Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Idiots Ka Adda|19|Free To Join! new CC pg157 (Page 18)

-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 12 March 2011 at 5:44pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

Which Ash are you talking about ? Stern Smile
-Ayeshaa- yar

The following 1 member(s) liked the above post:

-Indescribable-

-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 12 March 2011 at 5:45pm | IP Logged
Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

hey sania
hiee tanu
how r u?
im fine thnx u?
im fine too
so wats up?
nm just had bfast i woke up late todayLOL
now gotta start doing hw hv like 4 hw i think wbu?
oh am just chatting its night here
ya i woke up at noon today when my mom started yelling at meLOL
i have no hw plus spring break all next weekTongue
cool awesome
u wanna do my hw?LOL
i can give it to uWink
lols i barly do my own hwLOL
hahaha i can try and help
what subject?
LOL
well 1st im gonna start on science
i think i can do it
but if i need help i'll ask u nd if u tell me wrong i'll kill uTongue
ok i can help with science
not to bad wit it
hahaah good luck killing me i live in canada on the other end of the world remeberLOL
Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 12 March 2011 at 5:45pm | IP Logged
Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by karanfan

Which Ash are you talking about ? Stern Smile
-Ayeshaa- yar

She's Leaving ? Stern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

-CreativeSoul-

-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 12 March 2011 at 5:47pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by karanfan

Which Ash are you talking about ? Stern Smile
-Ayeshaa- yar

She's Leaving ? Stern Smile
yup she is today is her last day hereOuch
Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 12 March 2011 at 5:49pm | IP Logged
WHATTT ?
I am gonna go talk to her ! Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

-CreativeSoul-

Hearts.Flowers IF-Sizzlerz

Joined: 13 September 2010
Posts: 18661

Posted: 12 March 2011 at 5:50pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

-CreativeSoul-

-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 12 March 2011 at 5:51pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

WHATTT ?
I am gonna go talk to her ! Cry
yar she cant stay though because her parents are cutting of net today
plus a tsunami is coming where she lives there moving
CryCry
-CreativeSoul- IF-Sizzlerz
-CreativeSoul-
-CreativeSoul-

Joined: 30 January 2010
Posts: 17139

Posted: 12 March 2011 at 5:52pm | IP Logged
Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

Originally posted by princess-sania

Originally posted by hiiiiiiiiiii

hey sania
hiee tanu
how r u?
im fine thnx u?
im fine too
so wats up?
nm just had bfast i woke up late todayLOL
now gotta start doing hw hv like 4 hw i think wbu?
oh am just chatting its night here
ya i woke up at noon today when my mom started yelling at meLOL
i have no hw plus spring break all next weekTongue
cool awesome
u wanna do my hw?LOL
i can give it to uWink
lols i barly do my own hwLOL
hahaha i can try and help
what subject?
LOL
well 1st im gonna start on science
i think i can do it
but if i need help i'll ask u nd if u tell me wrong i'll kill uTongue
ok i can help with science
not to bad wit it
hahaah good luck killing me i live in canada on the other end of the world remeberLOL
k its like we hv to make a judgement based on the impact that batteries hv had on society in recent times but dont worry i'll try to do it
nd i remember but i can go thr if its such an important work i hv to do like kill uWink
hahahah ok then il just keep quiet i dont wanna die yetLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 101 102

Author: .Aparajhita.   Replies: 814   Views: 87059

.Aparajhita. 814 87059 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 27

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: secretkeeper   Replies: 1190   Views: 52627

secretkeeper 1190 52627 03 September 2010 at 6:48am by adda-keepers
AdDa:..(Ria Ka Adda) CC# 26

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: WildestDreams   Replies: 1177   Views: 41200

WildestDreams 1177 41200 15 August 2010 at 4:22am by secretkeeper
AdDa:...(Ria Ka Adda) CC#25

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: secretkeeper   Replies: 1168   Views: 49828

secretkeeper 1168 49828 31 July 2010 at 11:45pm by WildestDreams
"3 Idiots" - Invite Only, #1

2 3 4

Author: -Imu.M-   Replies: 30   Views: 3241

-Imu.M- 30 3241 01 February 2010 at 7:19am by rainydays.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index