Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

|*| Happy Birthday Twiniee |*| (Page 9)

.Shiva. IF-Achieverz
.Shiva.
.Shiva.

Joined: 12 October 2010
Posts: 124683

Posted: 12 March 2011 at 8:30pm | IP Logged
mayuriHugHug
 
happy birthday PartyPartyDancingDancing
 
 
i wish you get all the happines of this world, you are such a sweetheart and a good friends to everyone, and you deserve the best for sure, have a good time on your birthday and hope your days are filled with fun and jollyness.Big smileHeart
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

romiosugar1-Mayu-

nm21 Goldie
nm21
nm21

Joined: 27 February 2008
Posts: 2055

Posted: 12 March 2011 at 8:41pm | IP Logged
Happy Birthday! God bless you, hpe u get everything u wish for xxx

The following 2 member(s) liked the above post:

romiosugar1-Mayu-

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 12 March 2011 at 8:42pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

Heyyy mayuuu
ya here's me wishing u againLOL
Happy Birthday babes and may all your wishes come trueHug
don't forget to wish for me too okay?....its a very simpl teeny tiny wish....to keep me a billionaire all my life is all is ask from bhagwanji so i can watch cartoons 24/7 freelyWink
 
Heyy Sabz
omggggggg this thread looks soo lovely....mine looks like kachra now....way to diss me man!LOL
OMGGG *haila* chor...wanna steal her cosmetics....see, then i can think we are gonna become great buddies cuz i am a bhikhari by birth so my livelihood depends on stealing stuffROFL
u take the makeup, i take all her jelwery so i can sell it and buy myself a plasma tv to watch cartoons HDLOL
and oyee yeh age ka kya chakkar hain...i will find it out and then rub it in ur face grandma so don't worryROFL
aww ur shoo sweet though!
thanks for posting the link to your thread!
hope to talk to ya soon!


omg...are you embarassing me by saying this thread looks good? ConfusedCryEmbarrassed
Your thread looks awesome and the way you introduced Mayu is brilliant ClapClap. Your every word just cracked me up LOLLOL You are too good sweetie and we surely made our Mayu happy by opening two b'day threads in two most crowded forums ROFL

Yes, I am a proud *chor* and I proudly steal all my twinieee's stuff. All those cosmetics that you have gifted Mayu's are surely mine Big smileApproveLOL

When is your b'day? I want to gift you cartoons and plasmaWinkLOL

Aww.....it was my pleasure to post the link on your wonderful thread sweetieLOLLOL. I also had fun while spamming your thread with Shreya and ShilpaEmbarrassedBig smile

Thanks for letting us spam thereTongue



The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffinNiyu--Mayu-

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 March 2011 at 8:45pm | IP Logged
Diiiiiiiii BTW forgot to tell u did an awesome blossom job in making this thread <3

@Saba 
Awesome sigs u did a greaat job too <3

The following 2 member(s) liked the above post:

romiosugar1-Mayu-

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 12 March 2011 at 8:51pm | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

Diiiiiiiii BTW forgot to tell u did an awesome blossom job in making this thread <3

@Saba 
Awesome sigs u did a greaat job too <3


Awww....thanks sweetheart Hug but be honest sweetie that I did not do good job coz  I did not have enough time to make it little prettier CryEmbarrassed
and yes Saba surely did an awesome job and that too within few minutes coz I requested her at the last minute EmbarrassedWink

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mayu-

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 12 March 2011 at 8:53pm | IP Logged

omg...are you embarassing me by saying this thread looks good? ConfusedCryEmbarrassed
Your thread looks awesome and the way you introduced Mayu is brilliant ClapClap. Your every word just cracked me up LOLLOL You are too good sweetie and we surely made our Mayu happy by opening two b'day threads in two most crowded forums ROFL

Yes, I am a proud *chor* and I proudly steal all my twinieee's stuff. All those cosmetics that you have gifted Mayu's are surely mine Big smileApproveLOL

When is your b'day? I want to gift you cartoons and plasmaWinkLOL

Aww.....it was my pleasure to post the link on your wonderful thread sweetieLOLLOL. I also had fun while spamming your thread with Shreya and ShilpaEmbarrassedBig smile

Thanks for letting us spam thereTongue
oyee stop being modest and be like me, super conceited and totally besharam to accept it!LOL....aww thanks babes....ya i know i rock (see what i meant by the first lineROFL)
i know right......she better pay us for this cuz i can definitely use some moneyROFL
omggggg *hi-5* i am a proud chor too....more like a mafia member but ya, lemme just stay undercover for nowLOLLOL
see since its cosmetics i will let u take it cuz i don't use them either....however, if it was something else, i might have just ran away with own present since mayu doesn't seem to want anything yetROFL
oyee muffin bond just doesn't give out info....lets make a deal....u become my amiga and then i tell u and vice versaWink
ya shreya my dulhaan, ohh ur invited to our marriage which is dateless right now btu will soon have oneLOL....ya they are both crazy like me haha.....oyee stop saying thanks....ur making me feel like i am the president of the thread....*sigh* if i was the president in real life, then world ka kitna bhala hotaDay Dreaming
and now i will do the honors of spamming here *muhahaha*


[/QUOTE]

The following 3 member(s) liked the above post:

romiosugar1Niyu--Mayu-

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 March 2011 at 8:54pm | IP Logged
Originally posted by -Sabz-

Originally posted by ..NiyaPari..

Diiiiiiiii BTW forgot to tell u did an awesome blossom job in making this thread <3

@Saba 
Awesome sigs u did a greaat job too <3


Awww....thanks sweetheart Hug but be honest sweetie that I did not do good job coz  I did not have enough time to make it little prettier CryEmbarrassed
and yes Saba surely did an awesome job and that too within few minutes coz I requested her at the last minute EmbarrassedWink

Noo di itz really awesome <3 and cute too <3
LOL i agree she did do a fab job wow few min awesome those sigs are mindblowing =D

The following 2 member(s) liked the above post:

romiosugar1-Mayu-

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 21057

Posted: 12 March 2011 at 8:56pm | IP Logged
LOL there are 2 bday threads for Mayu =D
LOL aww soo cute <3

The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffinromiosugar1-Mayu-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
if he is happy i m happy

Author: missXYZ   Replies: 3   Views: 1342

missXYZ 3 1342 21 June 2010 at 11:13am by Sano88
Me Happy Happy

2 3 4

Author: eveline   Replies: 27   Views: 4368

eveline 27 4368 11 May 2010 at 6:17pm by luv.dmg
She looked happy-he looked happy-they looked happy

2 3 4

Author: i_love_KSG   Replies: 26   Views: 6371

i_love_KSG 26 6371 13 April 2010 at 2:32pm by Ishaqzaadi
karan's birthday..!!!! HAPPY BIRTHDAY

2 3

Author: suzzane14   Replies: 16   Views: 4758

suzzane14 16 4758 14 March 2010 at 8:20pm by rajinashirley
I am happy, I am happy, I am happy.......

2

Author: rushshri   Replies: 13   Views: 2260

rushshri 13 2260 31 December 2007 at 3:37am by karan_hated

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index