Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ViSu/AbhiYa:The light of our lives#3Newcclinkpg146 (Page 83)

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 26 March 2011 at 1:32am | IP Logged
ragsROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

ragzz.

ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 26 March 2011 at 1:32am | IP Logged
ya hon i changed it to jpg without any changes Embarrassed i so cudnt wait to use it as my DP Day Dreaming
 
Yams..the avis is fine man LOL i wish Smiley makes it soon, her avis are the best

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 26 March 2011 at 1:34am | IP Logged
i thought soLOL i got carried away with colouring..there was nothing else to do after exams..LOL
 
aww really?Embarrassed let me see if I can find a linkErmm what best...i do nothing to themROFL
ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 26 March 2011 at 1:35am | IP Logged
oh shut up..ur too modest! LOL ur avis are the best of the best Approve

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 26 March 2011 at 1:35am | IP Logged

 

this sig is beyond gorgeous man Day Dreaming
aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 26 March 2011 at 1:36am | IP Logged
ya that I amROFL but not about this(; that is too sweetHug
relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 26 March 2011 at 1:36am | IP Logged
OMG im gonna change my DP to AbhiYa too Day Dreaming thanks for reminding me Ragi...ya i know PB's avi's are the best...she'll call them bakwaas only....who cares Cool ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 26 March 2011 at 1:37am | IP Logged
MY PB made it for ME Approve plus it's got my name on it tooROFL i LOVEEE it. btw I'm yet to edit my spot at your shop Yams..I besharmi se used the sig without commenting, sorryEmbarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Mayurians Forever#61~ Our Love Lives Strong <3

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: safeplacetoland   Replies: 1202   Views: 38145

safeplacetoland 1202 38145 16 June 2010 at 12:00pm by AnnaJaay
~ Nupur Lives Forever #70 ~ (INVITES ONLY)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: a-little-hope   Replies: 1199   Views: 44396

a-little-hope 1199 44396 07 June 2010 at 8:10am by myownarea

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index