Laagi Tujhse Lagan

India-Forums

   
Laagi Tujhse Lagan
Laagi Tujhse Lagan

- removed - (Page 123)

Hamlet53 IF-Sizzlerz
Hamlet53
Hamlet53

Joined: 15 January 2011
Posts: 21244

Posted: 25 September 2011 at 9:31am | IP Logged
hiya Sharmilee!..you sure are on a roll lady..gosh two UDs hot off the press,great! okkkey..
part:27/28~WOL
Hummh ,actually a pleasant change of taste from the usual D&N. It was bold of you to focus more and that too quite appropriately on Madhu and Baji,the lesser chracters when held in comparison to the main protagonists,but still of signifance especially in the male protagonists life.
27~the opening had a natural ,unaffected,untainted,feel to it ,the complete scenery painted with words reminded me the Canadian wild frontier! the log cabin/wooden house,how interesting well described Daya. So he plans to propose against the waterfall back drop,well nothing short of extra ordinary! after ll it is Dutta proposing to Naku.
~ enjoyed the yearned bonding by Madhu  with her brother Dutta.The ironical situation made the situation more profound as Dutta remained unawre of the true bond between this girl and him. The photo sessins were endearing.
~and unfurled  Madhu's story ,wanted to be a teacher,hmm. the discussion about their fathers was engaging. All the more so as we find out eventually that Madhu due to her new found bonding would continue to withhold from Dutta the important piece of information that their father's were not two different persons but one . How true also in life ,for personal fufillment we may withhold the truth from a person we latch on to,lest we lose the person if the reality is revealed,so we let things carry on as long as they give us what we want ..so well picked on point Clap.  
~Madhu's narration of the echos of fears a child suffers from, in the scenario of an absent father was very moving;the feeling of being the child in the middle of conflicting parents,while they remained un aware ,was very sad. Further more the news to Dutta that apart from her having lived a life of truama as a child ,she now was living through the fear of losing a terminally ill mother. Of course we find out later that all her vulnerability was going to create more of a space in Dutta's heart. So cleverly thought of Daya,and well wovenClap.
~right,so a clarification it was Madhu's mum who shunned her dad ,on suspicion of an unfounded illicit clandestine affair with another woman. Clever I wouldn't have thought one! well at least one thing was now clear,her dad was not she a B  afterall .However Madhu now finds her self in a situation in which she may hav to tell her dad about his wife's last stage and therfore prompt a forgiveness session between her parents.And who does she ask for help ?why super man Dutta!
~so one final revelation,Madhu knows where her dad is and she reveals this to Dutta that he is the part owner of the cafe,of which little Naku is also a partner.So here comes,Dutta and Naku's mediation and peace efforts in Madhu's life...all makes sense Daya ,well doneStar for this part,enjoyed reading it.xxhammie 
 
part 28~ good start,light hearted,to conter he gravity of the previous part. Baji's insecurity of losing his best friend's love at he altar was very amusing ,his whole chatter of being forgotten by Dutta after Naku becomes his fiance was so typical and Dutta over looking and underplaying Baji's jibes was reminders of the two's  LTL1 days.Thanks for this .
~ baji Madu's interaction was crisp and light .It was a brilliant idea of Madhu to present Dutta and Naku with photos of the marked event .The natural way that Madhu and Baji went to the earmarked spot for the event to snap photos was,well thought of to create a further bonding bewteen these two .so great Daya good thinkingClap
~the brief moment of noticing and commenting on each other's attires was short but veryromantic. 
especially her dialouge in Hindi,oh so LTL1.
~the blindfold;the lift; the Ganpati idol; the romantic meal;the table talk ,especially the Madhu issue,while simultaneously you have the futive pair out side getting ready for the after dinner event!  was again well thought through.Clap
~and  then the highlight .. the couple out the photos being clicked; the bridge liit up;the petal strewn path; simply beutifully written ,all an expression of Dutta's love for his Naku.Star...the fire works the trees twinkling;the ring box;..and Dutta/Mishal,on one knee reciting those beautiful poetic words of sublime love...the fantastic expression of his love was simply excellentClapStar...and has to be the highlight of both parts...what a way to the build to the four worded question  "will you marry me?"
ClapClap thank you mate ..very beautiful ..thanks for giving hammie joy ,yet again...please continue xxx hammie
 
   


Edited by Hamlet53 - 25 September 2011 at 3:45pm

The following 2 member(s) liked the above post:

suhana19.iridescence.

chithoo IF-Dazzler
chithoo
chithoo

Joined: 02 March 2011
Posts: 3315

Posted: 28 September 2011 at 3:46am | IP Logged
hey champ i have edited my comments for 3parts Tongue
 
 
loved itEmbarrassed


Edited by chithoo - 28 September 2011 at 3:46am

The following 1 member(s) liked the above post:

.iridescence.

