Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

.*Amrita Rao & Shahid Kapoor*..Together Forever<3 (Page 108)

shootingstar.xx IF-Sizzlerz
shootingstar.xx
shootingstar.xx

Joined: 26 March 2010
Posts: 14205

Posted: 23 March 2011 at 6:06pm | IP Logged

@San ROFL Kat will have a lot to prove for herself besides being sexy as Sheila LOL But the reason why I don't like that song Sheila is because my friend calls me that .. Sheila ki buddhi ROFL yuup

Why so many item songs .. hmm has Amrita ever done an item song?
 
@Ash thanks for sharing

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 128458

Posted: 23 March 2011 at 6:07pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx

[/QUOTE]
ROFL ROFL
 
Aree youu just gonna roll on the floor? LOL
[/QUOTE]
Ya yaROFL
thanks ayesha
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 128458

Posted: 23 March 2011 at 6:08pm | IP Logged
Originally posted by luvshamrita10

Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

OMG that song deeps is in was soo disgusting Dead If this song becomes a hit then .. WOW

Ya yaROFL
did u just sawLOL
 
YUP! LOL God .. can't stand it .. but the song itself sounds familiar?
W*H why are girls dancing like that in the background??

@bold: its an old song but just messed up it upROFL
the old version of the song is much betterLOL
u know bolly likes to copy.now they start copying from old moviesLOL
 
The Deepika's song is just wierd, though she's a fab dancer but very bad actress. I only like the chorus part.
I'm sure there r many Indian w/ creative story and have alot to offer, but BW wanna do the easy way by copying. LOL

I just liked her in OSO thats allROFL
well..there are probn good writer ..who ask them? since the want..vulgar  scenes in their moviesDead

The following 2 member(s) liked the above post:

luvshamrita10shootingstar.xx

shootingstar.xx IF-Sizzlerz
shootingstar.xx
shootingstar.xx

Joined: 26 March 2010
Posts: 14205

Posted: 23 March 2011 at 6:10pm | IP Logged
The original Dum Maaro Dum .. the girl is wearing CLOTHES .. like actual clothingROFL yet looks beautiful .. proves that youu dont need to be nude LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-SalShah4eva-

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 128458

Posted: 23 March 2011 at 6:11pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx

@San ROFL Kat will have a lot to prove for herself besides being sexy as Sheila LOL But the reason why I don't like that song Sheila is because my friend calls me that .. Sheila ki buddhi ROFL yuup

Why so many item songs .. hmm has Amrita ever done an item song?
 
@Ash thanks for sharing

seems like its item songs season in bolly nowROFL
i am waiting for songs like this in bolly..Cry
such a lovely song
Lata ji..hats off herClap

http://www.youtube.com/watch?v=322FOeeonf4&feature=relmfu
shootingstar.xx IF-Sizzlerz
shootingstar.xx
shootingstar.xx

Joined: 26 March 2010
Posts: 14205

Posted: 23 March 2011 at 6:12pm | IP Logged
Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by luvshamrita10

Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

Originally posted by myLuvShahid-ji

Originally posted by KaShBaarish..xx

OMG that song deeps is in was soo disgusting Dead If this song becomes a hit then .. WOW

Ya yaROFL
did u just sawLOL
 
YUP! LOL God .. can't stand it .. but the song itself sounds familiar?
W*H why are girls dancing like that in the background??

@bold: its an old song but just messed up it upROFL
the old version of the song is much betterLOL
u know bolly likes to copy.now they start copying from old moviesLOL
 
The Deepika's song is just wierd, though she's a fab dancer but very bad actress. I only like the chorus part.
I'm sure there r many Indian w/ creative story and have alot to offer, but BW wanna do the easy way by copying. LOL

I just liked her in OSO thats allROFL
well..there are probn good writer ..who ask them? since the want..vulgar  scenes in their moviesDead
 
Actresses are always liked in their first movie .. then aftewards Dead Take advantage of their popularity ... Amrita COME BACK

The following 2 member(s) liked the above post:

luvshamrita10-SalShah4eva-

-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 128458

Posted: 23 March 2011 at 6:12pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx

The original Dum Maaro Dum .. the girl is wearing CLOTHES .. like actual clothingROFL yet looks beautiful .. proves that youu dont need to be nude LOL

YaROFL
in this stupid new song..what are they trying to show..
her body, song or what..ConfusedROFL
-SalShah4eva- IF-Achieverz
-SalShah4eva-
-SalShah4eva-

Joined: 13 March 2006
Posts: 128458

Posted: 23 March 2011 at 6:14pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx


Actresses are always liked in their first movie .. then aftewards Dead Take advantage of their popularity ... Amrita COME BACK

ya her biggest hit was with SRK only..n she did good job too
same with anushka..I like her too but look at her in Rab ne..she was awesome n she looks awesome .nice suits all that but after that she got skinny too..n trying al that u can tell in BCROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Shahid amrita fan club

2 3 4 5 6 7 ... 61 62

Author: sinamika   Replies: 488   Views: 28045

sinamika 488 28045 02 June 2011 at 4:51pm by dia27
~Hiten Gauri Forever After~

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Wazupp   Replies: 1168   Views: 85036

Wazupp 1168 85036 31 July 2010 at 10:33am by Vrindz
Husein Tina Love Hub - True Love Lasts Forever!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Eksie   Replies: 1197   Views: 57688

Eksie 1197 57688 04 July 2010 at 10:25am by preethi
~*~Mayurians Forever 19~*~ NEW THRD P1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: safeplacetoland   Replies: 1201   Views: 39778

safeplacetoland 1201 39778 03 April 2010 at 11:44am by preity*zinta
Tusshar Kapoor & Kareena Kapoor Fan Club

Author: Lennie   Replies: 6   Views: 3224

Lennie 6 3224 28 March 2007 at 11:30am by Lennie

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index