Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~Besharam CC #19-Invites Only~Happy Bday Sona-PG96 (Page 84)

268143 IF-Addictz
268143
268143

Joined: 25 March 2007
Posts: 51877

Posted: 20 July 2011 at 12:09pm | IP Logged
Originally posted by -Mishti_Divz-

Originally posted by 268143

Originally posted by -Mishti_Divz-

sim i'll ban u for being so slow Evil Smile ROFL
haha am scrappin n on FB 2 ROFLROFLROFL.ROFLROFL

awww poor FB... Tongue ROFL
haha y poor ROFLROFLROFL.ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

hawa123

268143 IF-Addictz
268143
268143

Joined: 25 March 2007
Posts: 51877

Posted: 20 July 2011 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by -Mishti_Divz


Yeah u do and that's youuu muuuaaah! i love u Embarrassed ROFL

ah k i'll scrap her... and i scarped TJ aswel...Tongue i guess he is off to sleep cuz he didn reply ha...ROFL
awww meShocked Embarrassed.ROFLROFLROFL.ROFLROFL
hmmm not sleep abhi tak bed tym to nahi hain but u never knw ... his net aint wrking proper :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123-Mishti_Divz-

-Mishti_Divz- IF-Sizzlerz
-Mishti_Divz-
-Mishti_Divz-

Joined: 07 October 2008
Posts: 20950

Posted: 20 July 2011 at 12:13pm | IP Logged
Originally posted by 268143

Originally posted by -Mishti_Divz


Yeah u do and that's youuu muuuaaah! i love u Embarrassed ROFL

ah k i'll scrap her... and i scarped TJ aswel...Tongue i guess he is off to sleep cuz he didn reply ha...ROFL
awww meShocked Embarrassed.ROFLROFLROFL.ROFLROFL
hmmm not sleep abhi tak bed tym to nahi hain but u never knw ... his net aint wrking proper :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

yeah u why are u ShockedROFL 
ahannn so net problem hmmmTongue ROFL ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123268143

268143 IF-Addictz
268143
268143

Joined: 25 March 2007
Posts: 51877

Posted: 20 July 2011 at 12:14pm | IP Logged
Originally posted by -Mishti_Divz-

Originally posted by 268143

Originally posted by -Mishti_Divz


Yeah u do and that's youuu muuuaaah! i love u Embarrassed ROFL

ah k i'll scrap her... and i scarped TJ aswel...Tongue i guess he is off to sleep cuz he didn reply ha...ROFL
awww meShocked Embarrassed.ROFLROFLROFL.ROFLROFL
hmmm not sleep abhi tak bed tym to nahi hain but u never knw ... his net aint wrking proper :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

yeah u why are u ShockedROFL 
ahannn so net problem hmmmTongue ROFL ROFL

coz ur saying it me so ...Tongue.ROFLROFLROFL.ROFLROFL

hmmm haan net is gr8 :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

hawa123

-Mishti_Divz- IF-Sizzlerz
-Mishti_Divz-
-Mishti_Divz-

Joined: 07 October 2008
Posts: 20950

Posted: 20 July 2011 at 12:17pm | IP Logged
Originally posted by 268143

Originally posted by -Mishti_Divz-

Originally posted by 268143

Originally posted by -Mishti_Divz


Yeah u do and that's youuu muuuaaah! i love u Embarrassed ROFL

ah k i'll scrap her... and i scarped TJ aswel...Tongue i guess he is off to sleep cuz he didn reply ha...ROFL
awww meShocked Embarrassed.ROFLROFLROFL.ROFLROFL
hmmm not sleep abhi tak bed tym to nahi hain but u never knw ... his net aint wrking proper :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

yeah u why are u ShockedROFL 
ahannn so net problem hmmmTongue ROFL ROFL

coz ur saying it me so ...Tongue.ROFLROFLROFL.ROFLROFL

hmmm haan net is gr8 :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

haha muuah Embarrassed ROFL

han i didn say net is great? Ermm ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123268143

268143 IF-Addictz
268143
268143

Joined: 25 March 2007
Posts: 51877

Posted: 20 July 2011 at 12:20pm | IP Logged

muahz bk ROFLROFLROFL.ROFLROFL

hmmm to i sed na his net is gr8 na :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

hawa123-Mishti_Divz-

268143 IF-Addictz
268143
268143

Joined: 25 March 2007
Posts: 51877

Posted: 20 July 2011 at 12:22pm | IP Logged

wat u doinTongue

The following 1 member(s) liked the above post:

hawa123

-Mishti_Divz- IF-Sizzlerz
-Mishti_Divz-
-Mishti_Divz-

Joined: 07 October 2008
Posts: 20950

Posted: 20 July 2011 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by 268143

muahz bk ROFLROFLROFL.ROFLROFL

hmmm to i sed na his net is gr8 na :/ ROFLROFLROFL.ROFLROFL

Oh hiss ROFL ROFL 

muaazz back to u TongueEmbarrassed ROFL

acha so tel howz lyf going? Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

hawa123

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||Besharam CC #16|| Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sonali-   Replies: 1195   Views: 40131

-Sonali- 1195 40131 08 October 2010 at 11:46am by 268143
||Besharam CC #15||BCC Family Tree!! Pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: viniva sharma   Replies: 1199   Views: 36950

viniva sharma 1199 36950 21 August 2010 at 6:31am by 268143
||Besharam CC #14||BCC Family Tree!! Pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: 268143   Replies: 1195   Views: 29163

268143 1195 29163 31 March 2010 at 2:14am by viniva sharma
||Besharam CC #13||BCC Family Tree!! Pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: XxSanaxX   Replies: 1191   Views: 32579

XxSanaxX 1191 32579 25 February 2010 at 3:20am by tomnjerry2
||-Besharam CC #12-||*IO* Happy Birthday TJ!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Namz94   Replies: 1198   Views: 30721

Namz94 1198 30721 30 January 2010 at 2:38pm by -Mishti_Divz-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index