_Eternity_ IF-Stunnerz
_Eternity_
_Eternity_

Joined: 06 July 2010
Posts: 28730

Posted: 01 October 2011 at 5:54am | IP Logged
lovely updates dear

so first update for dutta and madhu lovely

second one for tasha superb

amazing preparations

way of proposing great

love it

thanks for pm

The following 1 member(s) liked the above post:

.iridescence.

-bharti- IF-Rockerz
-bharti-
-bharti-

Joined: 20 September 2010
Posts: 6279

Posted: 02 October 2011 at 6:26am | IP Logged

Hi Daya, liked the double updates on the same page nd that's a miracle considering sometime back u were struggling to update regularly.Smile  That is exactly what prompted me to comment. Yeah im myself been guillty of not commenting for the past 3 UDs .  So, read all of them at one go nd here imEmbarrassed.

Dutta nd Madhu sharing a grt bond but dutta still unaware of the truth of their relation,  Hope Dutta will understand when he finds her truth.  Madhu's past was painful to say the leastShocked. She is caught up with so much bechari, good! her relaton with baji gettting back on track, liked how she made up with him. Luvd the meetin of Dutta with naku's parents, it was too good.. Baji teasing dutta b4 the proposal was cute.  The proposal was mindblowing, it was a masterstroke!Thumbs Up  especially naku's kiss just when he is about to say 'ILU', atlast! naku gets her reason to break the self imposed rule.  Madhu instrumental in the preparations shows how much she cares for dutta. But donno how the papparazzi act of madhu nd baji will be received by DN.

Thank u Daya, will wait for the next one. 

The following 1 member(s) liked the above post:

.iridescence.

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 03 October 2011 at 9:36pm | IP Logged

@Suhana: thanks for wonderful comments...glad you liked it ...yup i needed to build on that relationship for many reasons so took the chance to do so...and yup second one all for tasha only ...heehee...need to make some progress with this FF...would like to wrap it up...thanks for reading & commenting..and yeah will work on updating FF's


@sona89: thanks for commenting hun...glad to hear u liked it...will try to update asap :)


@minakshi: thanks for reading and commenting...means alot...glad u liked their bonding...was trying to tie up loose ends...hmm will try to put focus on moving this FF to end...and as for madhu & baaji invading in privacy lol i will take care of that :p


@Missy: thanks missy...for ur comments after long time :P love reading it...yup she finally kissed him LOL ...i know that was highlight for you heehee..will try to update soon ...take care...will chat soon ...


@meriyaar: thanks for commenting...aww its ok..i know busy life ...lol i am in same boat...i res everywhere but take a while to de-res with uni and work...glad that you liked it


@Viji & Hammie...will reply in its own post for you both after :P


@Ranju: thanks for commenting ranju ...glad you liked it :)


@brvr: OMG *pinches self...rubs eyes...blinks rapidly letting reality sink in* LOL wow ur back :P  heehee it was the double update that got you here eh ...good good...lol i am trying to finish this FF so am trying to put focus into this one...so i guess that day just ended up focusing too much and as a result got u two updates :P glad you liked all the bits...hmm i  thought the first kiss to be appropriate here ...and the paparazzi will be taken care of no worries i have other plans for them heehee



Edited by daya0628 - 03 October 2011 at 9:36pm

The following 2 member(s) liked the above post:

chithoo-bharti-

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 04 October 2011 at 9:41am | IP Logged
Originally posted by chithoo

res Tongue
 
me back againBig smile your 24x7 radio without off switchWinkWinkEmbarrassed
yippie Dancing me all happy and jumping around in joy Tongue
 
will read all and commentEmbarrassed
mhm
 
OMG champ i am speechlessEmbarrassed, yes it is ironic isn't it your 24x7 is on muteLOLLOL
OMG i did wonders... i have found the mute button Shocked
 
starting from the 26 epi which i missed editing b cos of feverOuch i loved loved the dad and damaad bonding and fell in love with the dadEmbarrassed yup me forgot D for onceBig smilei have spl focus on father in this FF for special reason which u know WinkTongue. Loved the way Adi and Ganpat bullied Nakku and yet their love for her shone thro the way they approved Dutta's love for her. Ganpat was quick to judge his would-be-damaad and felt pride in his little angel's choiceTongue.yup having fun yet they love a lot na .
 
