Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

| Bigg Boss Ke Badmaash # 53 | Invites Only | (Page 126)

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 04 April 2011 at 9:38pm | IP Logged
Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]

yeah LOL i bought the new issue of Stardust Magazine from Toronto this weekend..The dhobi ghat guy is on the cover..it was an April Issue..there was a long article on that didnt read it yet..

they also gave me a bonus mini Stardust mag all abt Vidya balanLOL


lol that's neatBig smile Ewww Prateik Thumbs Down He's weirdLOL

Who wants to know abt Vidya Balan?ROFL

Where'd everyone go todayConfused

Swetaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, where are youLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 04 April 2011 at 11:06pm | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]

yeah LOL i bought the new issue of Stardust Magazine from Toronto this weekend..The dhobi ghat guy is on the cover..it was an April Issue..there was a long article on that didnt read it yet..

they also gave me a bonus mini Stardust mag all abt Vidya balanLOL


lol that's neatBig smile Ewww Prateik Thumbs Down He's weirdLOL

Who wants to know abt Vidya Balan?ROFL

Where'd everyone go todayConfused

Swetaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, where are youLOL


I know I miss the sweet SweetaaaaaaaaaaLOL

yeah alot of ppl say hes weirdLOL.. ikr i said out of all the actors n actresses they choose Vidya..i mean shes interesting n i like her views but all they talked abt her style and fashionLOL

the other option was a FilmFare Mag with Rani on the cover..it was nice..but it was a Marsh Issue

The following 1 member(s) liked the above post:

pinkisluv91

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 04 April 2011 at 11:12pm | IP Logged
Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]

I know I miss the sweet SweetaaaaaaaaaaLOL

yeah alot of ppl say hes weirdLOL.. ikr i said out of all the actors n actresses they choose Vidya..i mean shes interesting n i like her views but all they talked abt her style and fashionLOL

the other option was a FilmFare Mag with Rani on the cover..it was nice..but it was a Marsh Issue


You mean the cricket maniac SwetaLOL I miss bothOuch

He is weirdConfused he doesn't know how to talk in front of people.

LOL, she's the last person whose style and fashion need to be talked abtROFL

I'd get the Rani one over PrateikLOL

I have a test Wednesday, I've been studying my butt off for it todayOuch

But I just found out I have no class tomorrowDancing I was praying for it and I logged into the college website and my teacher mailed me saying no class, I was like YAYDancing Now I can study all day tomorrow:)

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 04 April 2011 at 11:20pm | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]

I know I miss the sweet SweetaaaaaaaaaaLOL

yeah alot of ppl say hes weirdLOL.. ikr i said out of all the actors n actresses they choose Vidya..i mean shes interesting n i like her views but all they talked abt her style and fashionLOL

the other option was a FilmFare Mag with Rani on the cover..it was nice..but it was a Marsh Issue


You mean the cricket maniac SwetaLOL I miss bothOuch

He is weirdConfused he doesn't know how to talk in front of people.

LOL, she's the last person whose style and fashion need to be talked abtROFL

I'd get the Rani one over PrateikLOL

I have a test Wednesday, I've been studying my butt off for it todayOuch

But I just found out I have no class tomorrowDancing I was praying for it and I logged into the college website and my teacher mailed me saying no class, I was like YAYDancing Now I can study all day tomorrow:)


OMG my friend said the same exact thingLOL he said hes super awkward in interviews...I wanted to get Rani but they had the bonus suprise mag which i didnt know it was Vidya n a story on Imran on the cover lol..

OMG lucky you LOL..i was planning on studying for my exam which is friday today but didnt..took a nap n went to my cuzs house to do my arabic projectLOL..but thats good u were studying..did u study in ur room? or dining table?LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

pinkisluv91

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 04 April 2011 at 11:29pm | IP Logged
Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]
OMG my friend said the same exact thingLOL he said hes super awkward in interviews...I wanted to get Rani but they had the bonus suprise mag which i didnt know it was Vidya n a story on Imran on the cover lol..

OMG lucky you LOL..i was planning on studying for my exam which is friday today but didnt..took a nap n went to my cuzs house to do my arabic projectLOL..but thats good u were studying..did u study in ur room? or dining table?LOL


LOL he's so weird seriously, you should see him at award shows. I saw him sometime idk what awards they were but he talked like he was abt to faint or something was wrong with himROFL

haha well I had my break and I didn't study even a bit the whole week, so now I gotta majorly study:( I studied in my roomBig smile I needed some quiet place, my sister was watching tv in the living roomLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 04 April 2011 at 11:33pm | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]
OMG my friend said the same exact thingLOL he said hes super awkward in interviews...I wanted to get Rani but they had the bonus suprise mag which i didnt know it was Vidya n a story on Imran on the cover lol..

