Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaSu Loveology#170 - sirf yaadein reh gayi*// (Page 57)

--Doyel-- IF-Sizzlerz
--Doyel--
--Doyel--

Joined: 22 March 2009
Posts: 15375

Posted: 25 March 2011 at 9:56am | IP Logged
Originally posted by fariarmaan

Originally posted by --Doyel--



lolzzz cool... so whos winning??? Tongue

SA needs 5o runs to win from 40 Balls
But 9 are gone :((

Newzealand is gonna win.....


hmmm ohk.... Tongue

_______________________________


i hate these spamming msgs....... Angry

fariarmaan IF-Dazzler
fariarmaan
fariarmaan

Joined: 23 May 2009
Posts: 3684

Posted: 25 March 2011 at 9:57am | IP Logged
Ok guys me off
mum's calling me for help in kitchen :D

see you all soon InshAllah
& it was awesome been here with u all after so long
Phir milegeinnnn Milegeinnnn

Tc
Love you all
Byeeeeeeeeeeeee

The following 2 member(s) liked the above post:

--Doyel---Lana

.moonstruck. IF-Rockerz
.moonstruck.
.moonstruck.

Joined: 13 August 2009
Posts: 6516

Posted: 25 March 2011 at 9:57am | IP Logged
Originally posted by --Doyel--

Originally posted by -monus-

@Lanz.....excited kyun?lol....its almost the same BG, just the pics and small details will change,lol.....
@response, well good for u guys! totally deserving=))
 
@Doyel....yea, the movie was kinda ok, but Arjun.....i had a crush on him for a while,lol.....some fantasisi here and there.....he always be among my favz:)
 
 
@Fari.....thnx sweetiepie=))


i have always admired him.... i really love his voice.... Day Dreaming
 
 
yea, and his acting has got so good recently....really wish he would work more often:(
and yea, his voice is sexy!lol
 
u kniw back in time when i was more childish than i am nowLOL......i used to like to have these fantasies some times.
like Arjun would be my Teacher( had no other option cause of the age differnce,loooo).....and i would be the student ofcourse, at university....and i would fall in love wiith him....and slowly he would start taking the signals...and so on...loooolLOLLOL....totally movie type!


Edited by -monus- - 25 March 2011 at 9:57am

The following 2 member(s) liked the above post:

--Doyel---Lana

-Lana IF-Stunnerz
-Lana
-Lana

Joined: 14 February 2009
Posts: 29900

Posted: 25 March 2011 at 9:57am | IP Logged
Doyel Di - lol it is funny i'm like gna turn 20 but stil i can't be myself and communicate with the older ppl
 
 
Munus - when the older talks i have to keep shut..cuz i'm not old enough..it is funny..when i go to italy everyone is watching me while talking and in iraq everyone is talking while i'm watching

The following 1 member(s) liked the above post:

--Doyel--

-Lana IF-Stunnerz
-Lana
-Lana

Joined: 14 February 2009
Posts: 29900

Posted: 25 March 2011 at 9:59am | IP Logged
Originally posted by fariarmaan

Ok guys me off
mum's calling me for help in kitchen :D

see you all soon InshAllah
& it was awesome been here with u all after so long
Phir milegeinnnn Milegeinnnn

Tc
Love you all
Byeeeeeeeeeeeee
 
awww bye jaan it was good to talk to u here again..see ya soon
bye bye
.moonstruck. IF-Rockerz
.moonstruck.
.moonstruck.

Joined: 13 August 2009
Posts: 6516

Posted: 25 March 2011 at 10:00am | IP Logged
Originally posted by --Doyel--


you know monu.... i looove your work soooo much... you are like superr talented with your creations and textures...!!!!! BEAUTIFULLLLLLL!!!!!! Embarrassed
 
are....EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed...Thank you sweety. Extremly flattered!

The following 2 member(s) liked the above post:

--Doyel---Lana

-Lana IF-Stunnerz
-Lana
-Lana

Joined: 14 February 2009
Posts: 29900

Posted: 25 March 2011 at 10:00am | IP Logged
Originally posted by -monus-

 
yea, and his acting has got so good recently....really wish he would work more often:(
and yea, his voice is sexy!lol
 
u kniw back in time when i was more childish than i am nowLOL......i used to like to have these fantasies some times.
like Arjun would be my Teacher( had no other option cause of the age differnce,loooo).....and i would be the student ofcourse, at university....and i would fall in love wiith him....and slowly he would start taking the signals...and so on...loooolLOLLOL....totally movie type!
 
OMG thats so true..i have always had such a weried fantasies with those actors...but again thats so cool and childish like u said..
--Doyel-- IF-Sizzlerz
--Doyel--
--Doyel--

Joined: 22 March 2009
Posts: 15375

Posted: 25 March 2011 at 10:02am | IP Logged
bbyeee fariiii Hug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~~KaSu Loveology#161~~ KaSu Confession <3

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: --Doyel--   Replies: 1184   Views: 28364

--Doyel-- 1184 28364 10 July 2010 at 4:34pm by -DarkFantasy-
KaSu KaSu KaSu KaSu kAsU

Author: ruhigidwani   Replies: 2   Views: 2437

ruhigidwani 2 2437 24 October 2009 at 4:31am by ruhigidwani
all kasu fans......my stry for kasu...have a luk

Author: kool_nyonica   Replies: 7   Views: 2344

kool_nyonica 7 2344 17 September 2009 at 5:38pm by -Veena-
kasu 3 gp video for Kasu Loveology .....:-)

2 3

Author: roshaaan   Replies: 23   Views: 3404

roshaaan 23 3404 14 August 2009 at 10:51am by sukirtiprincess
describe kasu in one word(only for kasu fans)

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: karan_jenny   Replies: 67   Views: 8400

karan_jenny 67 8400 21 May 2009 at 10:48pm by Born-star

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index