Loved the lake scene and imagined nakku with her papa as a child resting happily on his lap and for her to have the same level of comfort and assurance in D's lap was sweetBlushing. u r in dreamland i know...picturing urself in D's lap ...Then D carries his sleeping beauty in his arms and tucks her in her bedEmbarrassed awie my dad used to always say i slept like the "peanut princess"LOLLOL. aww peanut princess LOL
 
part 27 : wow bro-sis bondingTongue, it comes so naturally to themEmbarrassed, love it that D feels the same without even knowingTongue, he feels it in himself to care for and protect herDay Dreaming.yup it come's naturally...
 
So he takes her to the woodhouse Day Dreaming and plans for the "Big Day"Embarrassed. Oh madhu never misses an opportunity to clickLOL i want to see all those pics, especially those of D in the woodhouse, not to miss the 5 shots of bro-sisLOLLOL. Loved the way he teased her and spoiled her plans but in the process made the shots more realistic. i am sure she will love them this wayEmbarrassed. yup ...these 5 shots i would say are the best :P ...realistic ones of them being just them heehee and more memories attached to it ...
 
Oh u had to throw such a sad story inbetween of madhu's momOuch and her prayashchitCry so the poor man was "not guilty" in this case. wonder how D would react when he knows madhu is really his sisConfused  even i wonder Confusedmmm knowing D i guess he will love her more rightfullyEmbarrassed so no worries madhu dear jsut "tell him"Tongue. i love the way he respected her decision over her relationship with baaji, but still did not fail to mention the fact that his friend was hurting b cos of herEmbarrassed haaye haaye kinna pyar karta hai baaji koBig smile.his first love hai na ROFL or maybe he prefers Baaji with Madhu rather than Aadhi ROFL Again before leaving the woodhouse he senses her discomfort and manages to get her to confide in him her darkest secret. I love the way you have allowed these two characters to develop a bonding, it does happen in life, there is always a connection between two people who care. So D now knows that the cafe owner is madhu's dad par when will he know he is his dad tooLOLLOLLOL. err i have to bring all these little bits together now...lol not sure what imma do :S
 
part - 28 Party my favourite Dancing awwie Day Dreaming i know i know...kept u in mind all the way Wink
thanks champ for such a romantic proposalBlushing koi kasar nahi choda tumneEmbarrassed. no prob Tongue
oh ho starting from DuJi love ROFL to the final on his knee with the ring was just PERRRFECTEmbarrassedBlushingHeart yup i had to break off the relationship btwn Duji so Dutta can decide officially btwn the two LOLLOL
loved the way baaji was teasing him and why do u make D roll his eyes so much Blushing bachi ko maar dalogi kyaAngry he shrugsEmbarrassed, he crosses his arms over his chestHeart, rolls his eyes Blushingand angles his headDay Dreaming...haaye mai mar jawanEmbarrassed.see because he is just too darn cute doing such things LOLEmbarrassed
 
okie coming back, the lil imp comes to baaji only bcos she wants pics of her bro's big day...and the poor dude falls for her charms and escorts herLOL.ROFL i know totally used him there but not to worry next update they will have a track for themselves ...well u might actually not want that ...lol i will have to split the screen space LOL love the dress u have given nakku, simple yet best suited for the occassionEmbarrassed. love D's outfit tooEmbarrassed. God but why is nakku so dumb, anyone in their sane mind would have known what D was upto...par i don't blame her u do lose yr sanity when u see himEmbarrassed.exactly u won't be thinking straight in his presence ...plus she needs to live up to that 'tubelight' rep she has  so she goes thro the entire plan thinking it is a special fun dateBig smile then she gets the remote, thaank heavens she didn't think he got her some V gameD'ohROFLROFLoh my lord viji ROFL... tubelight vahiniOuchLOL mmm nice planning with lights and petals and bless my heart the monkey on the tree didn't fall and spoil the moment for the twoLOL while trying to take pics. i thought about it LOL but didnt do it heehee but she is spunkyTongue.yes she defo is ...
OMG the proposal was beautiful and nakku actually sealed the dealBlushing D must be on cloud 9.ROFLlol oh love the way u put that...sealed the deal heehee she indeed did ...and u r laughing???if u were in her spot i can just picture his expressions seeing u ROFL
 
