Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Return of The Behooda Gang #25 |Invites Only| (Page 15)

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72361

Posted: 13 March 2011 at 9:24am | IP Logged
Originally posted by aleena1

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

who is Afridi Confused !? who is Dhoni Confused ? what r u guys tawkin abt ROFL
.
 
Afridi is a pakistani cricket bowler and batter and is a team captain
 
Dhoni is the Indian captain.......
 

ROFL omg! Manal surely lives under the rock!
ask me abt footbal buh CRICKET NO WAY ROFL

ok LOL

hey what sports is popular in your country
.
 
maybe its fishingLOLLOLLOL
 
 
 

what makes u think that? ROFL
.
 
since she lives under the rock we can use her for baitLOLLOLLOL
 ROFLROFLu wont find fishin here alot ROFLas buildings r taken all jobs n land SleepyLOL

_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 13 March 2011 at 9:24am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

who is Afridi Confused !? who is Dhoni Confused ? what r u guys tawkin abt ROFL
.
 
Afridi is a pakistani cricket bowler and batter and is a team captain
 
Dhoni is the Indian captain.......
 

ROFL omg! Manal surely lives under the rock!
ask me abt footbal buh CRICKET NO WAY ROFL

ok LOL

hey what sports is popular in your country
.
 
maybe its fishingLOLLOLLOL
 
 
 

what makes u think that? ROFL
its not bengladesh plz ROFL !! bengladesh loves fish i guess LOL
in ma country its football ! 

Mima isn't here or else she would have told us 'bout Bang. Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72361

Posted: 13 March 2011 at 9:27am | IP Logged
Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

who is Afridi Confused !? who is Dhoni Confused ? what r u guys tawkin abt ROFL
.
 
Afridi is a pakistani cricket bowler and batter and is a team captain
 
Dhoni is the Indian captain.......
 

ROFL omg! Manal surely lives under the rock!
ask me abt footbal buh CRICKET NO WAY ROFL

ok LOL

hey what sports is popular in your country
football ofc LOL ! ma country dont play Cricket LOL ! n OMG !! im sooo Happy the next fifa is in UAE Dancing

what ranking does UAE have on the world board? and just one game or there are others too that are played? I don't know a thing 'bout UAE Tongue LOL
it allways against middle east countriess !! buh hahahahhahaha they always loose wid iranSleepy n other thn Football they play basket ball, volley ball n beach football ! 
aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 13 March 2011 at 9:29am | IP Logged
View Image
LOL
_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 13 March 2011 at 9:29am | IP Logged
Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

who is Afridi Confused !? who is Dhoni Confused ? what r u guys tawkin abt ROFL
.
 
Afridi is a pakistani cricket bowler and batter and is a team captain
 
Dhoni is the Indian captain.......
 

ROFL omg! Manal surely lives under the rock!
ask me abt footbal buh CRICKET NO WAY ROFL

ok LOL

hey what sports is popular in your country
football ofc LOL ! ma country dont play Cricket LOL ! n OMG !! im sooo Happy the next fifa is in UAE Dancing

what ranking does UAE have on the world board? and just one game or there are others too that are played? I don't know a thing 'bout UAE Tongue LOL
it allways against middle east countriess !! buh hahahahhahaha they always loose wid iranSleepy n other thn Football they play basket ball, volley ball n beach football ! 

LOL I used to play volleyball in school...

n what 'bout movies of ur country?

gosh! how long have we known each other? and I never asked u these things D'oh LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

aleena1

aleena1 IF-Rockerz
aleena1
aleena1

Joined: 31 August 2005
Posts: 9268

Posted: 13 March 2011 at 9:30am | IP Logged
Ok guys have to now......
 
take care......
 
byeHug

The following 1 member(s) liked the above post:

_dkmystery_

_dkmystery_ IF-Stunnerz
_dkmystery_
_dkmystery_

Joined: 13 January 2008
Posts: 28591

Posted: 13 March 2011 at 9:31am | IP Logged
Originally posted by aleena1

Ok guys have to now......
 
take care......
 
byeHug

Damon wala Grrrrrrrrr

bbyeeee
.YixingsManal. IF-Addictz
.YixingsManal.
.YixingsManal.

Joined: 05 January 2010
Posts: 72361

Posted: 13 March 2011 at 9:33am | IP Logged
Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

Originally posted by dkmystery

Originally posted by aleena1

Originally posted by -Cwezy_Manoola-

who is Afridi Confused !? who is Dhoni Confused ? what r u guys tawkin abt ROFL
.
 
Afridi is a pakistani cricket bowler and batter and is a team captain
 
Dhoni is the Indian captain.......
 

ROFL omg! Manal surely lives under the rock!
ask me abt footbal buh CRICKET NO WAY ROFL

ok LOL

hey what sports is popular in your country
football ofc LOL ! ma country dont play Cricket LOL ! n OMG !! im sooo Happy the next fifa is in UAE Dancing

what ranking does UAE have on the world board? and just one game or there are others too that are played? I don't know a thing 'bout UAE Tongue LOL
it allways against middle east countriess !! buh hahahahhahaha they always loose wid iranSleepy n other thn Football they play basket ball, volley ball n beach football ! 

LOL I used to play volleyball in school...

n what 'bout movies of ur country?

gosh! how long have we known each other? and I never asked u these things D'oh LOL
ROFLthere is no movies made here locally ROFL 
buh Nayla al Khaja is the 1st female Producer n Director of UAE 
Nayla
she has produced many shows in UAE !! 
n wat else u wnna knw ROFL ! im here ur wikipedia ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Return of the Behooda Gang #9 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1193   Views: 46410

-BlackSky- 1193 46410 02 September 2010 at 9:20am by pritirays
Return of the Behooda Gang #8 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .YixingsManal.   Replies: 1197   Views: 40744

.YixingsManal. 1197 40744 23 August 2010 at 2:44pm by .YixingsManal.
Return of the Behooda Gang #7 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1200   Views: 45923

pritirays 1200 45923 15 August 2010 at 3:09am by .YixingsManal.
Return of the Behooda Gang #6 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -BlackSky-   Replies: 1215   Views: 47421

-BlackSky- 1215 47421 06 August 2010 at 2:46pm by .YixingsManal.
Return of the Behooda Gang #5 |INVITES ONLY|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -BlackSky-   Replies: 1198   Views: 45506

-BlackSky- 1198 45506 30 July 2010 at 8:03pm by .YixingsManal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index