Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

OMG Really..aadhi baaji track going on till Madhu comes? ROFLROFL


LoL possibly...it will go on even past the dinner thing...
LMAO...what i do for ppl LOL
and I'm already thinking of what to do for baaji aadhi (or as Missy named them = BAAD ROFL)
he this is one interesting track even for me to write.....and it came up out of no where too...
BAAD..aye hayyeROFL kissy-wissy..eye locks? ooohhhhh ROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x.iridescence.

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 27 March 2011 at 6:12am | IP Logged
Originally posted by Suvi7884

Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

OMG Really..aadhi baaji track going on till Madhu comes? ROFLROFL


LoL possibly...it will go on even past the dinner thing...
LMAO...what i do for ppl LOL
and I'm already thinking of what to do for baaji aadhi (or as Missy named them = BAAD ROFL)
he this is one interesting track even for me to write.....and it came up out of no where too...
BAAD..aye hayyeROFL kissy-wissy..eye locks? ooohhhhh ROFLROFLROFL


LMAO you know what....i have some touchy touchy moments in mind ROFL....
god look at me thinking like this!!!  ....Eye-locks yes ....LOLLOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.xPrinsesse.Suvi

Prinsesse.Suvi IF-Sizzlerz
Prinsesse.Suvi
Prinsesse.Suvi

Joined: 10 December 2009
Posts: 13931

Posted: 27 March 2011 at 6:13am | IP Logged
Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

OMG Really..aadhi baaji track going on till Madhu comes? ROFLROFL


LoL possibly...it will go on even past the dinner thing...
LMAO...what i do for ppl LOL
and I'm already thinking of what to do for baaji aadhi (or as Missy named them = BAAD ROFL)
he this is one interesting track even for me to write.....and it came up out of no where too...
BAAD..aye hayyeROFL kissy-wissy..eye locks? ooohhhhh ROFLROFLROFL


LMAO you know what....i have some touchy touchy moments in mind ROFL....
god look at me thinking like this!!!  ....Eye-locks yes ....LOLLOLLOL
and then aadhi falling onto Baaji's lap..hayye hayye hayye hayye hayyeeeeeeeeeeeeeee

The following 1 member(s) liked the above post:

.iridescence.

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 27 March 2011 at 6:15am | IP Logged
Originally posted by Suvi7884

Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

OMG Really..aadhi baaji track going on till Madhu comes? ROFLROFL


LoL possibly...it will go on even past the dinner thing...
LMAO...what i do for ppl LOL
and I'm already thinking of what to do for baaji aadhi (or as Missy named them = BAAD ROFL)
he this is one interesting track even for me to write.....and it came up out of no where too...
BAAD..aye hayyeROFL kissy-wissy..eye locks? ooohhhhh ROFLROFLROFL


LMAO you know what....i have some touchy touchy moments in mind ROFL....
god look at me thinking like this!!!  ....Eye-locks yes ....LOLLOLLOL
and then aadhi falling onto Baaji's lap..hayye hayye hayye hayye hayyeeeeeeeeeeeeeee


OMG this track will be the death of meLOL
I'm gonna totally do that LOL and I have a reason already too LOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.xPrinsesse.Suvi

alveera_rckz Groupbie
alveera_rckz
alveera_rckz

Joined: 06 March 2011
Posts: 188

Posted: 27 March 2011 at 8:15am | IP Logged
Originally posted by Yuvika_15

@alveera... pls avoid usings caps lock in ur comment as its against IF rules
tanx 4 da info yuvika didnt knw lol
LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

.iridescence.

mIsHeZ.x IF-Rockerz
mIsHeZ.x
mIsHeZ.x

Joined: 21 October 2010
Posts: 6358

Posted: 27 March 2011 at 9:56am | IP Logged
Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

Originally posted by dg0628

Originally posted by Suvi7884

OMG Really..aadhi baaji track going on till Madhu comes? ROFLROFL


LoL possibly...it will go on even past the dinner thing...
LMAO...what i do for ppl LOL
and I'm already thinking of what to do for baaji aadhi (or as Missy named them = BAAD ROFL)
he this is one interesting track even for me to write.....and it came up out of no where too...
BAAD..aye hayyeROFL kissy-wissy..eye locks? ooohhhhh ROFLROFLROFL


LMAO you know what....i have some touchy touchy moments in mind ROFL....
god look at me thinking like this!!!  ....Eye-locks yes ....LOLLOLLOL
and then aadhi falling onto Baaji's lap..hayye hayye hayye hayye hayyeeeeeeeeeeeeeee


OMG this track will be the death of meLOL
I'm gonna totally do that LOL and I have a reason already too LOLLOL
lmaoooo!!!!  oh gawd!!
 
dat wud be jus H.I.L.A.R.I.O.U.S.!!! 
 
 
yeh dhayani...cnt wait 4 tasha dance den.......*ahem ahem* 
 
jus imagine...addi getin pissd of or mor lyk freakd out by bajis reaction afta hand holdin scne n da water spills...addi gets up 2 go 2 washroom n slips n falls on baajis lap~!!!
 
den cums da most awaited part..da dance!!   
 
 
BAAD..!  
 
 




The following 2 member(s) liked the above post:

.iridescence.Prinsesse.Suvi

kiran255 IF-Dazzler
kiran255
kiran255

Joined: 15 December 2009
Posts: 4394

Posted: 27 March 2011 at 11:47am | IP Logged
Originally posted by dg0628

Originally posted by kiran255




THANKS! Big smile
yay! so I did justice to your expectations :)
hahaha missy made me finish last night
and post it ....lol initially was gonna post that track as next update
but for her sake started it now
lmao I actaully had a lot of fun writing it
and omg what I'm gonna do next....D&N aren't the only ones
going to be dancing LOLWink but lol I have work today
and uni to focus on for bit and u noe this track needds
a lot of thought LOL so might be a while for the next one
it took me forever to write this one ....

You outclass my expectations !
i love it :D
oh good going Mishelzzz !
well you know i know u will start a dostana track but the way u strted its hilarious !
Adhi is scared of Baaji now !
hahahah
and what no way is adi and Baaji too gonna dance !
hahahahahahahha
oh cant wiat :P

oh no no no DHayanii !you just cant leave us on cliff hanger !
comeon u ended on Baaji holding ADhi hands 
how can we wait !
i just canttt !
or should i ask MIshelzzzzzzz to get u again and get u down to write another one :P
hahahahhaha

The following 3 member(s) liked the above post:

mIsHeZ.x.iridescence.Prinsesse.Suvi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Why the Mishal name is removed from Big Awards

2

Author: Sweet24   Replies: 15   Views: 1709

Sweet24 15 1709 19 July 2011 at 2:04am by TheRager
Nakku will be removed out od Patil Masion???

Author: pinky_rajatfan   Replies: 1   Views: 775

pinky_rajatfan 1 775 16 June 2010 at 5:17am by ramathi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Laagi Tujhse Lagan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index