Loved it champ and thank you from the bottom of my heartTongue hugsHug
no problem that u stopped i couldn't have handled more, am breathlessLOLLOLLOL
haha yeah will continue soon ...i hope...Tongue
 

The following 1 member(s) liked the above post:

chithoo

.iridescence. IF-Rockerz
.iridescence.
.iridescence.

Joined: 13 February 2011
Posts: 9702

Posted: 04 October 2011 at 9:58am | IP Logged
Originally posted by Hamlet53

hiya Sharmilee!..you sure are on a roll lady..gosh two UDs hot off the press,great! okkkey..Hammie...loved readin these comments as always ...chalo let me reply :P 
part:27/28~WOL
Hummh ,actually a pleasant change of taste from the usual D&N. It was bold of you to focus more and that too quite appropriately on Madhu and Baji,the lesser chracters when held in comparison to the main protagonists,but still of signifance especially in the male protagonists life.it was needed...have a lot of loose ends to tie up ...
27~the opening had a natural ,unaffected,untainted,feel to it ,the complete scenery painted with words reminded me the Canadian wild frontier! the log cabin/wooden house,how interesting well described Daya.thanks but I have never seen such a place here LOL ... So he plans to propose against the waterfall back drop,well nothing short of extra ordinary! after ll it is Dutta proposing to Naku.i know ...damn i wish i cud see this on screen lol ...
~ enjoyed the yearned bonding by Madhu  with her brother Dutta.The ironical situation made the situation more profound as Dutta remained unawre of the true bond between this girl and him. The photo sessins were endearing.yes i kind of had worked this part out for later...but i dunno ...now i am just to eager to end this FF so i might just keep all of it simple ...
~and unfurled  Madhu's story ,wanted to be a teacher,hmm. the discussion about their fathers was engaging. All the more so as we find out eventually that Madhu due to her new found bonding would continue to withhold from Dutta the important piece of information that their father's were not two different persons but one . How true also in life ,for personal fufillment we may withhold the truth from a person we latch on to,lest we lose the person if the reality is revealed,so we let things carry on as long as they give us what we want ..so well picked on point Clapthanks hammie...u're spot on with reason i did that...she will want to hold on and therefore will not tell ...
~Madhu's narration of the echos of fears a child suffers from, in the scenario of an absent father was very moving;the feeling of being the child in the middle of conflicting parents,while they remained un aware ,was very sad. Further more the news to Dutta that apart from her having lived a life of truama as a child ,she now was living through the fear of losing a terminally ill mother. Of course we find out later that all her vulnerability was going to create more of a space in Dutta's heart. So cleverly thought of Daya,and well wovenClap.again thank you ...hmm i have no idea how the day he will find out will turn  out now...i am in middle of deciding...whether to keep it simple and not do all that i planned to do before...hmmm
-_-
~right,so a clarification it was Madhu's mum who shunned her dad ,on suspicion of an unfounded illicit clandestine affair with another woman. Clever I wouldn't have thought one! well at least one thing was now clear,her dad was not she a B  afterall .However Madhu now finds her self in a situation in which she may hav to tell her dad about his wife's last stage and therfore prompt a forgiveness session between her parents.And who does she ask for help ?why super man Dutta!
~so one final revelation,Madhu knows where her dad is and she reveals this to Dutta that he is the part owner of the cafe,of which little Naku is also a partner.So here comes,Dutta and Naku's mediation and peace efforts in Madhu's life...all makes sense Daya ,well doneStar for this part,enjoyed reading it.xxhammie
yup was trying to bring it all together in some sense
 
