Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KAJEN ~Destined2Love484~4evrIsntLongEnough2LuvU <3 (Page 69)

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 65102

Posted: 12 March 2011 at 12:38pm | IP Logged
Originally posted by ammyridz600

Originally posted by sjain

Originally posted by ammyridz600

[QUOTE=sjain][QUOTE=ammyridz600]
oh LOL
meine kuch aur samjha D'oh
ok lost as in , he is out frm the game or der r other matchConfused


samjha nahi its "samjhi" ..don't change ur gender ..silly..LOL

no they r not out of the tournament...they lost today's match against south africa....I feel very low wen india looses ..and specialy today's match they were about to win ..but ..
Cry

lets get back to KAJEN :))))))



@ ash cashhhh...m sad
Ouch

ok samjhi LOLthanks for the correction DIEmbarrassedLOL i always do this gender mistake , no one correct meLOL u r such a sweet heart Embarrassed
aww South africa won good for me DancingLOL we r in african continent LOLLOLLOL
dnt feel bad mahua di , its just a game Wink
hope india do its best for the next match Smile


@hey ayesh HugHRU yaar


LOL


M TEACHER U SEE..SO ITS MY JOB TO CORRECT U Tongue

HAWWWWW..bad..u r celebrating SA's win..very bad..LOLL

yeah..I hope they win their next match..
Embarrassed

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 12 March 2011 at 12:48pm | IP Logged
Originally posted by sjain

[QUOTE=ammyridz600][QUOTE=sjain][QUOTE=ammyridz600][QUOTE=sjain]

M TEACHER U SEE..SO ITS MY JOB TO CORRECT U Tongue

HAWWWWW..bad..u r celebrating SA's win..very bad..LOLL

yeah..I hope they win their next match..
Embarrassed

U R real  or jhoot moot ki teacher?LOL
i should celebrate na , i belong 2 SA somehowConfusedLOL
yup am sure der will win Wink
DI edit karnic pic its kajen ATLOL
but i lobe the pic they looking good 2gather though am not fan of his GFLOL



Edited by ammyridz600 - 12 March 2011 at 12:59pm

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 65102

Posted: 12 March 2011 at 12:49pm | IP Logged
byee guyss m sleeppyy:)))))))
sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 65102

Posted: 12 March 2011 at 12:52pm | IP Logged
Originally posted by ammyridz600

Originally posted by sjain

[QUOTE=ammyridz600][QUOTE=sjain][QUOTE=ammyridz600][QUOTE=sjain]

M TEACHER U SEE..SO ITS MY JOB TO CORRECT U Tongue

HAWWWWW..bad..u r celebrating SA's win..very bad..LOLL

yeah..I hope they win their next match..
Embarrassed

U R real  or jhoot moot ki teacher?LOL
i should celebrate na , i belong 2 SA somehowConfusedLOL
yup am sure der will win Wink
DI edit karnic pic its kajen ATLOL
but i lobe the pic they looking good 2gather though am not fan of her GFLOL



m jessy's hindi teacher..LOLL

I was feeling to lazyy to edit nicole from pic ..so posted like that only...ROFL

@ bold..his GF..not "her"..why r u changing baby's gender....LOL

ammyridz600 IF-Stunnerz
ammyridz600
ammyridz600

Joined: 21 May 2010
Posts: 32095

Posted: 12 March 2011 at 12:59pm | IP Logged
Originally posted by sjain

Originally posted by ammyridz600

Originally posted by sjain

[QUOTE=ammyridz600][QUOTE=sjain][QUOTE=ammyridz600][QUOTE=sjain]

M TEACHER U SEE..SO ITS MY JOB TO CORRECT U Tongue

HAWWWWW..bad..u r celebrating SA's win..very bad..LOLL

yeah..I hope they win their next match..
Embarrassed

U R real  or jhoot moot ki teacher?LOL
i should celebrate na , i belong 2 SA somehowConfusedLOL
yup am sure der will win Wink
DI edit karnic pic its kajen ATLOL
but i lobe the pic they looking good 2gather though am not fan of his GFLOL



m jessy's hindi teacher..LOLL

I was feeling to lazyy to edit nicole from pic ..so posted like that only...ROFL

@ bold..his GF..not "her"..why r u changing baby's gender....LOL


ok my little jessu teacherLOLLOLLOL my teacher is offline nowdays bcoz of her studies , am missing her loadssssssCryCryCryCry
yup his GFROFL am gonna edit itLOLLOLLOL
ok byeeeeeeeeeeeeeeHug kajeniteWink


Edited by ammyridz600 - 12 March 2011 at 1:01pm
jesss. IF-Sizzlerz
jesss.
jesss.

-
Joined: 25 October 2009
Posts: 23128

Posted: 12 March 2011 at 1:05pm | IP Logged
Koi hai? 
Mehak_Luvs_Rani IF-Stunnerz
Mehak_Luvs_Rani
Mehak_Luvs_Rani

Joined: 01 July 2005
Posts: 27500

Posted: 12 March 2011 at 1:07pm | IP Logged
Hoti zara chahat sada hi sarfiri <33

The following 1 member(s) liked the above post:

fafi

jesss. IF-Sizzlerz
jesss.
jesss.

-
Joined: 25 October 2009
Posts: 23128

Posted: 12 March 2011 at 1:09pm | IP Logged
Originally posted by Mehak_Luvs_Rani

Hoti zara chahat sada hi sarfiri <33
Confused

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen GR8 Interview.CheckPg15/16/17forPics;

2 3 4 5 6 7 ... 53 54

Author: [email protected]   Replies: 424   Views: 52862

[email protected] 424 52862 27 July 2011 at 10:14am by swashbuckling
Counting Loyal KaJen fans(124) cmon KJians!!!

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

Author: exquisite.   Replies: 235   Views: 17700

exquisite. 235 17700 27 July 2011 at 3:00am by U_R_Beautiful
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 7   Views: 3081

xogopi1022 7 3081 18 November 2010 at 10:16pm by Sw33t_Poison
KaJen!!! KaJen!!! KaJen!!!

Author: exquisite.   Replies: 6   Views: 6384

exquisite. 6 6384 16 March 2010 at 4:12am by *Shruti*
KaJen's chemistry..(kajen fans)

Author: -Hoor-   Replies: 3   Views: 3687

-Hoor- 3 3687 18 April 2009 at 6:01am by -Hoor-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index