Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

~~~Critics Corner #8~~~ (Page 107)

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 17 March 2011 at 11:20am | IP Logged
@ smithee: why don't u watch the epi? lol
 
i want to watch it! ugh! stupid work!

-Deepali- IF-Stunnerz
-Deepali-
-Deepali-

Joined: 18 November 2010
Posts: 31351

Posted: 17 March 2011 at 11:26am | IP Logged
Originally posted by -SYS-

Smithee!
Hiiii!
Had to go socialize yesterday

Thanks!Finally it workedBig smile

@ yamuna jamuna--nice siggis and avis lol  very excilient..loved it *hugs*

The following 1 member(s) liked the above post:

-SYS-

SPN_JD_Addicted IF-Sizzlerz
SPN_JD_Addicted
SPN_JD_Addicted

Joined: 23 March 2009
Posts: 13949

Posted: 17 March 2011 at 11:28am | IP Logged
Rooj-I so badly want to.But looks like I have to wait.Friends visiting and me cooking.I hate it lol

The following 3 member(s) liked the above post:

jparker-SYS-rooj-i

-SYS- IF-Dazzler
-SYS-
-SYS-

Joined: 06 December 2010
Posts: 3154

Posted: 17 March 2011 at 11:28am | IP Logged
Hey Deepali!
Thanks!
*hugs*


The following 2 member(s) liked the above post:

rooj-i-Deepali-

vaish_123 Goldie
vaish_123
vaish_123

Joined: 06 December 2010
Posts: 1683

Posted: 17 March 2011 at 11:29am | IP Logged
Originally posted by -SYS-

Hey Deepali!
Thanks!
*hugs*



Yumna!

Awesome siggies!

The following 3 member(s) liked the above post:

-SYS-rooj-i-Deepali-

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 17 March 2011 at 11:33am | IP Logged
OMG Smithee...u cooking? what? lol

The following 1 member(s) liked the above post:

-Deepali-

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 17 March 2011 at 11:35am | IP Logged
Aj ke Mukhya Samachar !!
 
Mazaa agaya........I was laughing all thru it.....Here is RBO ke aj ke episode ki kahani....Meri Zubani..
 
Financially Independant...
 
Finally we know...why they had that credit card scene yesterday....to make khanak get that shaan is not financially stable.....akki and sunil provide for him still....It wierd....I thought she knew that he doesnt earn....how will he pay his bills...Oh btw....didnt they get a 1 crore ka cheque from rahul when shaan didnt know that the company was rahul's? Did they have a scene where he returned the cheque?? I know he refused payment for first song....but then cheque ka kya kiya???
 
Cricket- Shiket Hai Rabba !!
 
LOL........Sunil and Akki looked like they had just hopped out of the Harpic add.........Hahahahaha ....The white attire and blue cap...
The Harpic add is what first came to my mind....Hahaha !
 
Loved Sunil today.......Ye andhera kyun ho gaya.....dad andhera nahi hua..mom aayi hai black sareee me....Hahaha !!
 
Khanak Tum Dhanya Ho...
 
Itne log ek ball ke peeche?? Sabko ek ek ball dedo...Jhagda khatam....
Ye topi waalo pagalo ki tarah sab pe ungli kyu utha raha hai...Badtameez...
Acha hua wo out ho gaya,.,,,bhaiyaaa sabun malke nahana...
Ye sab pehle ball ke peeche bhaag rahe the....jab ball mil gayi toh usse phenk diya.,..hmmphh !!
 
ROFLLLLLL.............I loved it ....she sitting between them and watching cricket...and dono bowl se popcorn kha rahi thi....
 
I always felt that Sunil and Akki spoke to khanak very formally.....as if they are not soo close to her....specially Akki....today changed everything......I loved Akki asking her to shut up and that he wants to strangle her...Hahaha !! This is what family is all about...!! Not just smiling at each other always....sumtimes it is ok to want to kill each other...
 
Yaari Dosti...Muzic-Vyuzic...
 
Loved the call Khanak made to Rahul......LOL.....Issi bahane Manish ne ek new expression dikhaya....Hahaha !! He was soo confused...hahaha....
Hi yaar kaisa hai...lol.....!! YM was clearly enjoying the scene...Hahaa ! And Manish seemed really amused !! OMG....That makes it 2 expressions from Manish today...Hahaha...Party !!
 
Teen Bandar....
 
Oh God ....that was the limit.....I want to know what they were watching?? A documentary on baby birth...
And what film names...Gosh..."Papa papa main kaise paida hua" ...Seriously???
