Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

**!!! The asli khan - Salman Khan !!!** (Page 86)

-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47562

Posted: 23 April 2011 at 2:19am | IP Logged
Originally posted by anu-pre4eva

Originally posted by Pulwasha

Originally posted by anu-pre4eva

oh i miss all those actresses as well pallu. the actresses today have looks and bodies but no acting skills man. agreed! 
i was finally getting over the wahab riaz obsession then i watched the match yesterday and HAILA! 
he has gotten more buffBlushing i was like MARRY ME 
 
Hahahahaha...LOLLOL.. ask him.. he may marry you..Embarrassed
 
u know wat actress i like.. and i think is ridiculously underrated.. Geneliaa..if u see her south movies GOSSSHHH... wat an actress she is..
oh when i go to pakistan ill jump on him and be like MARRY ME. he better say "YES BABY" HAHHALOL
kidding i am sharmeeli.. nooot LOL

genelia? Nooo. i dont like her... i only liked her in jaanu tu. but that's the only movie i have sene of her ROFL
 
LOL.. then how would u knoww.. she has some serious acting capabilities.. silly bollywood doesnt use it..Dead..
 
im sure he will say.. aaja Mariyam bhaag chalain..ROFL
 
BB beta.. doodh piyo aur soojaaaoo.. whiskey kuch ziada hogaye hai..

-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47562

Posted: 23 April 2011 at 2:21am | IP Logged
Originally posted by Da_BagarhBilla

Originally posted by anu-pre4eva

Originally posted by Da_BagarhBilla

Originally posted by anu-pre4eva

sorry BBLOL what does bagarhbilla mean btw? LOL
baghne wala billa? 

kar diya disection mere nick ka... my nick means

Bagarh = Clever / Fast / Naughty

Billa = Husband of Cat

========= Bagarh Billa = Very Sharp Naughty prankster Husband of Cat =====

Searching My Cat :::::::::::::::::::::::::::::: Washiii Day Dreaming
ROFLROFL

to washii billi hui?LOL

She is MAU BILLI... == RockStar Billi CoolThumbs Up
 
baray hi chichore ho tum log..ROFL
.Lakhan. IF-Stunnerz
.Lakhan.
.Lakhan.

Joined: 12 March 2011
Posts: 46678

Posted: 23 April 2011 at 2:21am | IP Logged
Pallo is the Dabangg girl of IF :D 

Very bindaas and chilled out. Too cute and welcoming :D
Great friend and her posts are always good fun to read :)
Keep rocking Pallo :) :) :)

DancingPartyDancing


Edited by Da_BagarhBilla - 23 April 2011 at 2:22am
-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47562

Posted: 23 April 2011 at 2:24am | IP Logged
Originally posted by Da_BagarhBilla

Pallo is the Dabangg girl of IF :D 

Very bindaas and chilled out. Too cute and welcoming :D
Great friend and her posts are always good fun to read :)
Keep rocking Pallo :) :) :)

DancingPartyDancing
 
 
Ohhh thank you !! i bow down..LOL
 
u are fun too BB..Big smile
 
Mariyam ki bachiii.. kahan gayi???Confused


Edited by Pulwasha - 23 April 2011 at 2:25am

The following 1 member(s) liked the above post:

.Lakhan.

.Lakhan. IF-Stunnerz
.Lakhan.
.Lakhan.

Joined: 12 March 2011
Posts: 46678

Posted: 23 April 2011 at 2:26am | IP Logged
Originally posted by Pulwasha

Originally posted by Da_BagarhBilla

Pallo is the Dabangg girl of IF :D 

Very bindaas and chilled out. Too cute and welcoming :D
Great friend and her posts are always good fun to read :)
Keep rocking Pallo :) :) :)

DancingPartyDancing
 
 
Ohhh thank you !! i bow down..LOL
 
u are fun too BB..Big smile
 
Mariyam ki bachiii.. kahan gayi???Confused

Usne HUM DONO ko akela chhod diya hai... do pyaar karne wale aapas mein baat karle Big smile
.Lakhan. IF-Stunnerz
.Lakhan.
.Lakhan.

Joined: 12 March 2011
Posts: 46678

Posted: 23 April 2011 at 2:28am | IP Logged
Song for u Washi... every single word describe my feelings for u...TongueBig smile



Edited by Da_BagarhBilla - 23 April 2011 at 2:28am
Marauders IF-Rockerz
Marauders
Marauders

Joined: 07 July 2006
Posts: 8313

Posted: 23 April 2011 at 2:28am | IP Logged
sorry went to eat brownies LOL
okay i m gonna reply to all of u eik minute
Marauders IF-Rockerz
Marauders
Marauders

Joined: 07 July 2006
Posts: 8313

Posted: 23 April 2011 at 2:31am | IP Logged
@pallu: i have never heard tht billa song man D'oh lived in pak but meri nani ya dadi ne kabhi nahi sunaya. mujhe to chanda mama wala gana sunaya tha hahaha

inshallah bol ke wahab mere saath bhaag jayega ROFL LMFAO. 
and mein chichori nahi hoon ree :PP 

@BB: sorry huh i am back :P
kabab mein haddi LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Salman Khan Fanclub!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Siddhi_   Replies: 1194   Views: 94023

Siddhi_ 1194 94023 27 February 2011 at 12:01am by sweet_angel27
Karan-Shilpa's ASLI TRUE LOVE~Heaven: Kurbaan Hua

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: JennyPenny   Replies: 1197   Views: 37487

JennyPenny 1197 37487 28 July 2010 at 2:55pm by JennyPenny
Karan and Shilpa's ASLI TRUE LOVE~Heaven: Sajna<3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: JennyPenny   Replies: 1199   Views: 38781

JennyPenny 1199 38781 27 July 2010 at 7:32pm by lilmzsunshine
*Shahrukh Khan*King Khan*Love SRK*

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: mariasrk   Replies: 1202   Views: 34047

mariasrk 1202 34047 03 December 2008 at 6:21am by Nadz_YuNalover
**(¯`v´¯)SHAHRUKH KHAN*KING KHAN(¯`v´¯)**

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: srklicious   Replies: 1201   Views: 32410

srklicious 1201 32410 13 April 2008 at 7:37am by rhea26

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index