Sasural Genda Phool

India-Forums

   
Sasural Genda Phool
Sasural Genda Phool

**SGP Chat Club #11** (Page 150)

Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 14 March 2011 at 7:02pm | IP Logged
Originally posted by Feefi

Originally posted by Shwets1502


if u r serious...then thanks...Embarrassed
i dont know how much mistakes iam making in hindi....but its kind of practice...
and alok doesnt use much english also....



yeah i mean it! Big smile  and your hindi is perfect to me Big smile by the way, didn't you grow up in india?  why do you think your hindi is weak? [LOL i always wonder this]

iam from south india...i did learn hindi and just could understand...bt could not write on my own nor speak...so this is the first time...iam writing something in hindi....
here in Tamil Nadu....hindi is not compulsory...so max people wont know hindi....

GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 14 March 2011 at 7:02pm | IP Logged
Originally posted by Feefi

Originally posted by Shwets1502

Originally posted by Rubaldhillon

Shweta seriously Ur English seems to be improvingBig smile

i was bad in english also????ShockedCry

lol i don't know what rubal is talking about. you are fluent in both eng and hindi! 

 your english is better than rubal's ROFL  [jk rubal]

I m GoingCry Cry.......But wat willl I doLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Feefi

Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 14 March 2011 at 7:02pm | IP Logged
Originally posted by Rubaldhillon

Originally posted by Shwets1502

Originally posted by Rubaldhillon

Shweta seriously Ur English seems to be improvingBig smile

i was bad in english also????ShockedCry

I mean HindiLOL....Silly meROFL

thank god...u r silly....ROFL
i thought i have to improve english also...Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

FeefiiViewsGurpreetD

Feefi IF-Rockerz
Feefi
Feefi

Joined: 27 January 2010
Posts: 7924

Posted: 14 March 2011 at 7:03pm | IP Logged
Originally posted by Shwets1502


iam from south india...i did learn hindi and just could understand...bt could not write on my own nor speak...so this is the first time...iam writing something in hindi....
here in Tamil Nadu....hindi is not compulsory...so max people wont know hindi....

oh i see...but you are perfect!  [to me] cuz my urdu/hindi is kinda weak too LOL

where did netri go? 

The following 1 member(s) liked the above post:

iViews

GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 14 March 2011 at 7:03pm | IP Logged
Originally posted by Shwets1502

Originally posted by Rubaldhillon

Originally posted by Shwets1502

Originally posted by Rubaldhillon

Shweta seriously Ur English seems to be improvingBig smile

i was bad in english also????ShockedCry

I mean HindiLOL....Silly meROFL

thank god...u r silly....ROFL
i thought i have to improve english also...Embarrassed

Shweta actually Mine English Is Bad But I M good In Hindi and PunjabiBig smile
Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 14 March 2011 at 7:04pm | IP Logged
@feefi....thanks...

guys...lets go to CC 12...and search for nets there....

The following 1 member(s) liked the above post:

Feefi

iViews IF-Sizzlerz
iViews
iViews

Joined: 09 February 2010
Posts: 10201

Posted: 14 March 2011 at 7:09pm | IP Logged
Originally posted by Feefi

[Q
oh i see...but you are perfect!  [to me] cuz my urdu/hindi is kinda weak too LOL

where did netri go? 
My stupid Laptop Shutdown on it's own...... Angry
Feefi IF-Rockerz
Feefi
Feefi

Joined: 27 January 2010
Posts: 7924

Posted: 14 March 2011 at 7:12pm | IP Logged
oho netri come to CC 12 LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SGP Chat Club #3 Note pg 49

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Angelic_A   Replies: 1199   Views: 25143

Angelic_A 1199 25143 13 September 2010 at 9:40am by Sinha18
SGP Chat Club #2

2 3 4 5 6 7 ... 183 184

Author: Angelic_A   Replies: 1469   Views: 32687

Angelic_A 1469 32687 23 August 2010 at 10:52am by YusBee
TB-Ragz to be part of chat show on Imagine!

Author: Armu4eva   Replies: 0   Views: 792

Armu4eva 0 792 07 July 2010 at 2:00pm by Armu4eva
SGP Chat Club:

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: Angelic_A   Replies: 1221   Views: 30654

Angelic_A 1221 30654 20 June 2010 at 1:27pm by Angelic_A

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sasural Genda Phool Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index