part 28~ good start,light hearted,to conter he gravity of the previous part. Baji's insecurity of losing his best friend's love at he altar was very amusing ,his whole chatter of being forgotten by Dutta after Naku becomes his fiance was so typical and Dutta over looking and underplaying Baji's jibes was reminders of the two's  LTL1 days.Thanks for this .
I'm glad you liked this bit ...was actually thinking it was good moment to havee duji bit...
~ baji Madu's interaction was crisp and light .It was a brilliant idea of Madhu to present Dutta and Naku with photos of the marked event .The natural way that Madhu and Baji went to the earmarked spot for the event to snap photos was,well thought of to create a further bonding bewteen these two .so great Daya good thinkingClapyup thanks...i figured i need to drive their relationship somewhere ...lol
~the brief moment of noticing and commenting on each other's attires was short but veryromantic. 
especially her dialouge in Hindi,oh so LTL1.
~the blindfold;the lift; the Ganpati idol; the romantic meal;the table talk ,especially the Madhu issue,while simultaneously you have the futive pair out side getting ready for the after dinner event!  was again well thought through.Clap aww glad you liked...i actually enjoyed writing this scene in general ...but actually coming up with the words...i must say there were moments i was getting quite flustered trying to word all of it...
~and  then the highlight .. the couple out the photos being clicked; the bridge liit up;the petal strewn path; simply beutifully written ,all an expression of Dutta's love for his Naku.Star...the fire works the trees twinkling;the ring box;..and Dutta/Mishal,on one knee reciting those beautiful poetic words of sublime love...the fantastic expression of his love was simply excellentClapStar...and has to be the highlight of both parts...what a way to the build to the four worded question  "will you marry me?"
ClapClap thank you mate ..very beautiful ..thanks for giving hammie joy ,yet again...please continue xxx hammie
really glad you enjoyed this part :)  and thanks for the wonderful feedback ...will update asap...have not even started it yet though...ConfusedLOL but will soon ...aim is to update both FF same time...will see how well that goes ...
 
   
chithoo IF-Dazzler
chithoo
chithoo

Joined: 02 March 2011
Posts: 3315

Posted: 11 October 2011 at 5:20am | IP Logged
Originally posted by daya0628

Originally posted by chithoo

res Tongue
 
me back againBig smile your 24x7 radio without off switchWinkWinkEmbarrassed
yippie Dancing me all happy and jumping around in joy Tongue
 
will read all and commentEmbarrassed
mhm
 
OMG champ i am speechlessEmbarrassed, yes it is ironic isn't it your 24x7 is on muteLOLLOL
OMG i did wonders... i have found the mute button Shocked
 
starting from the 26 epi which i missed editing b cos of feverOuch i loved loved the dad and damaad bonding and fell in love with the dadEmbarrassed yup me forgot D for onceBig smilei have spl focus on father in this FF for special reason which u know WinkTongue. Loved the way Adi and Ganpat bullied Nakku and yet their love for her shone thro the way they approved Dutta's love for her. Ganpat was quick to judge his would-be-damaad and felt pride in his little angel's choiceTongue.yup having fun yet they love a lot na .
 
Loved the lake scene and imagined nakku with her papa as a child resting happily on his lap and for her to have the same level of comfort and assurance in D's lap was sweetBlushing. u r in dreamland i know...picturing urself in D's lap ...Then D carries his sleeping beauty in his arms and tucks her in her bedEmbarrassed awie my dad used to always say i slept like the "peanut princess"LOLLOL. aww peanut princess LOL
 
part 27 : wow bro-sis bondingTongue, it comes so naturally to themEmbarrassed, love it that D feels the same without even knowingTongue, he feels it in himself to care for and protect herDay Dreaming.yup it come's naturally...
 
So he takes her to the woodhouse Day Dreaming and plans for the "Big Day"Embarrassed. Oh madhu never misses an opportunity to clickLOL i want to see all those pics, especially those of D in the woodhouse, not to miss the 5 shots of bro-sisLOLLOL. Loved the way he teased her and spoiled her plans but in the process made the shots more realistic. i am sure she will love them this wayEmbarrassed. yup ...these 5 shots i would say are the best :P ...realistic ones of them being just them heehee and more memories attached to it ...
 