OMG lucky you LOL..i was planning on studying for my exam which is friday today but didnt..took a nap n went to my cuzs house to do my arabic projectLOL..but thats good u were studying..did u study in ur room? or dining table?LOL


LOL he's so weird seriously, you should see him at award shows. I saw him sometime idk what awards they were but he talked like he was abt to faint or something was wrong with himROFL

haha well I had my break and I didn't study even a bit the whole week, so now I gotta majorly study:( I studied in my roomBig smile I needed some quiet place, my sister was watching tv in the living roomLOL



Aww hahah he might be super nervous..i didnt like him in JTYJNLOL
Ohh okay..its super hard for me to study in my room..i get super bored easily or get sad haha..so i sit on the dining table while my sis is watching tv in the living room

currently me n her during the free time r watching rugratsLOL and the wild thornberrysLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

pinkisluv91

pinkisluv91 IF-Stunnerz
pinkisluv91
pinkisluv91

Joined: 22 July 2008
Posts: 36924

Posted: 04 April 2011 at 11:37pm | IP Logged
Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]

Aww hahah he might be super nervous..i didnt like him in JTYJNLOL
Ohh okay..its super hard for me to study in my room..i get super bored easily or get sad haha..so i sit on the dining table while my sis is watching tv in the living room

currently me n her during the free time r watching rugratsLOL and the wild thornberrysLOL


Yea he has stage fright or something, wonder how he acts in moviesConfused

Well I was chatting while studyingOuch I'm so bad at just studying, I get bored and sad tooLOL so I need something:( But the tv was loud and if I sat out there I would get disturbed more so went to my room:)

AWW rugratsDay Dreaming I loved Eliza Thornberry lol, I wanted to be like herLOL since I always loved animals:)

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 04 April 2011 at 11:42pm | IP Logged
Originally posted by pinkisluv91

Originally posted by raju786

[QUOTE=pinkisluv91]

Aww hahah he might be super nervous..i didnt like him in JTYJNLOL
Ohh okay..its super hard for me to study in my room..i get super bored easily or get sad haha..so i sit on the dining table while my sis is watching tv in the living room

currently me n her during the free time r watching rugratsLOL and the wild thornberrysLOL


Yea he has stage fright or something, wonder how he acts in moviesConfused

Well I was chatting while studyingOuch I'm so bad at just studying, I get bored and sad tooLOL so I need something:( But the tv was loud and if I sat out there I would get disturbed more so went to my room:)

AWW rugratsDay Dreaming I loved Eliza Thornberry lol, I wanted to be like herLOL since I always loved animals:)



I think in movies there is a limited audience..and ur so used to seeing the same ppl on sets all the time..and when u act ur a diff person..but once ur not acting ur urself n than u get nervousLOL..i kind of get it..idk howLOL

i know but sadly i watch it after class n i will start an episode n will fall asleepSleepyLOL..and im like an old guy who wakes up n asks my lil sis..what just happen?ROFL...i put No one killed Jessica on..first scene fell asleepSleepyLOL but it was an interesting movie..as much as i seen..

The following 1 member(s) liked the above post:

pinkisluv91

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
| Bigg Boss Ke Badmaash # 48|Invt Only|Note Pg.100

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Ishan.   Replies: 1205   Views: 44691

Ishan. 1205 44691 18 September 2010 at 11:53am by Autumn.
|Bigg Boss Ke Badmaash # 47|Invt Only|New CC Pg142

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Ishan.   Replies: 1198   Views: 46497

Ishan. 1198 46497 15 August 2010 at 9:22am by Autumn.
| Bigg Boss Ke Badmaash# 46 | Invites Only

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Autumn.   Replies: 1196   Views: 35895

Autumn. 1196 35895 28 July 2010 at 12:03pm by realitybites
| Bigg Boss Ke Badmaash # 45 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Ishan.   Replies: 1194   Views: 37856

Ishan. 1194 37856 23 July 2010 at 11:35am by Ishan.
| Bigg Boss Ke Badmaash # 44 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Ishan.   Replies: 1193   Views: 38361

Ishan. 1193 38361 18 July 2010 at 10:20am by Usman.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index