Hahahaha !!! Their reactions were OTT......But I guess I was enjoying too much ......So I will forgive this....I wont say I liked it....It was way too OTT.....! I mean their reactions.....I think they kinda wanted to show that.....men need to realize the pain women go thru...but it didnt cum thru....They cudve kept the scene shorter......that wudve retained the funniness....After a point...watching them ohhh-ahh was not funny ...they dragged that scene a bit..
 
Shaan Pi-Reg-Nant...
 
Oh God....What was that.......I loved the K-family's reaction....Hahaha....Freeze moment for them...Hahaha...Hahahaha..
 
Such a dramebaaz shaan is...
 
When he goes to puke....Sunil calling out "Arey beta araam se...aisi halat me bhagte nahi...Hahahaha....W*H....LOL....! Then he realizes what he said...Haha..
 
And Madhavi blaming khanak - "Tum kya adaaa keh rahi ho...ye sab tumhara hi idea tha na..." LOL !
 
 
Friendz to the rescue....
 
Aj tak suna tha....dekh bhi liya....Aise dost ho to dushman ki kya zarurat...
Loved them sniggering away at Shaan's plight...
 
Asking him to be a mard...LOL...
 
Loved when rahul says "Humne socha tha ki khanak bahut bholi-bhali hai"
And immediately shaan defending her and saying - " Oye meri biwi ke baare me kuch mat bolna" Sooo cute....Marjawa gud khaake !!
 
 
Little fine touches of FINESSE throughout the Show -
 
1)Duck comes and pushing rahul-shan and both of them holding onto the pillars to retain their balance...I liked..
 
2)Khanak patting Shaan's belly and ruffling his hair...Hahaha...Funny....I really LIKE !!
 
3)Akki going to strangle Khanak...the hand action...SUPERLIKE...
4)Sunil telling Akki that if he doesnt strangle khanak then he will strangle akki...LOL..
 
5)The mute action Sunil-Akki make to convince Madhavi that they wont shout..
 
6)How they make khanak sit in between them and she nudges them both to give her expert comments on cricket...Hahaha...I loved how they looked soo exasperated at her novel and mahaan comments...
 
7)Khanak eating popcorn from both their bowls...hehehe...She was alternating between the bowls...Hahaa!!
 
8) Them trying unsuccessfully to explain the rules of cricket to her...LOL..They were soo anoyed when she got happy that the batsman got out...Hahaha...
 
9)Sunil taking the bowl frm Khanak's hand and asking her to answer the door...LOL !
 
 
 
Senseless tha......But Mazeedaar Episode tha !!!!

The following 9 member(s) liked the above post:

sweetsutenk.mailvaish_123-SYS--Ray-jparkertvrasikarooj-i-Deepali-

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 17 March 2011 at 11:44am | IP Logged
Originally posted by togepe30

Aj ke Mukhya Samachar !!
 
Mazaa agaya........I was laughing all thru it.....Here is RBO ke aj ke episode ki kahani....Meri Zubani..
 
Financially Independant...
 
Finally we know...why they had that credit card scene yesterday....to make khanak get that shaan is not financially stable.....akki and sunil provide for him still....It wierd....I thought she knew that he doesnt earn....how will he pay his bills...Oh btw....didnt they get a 1 crore ka cheque from rahul when shaan didnt know that the company was rahul's? Did they have a scene where he returned the cheque?? I know he refused payment for first song....but then cheque ka kya kiya???
 
Cricket- Shiket Hai Rabba !!
 
LOL........Sunil and Akki looked like they had just hopped out of the Harpic add.........Hahahahaha ....The white attire and blue cap...
The Harpic add is what first came to my mind....Hahaha !
 
Loved Sunil today.......Ye andhera kyun ho gaya.....dad andhera nahi hua..mom aayi hai black sareee me....Hahaha !!
 
Khanak Tum Dhanya Ho...
 
Itne log ek ball ke peeche?? Sabko ek ek ball dedo...Jhagda khatam....
Ye topi waalo pagalo ki tarah sab pe ungli kyu utha raha hai...Badtameez...
Acha hua wo out ho gaya,.,,,bhaiyaaa sabun malke nahana...
Ye sab pehle ball ke peeche bhaag rahe the....jab ball mil gayi toh usse phenk diya.,..hmmphh !!
 
ROFLLLLLL.............I loved it ....she sitting between them and watching cricket...and dono bowl se popcorn kha rahi thi....
 
I always felt that Sunil and Akki spoke to khanak very formally.....as if they are not soo close to her....specially Akki....today changed everything......I loved Akki asking her to shut up and that he wants to strangle her...Hahaha !! This is what family is all about...!! Not just smiling at each other always....sumtimes it is ok to want to kill each other...