Oh u had to throw such a sad story inbetween of madhu's momOuch and her prayashchitCry so the poor man was "not guilty" in this case. wonder how D would react when he knows madhu is really his sisConfused  even i wonder Confusedmmm knowing D i guess he will love her more rightfullyEmbarrassed so no worries madhu dear jsut "tell him"Tongue. i love the way he respected her decision over her relationship with baaji, but still did not fail to mention the fact that his friend was hurting b cos of herEmbarrassed haaye haaye kinna pyar karta hai baaji koBig smile.his first love hai na ROFL or maybe he prefers Baaji with Madhu rather than Aadhi ROFL Again before leaving the woodhouse he senses her discomfort and manages to get her to confide in him her darkest secret. I love the way you have allowed these two characters to develop a bonding, it does happen in life, there is always a connection between two people who care. So D now knows that the cafe owner is madhu's dad par when will he know he is his dad tooLOLLOLLOL. err i have to bring all these little bits together now...lol not sure what imma do :S
 
part - 28 Party my favourite Dancing awwie Day Dreaming i know i know...kept u in mind all the way Wink
thanks champ for such a romantic proposalBlushing koi kasar nahi choda tumneEmbarrassed. no prob Tongue
oh ho starting from DuJi love ROFL to the final on his knee with the ring was just PERRRFECTEmbarrassedBlushingHeart yup i had to break off the relationship btwn Duji so Dutta can decide officially btwn the two LOLLOL
loved the way baaji was teasing him and why do u make D roll his eyes so much Blushing bachi ko maar dalogi kyaAngry he shrugsEmbarrassed, he crosses his arms over his chestHeart, rolls his eyes Blushingand angles his headDay Dreaming...haaye mai mar jawanEmbarrassed.see because he is just too darn cute doing such things LOLEmbarrassed
 
okie coming back, the lil imp comes to baaji only bcos she wants pics of her bro's big day...and the poor dude falls for her charms and escorts herLOL.ROFL i know totally used him there but not to worry next update they will have a track for themselves ...well u might actually not want that ...lol i will have to split the screen space LOL love the dress u have given nakku, simple yet best suited for the occassionEmbarrassed. love D's outfit tooEmbarrassed. God but why is nakku so dumb, anyone in their sane mind would have known what D was upto...par i don't blame her u do lose yr sanity when u see himEmbarrassed.exactly u won't be thinking straight in his presence ...plus she needs to live up to that 'tubelight' rep she has  so she goes thro the entire plan thinking it is a special fun dateBig smile then she gets the remote, thaank heavens she didn't think he got her some V gameD'ohROFLROFLoh my lord viji ROFL... tubelight vahiniOuchLOL mmm nice planning with lights and petals and bless my heart the monkey on the tree didn't fall and spoil the moment for the twoLOL while trying to take pics. i thought about it LOL but didnt do it heehee but she is spunkyTongue.yes she defo is ...
OMG the proposal was beautiful and nakku actually sealed the dealBlushing D must be on cloud 9.ROFLlol oh love the way u put that...sealed the deal heehee she indeed did ...and u r laughing???if u were in her spot i can just picture his expressions seeing u ROFL
 
Loved it champ and thank you from the bottom of my heartTongue hugsHug
no problem that u stopped i couldn't have handled more, am breathlessLOLLOLLOL
haha yeah will continue soon ...i hope...Tongue
 
oh champTongue i was looking for a while for yr response and finally when u did i missed itConfusedOuch...all yr faultEmbarrassed u send me to la la land with D Embarrassedand then expect me to be in the right senseLOLLOLLOLLOL
yup u did wonders re...the first one to find the mute button...shshhh don't tell yr jijuAngry
awwie dad and daughter love for me nah champ...thank u Hug love u ...muahTongue
next update madhu shares screen space with D and IAngryAngryAngry okie maybe a little not equalLOLLOL
u got it right champ againWink i am not at all the romanticConfused i laugh at all the wrong moments and the magic is goneROFL yeah i wonder too how D would react to thatLOL
okie now me tapping feet Zuby styleEmbarrassed when is the next updateTongue
miss u champCry


Edited by chithoo - 11 October 2011 at 5:20am

The following 1 member(s) liked the above post:

.iridescence.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Why the Mishal name is removed from Big Awards

2

Author: Sweet24   Replies: 15   Views: 1517

Sweet24 15 1517 19 July 2011 at 2:04am by TheRager
Nakku will be removed out od Patil Masion???

Author: pinky_rajatfan   Replies: 1   Views: 745

pinky_rajatfan 1 745 16 June 2010 at 5:17am by ramathi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Laagi Tujhse Lagan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index