 
Yaari Dosti...Muzic-Vyuzic...
 
Loved the call Khanak made to Rahul......LOL.....Issi bahane Manish ne ek new expression dikhaya....Hahaha !! He was soo confused...hahaha....
Hi yaar kaisa hai...lol.....!! YM was clearly enjoying the scene...Hahaa ! And Manish seemed really amused !! OMG....That makes it 2 expressions from Manish today...Hahaha...Party !!
 
Teen Bandar....
 
Oh God ....that was the limit.....I want to know what they were watching?? A documentary on baby birth...
And what film names...Gosh..."Papa papa main kaise paida hua" ...Seriously???
Hahahaha !!! Their reactions were OTT......But I guess I was enjoying too much ......So I will forgive this....I wont say I liked it....It was way too OTT.....! I mean their reactions.....I think they kinda wanted to show that.....men need to realize the pain women go thru...but it didnt cum thru....They cudve kept the scene shorter......that wudve retained the funniness....After a point...watching them ohhh-ahh was not funny ...they dragged that scene a bit..
 
Shaan Pi-Reg-Nant...
 
Oh God....What was that.......I loved the K-family's reaction....Hahaha....Freeze moment for them...Hahaha...Hahahaha..
 
Such a dramebaaz shaan is...
 
When he goes to puke....Sunil calling out "Arey beta araam se...aisi halat me bhagte nahi...Hahahaha....W*H....LOL....! Then he realizes what he said...Haha..
 
And Madhavi blaming khanak - "Tum kya adaaa keh rahi ho...ye sab tumhara hi idea tha na..." LOL !
 
 
Friendz to the rescue....
 
Aj tak suna tha....dekh bhi liya....Aise dost ho to dushman ki kya zarurat...
Loved them sniggering away at Shaan's plight...
 
Asking him to be a mard...LOL...
 
Loved when rahul says "Humne socha tha ki khanak bahut bholi-bhali hai"
And immediately shaan defending her and saying - " Oye meri biwi ke baare me kuch mat bolna" Sooo cute....Marjawa gud khaake !!
 
 
Little fine touches of FINESSE throughout the Show -
 
1)Duck comes and pushing rahul-shan and both of them holding onto the pillars to retain their balance...I liked..
 
2)Khanak patting Shaan's belly and ruffling his hair...Hahaha...Funny....I really LIKE !!
 
3)Akki going to strangle Khanak...the hand action...SUPERLIKE...
4)Sunil telling Akki that if he doesnt strangle khanak then he will strangle akki...LOL..
 
5)The mute action Sunil-Akki make to convince Madhavi that they wont shout..
 
6)How they make khanak sit in between them and she nudges them both to give her expert comments on cricket...Hahaha...I loved how they looked soo exasperated at her novel and mahaan comments...
 
7)Khanak eating popcorn from both their bowls...hehehe...She was alternating between the bowls...Hahaa!!
 
8) Them trying unsuccessfully to explain the rules of cricket to her...LOL..They were soo anoyed when she got happy that the batsman got out...Hahaha...
 
9)Sunil taking the bowl frm Khanak's hand and asking her to answer the door...LOL !
 
 
 
Senseless tha......But Mazeedaar Episode tha !!!!
 
Vandu...Saazy ki Bandu...ROFL
 
Superb, superb commentry!
 
I was waiting for something like this!
 
w are finally getting some good Family scenes and kissi had tak friends scene
 
ur take is telling me to go watch it right now and try my luck with starone site...Shucks i forgot my headphones warna i wud've watched it...
 
OMG i bet YM and KT were acting themselves except they had to deliver dialoguesROFLROFLROFLROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

vaish_123iluvmanartvrasika-Deepali-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~~RBO Chit Chat Corner #2~~

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: blackdaughter   Replies: 1181   Views: 27636

blackdaughter 1181 27636 26 October 2010 at 5:42pm by isomers
~~RBO Chit Chat Corner #1~~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Dancingdoll   Replies: 1205   Views: 28875

Dancingdoll 1205 28875 10 August 2010 at 11:08pm by Dancingdoll
~*RBO Chat Corner*~

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: --Divzfan--   Replies: 222   Views: 9929

--Divzfan-- 222 9929 20 June 2010 at 11:43am by Dancingdoll
Rang Badalti Odhni Articles Corner

2 3

Author: -Fatima-   Replies: 16   Views: 16623

-Fatima- 16 16623 20 April 2010 at 8:39am by -Fatima-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index