Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

GIRLZ WITH ATTUIDE ~INVITES ONLY~ ~5~ (Page 53)

Crazyy_Fan IF-Dazzler
Crazyy_Fan
Crazyy_Fan

Joined: 14 May 2010
Posts: 3671

Posted: 14 March 2011 at 12:29pm | IP Logged
Originally posted by princess_xaini


aww my poor sasumaa..
dont worry...i will help u in dis..
den we will have a rocking party..ROFL
but plz first improve ur dancing skillz...ROFLROFL
 
ROFLROFL
wat doezz d word dancing skillz mean?!?!?!!? ahhhhh sryyy ma vocab is nt so vast
ROFLROFL
 
 
for d sasuma post i hate u ROFLROFL

Bhatakti_atma IF-Rockerz
Bhatakti_atma
Bhatakti_atma

Joined: 10 July 2010
Posts: 7343

Posted: 14 March 2011 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by Munchkin5

Originally posted by yashu_arti

$$$$$$$$$$$$ My naagin dance hahaha lol

<div></div>Yashu u do nagin dance? Is it like Amritsar to La movie if u know what movie it is?

Yup i knw
Jot92 Senior Member
Jot92
Jot92

Joined: 17 January 2011
Posts: 651

Posted: 14 March 2011 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by yashu_arti

Hey frndz can my frnd sehr join dis cc plz reply guys
I think u should invite her since i was invited by someone else i didnt know all u guys so yes. It a friends place.

The following 1 member(s) liked the above post:

Crazyy_Fan

Vintagepeach IF-Rockerz
Vintagepeach
Vintagepeach

Joined: 04 August 2010
Posts: 5363

Posted: 14 March 2011 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by yashu_arti

Hey frndz can my frnd sehr join dis cc plz reply guys

yup sure she can.Tongue.

The following 1 member(s) liked the above post:

Crazyy_Fan

Jot92 Senior Member
Jot92
Jot92

Joined: 17 January 2011
Posts: 651

Posted: 14 March 2011 at 12:31pm | IP Logged
Originally posted by yashu_arti

Originally posted by Munchkin5

Originally posted by yashu_arti

$$$$$$$$$$$$ My naagin dance hahaha lol

<div></div>Yashu u do nagin dance? Is it like Amritsar to La movie if u know what movie it is?

Yup i knw
So when r u doing it? and will we be able to see somehow?
Vintagepeach IF-Rockerz
Vintagepeach
Vintagepeach

Joined: 04 August 2010
Posts: 5363

Posted: 14 March 2011 at 12:31pm | IP Logged
Originally posted by Crazyy_Fan

Originally posted by princess_xaini


aww my poor sasumaa..
dont worry...i will help u in dis..
den we will have a rocking party..ROFL
but plz first improve ur dancing skillz...ROFLROFL
 
ROFLROFL
wat doezz d word dancing skillz mean?!?!?!!? ahhhhh sryyy ma vocab is nt so vast
ROFLROFL
 
 
for d sasuma post i hate u ROFLROFL

i hate u 2,3......10...ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Crazyy_Fan

sarunlicious.. IF-Stunnerz
sarunlicious..
sarunlicious..

Joined: 22 February 2011
Posts: 33353

Posted: 14 March 2011 at 12:31pm | IP Logged
Originally posted by princess_xaini

Originally posted by MohitSanayaDrug

Originally posted by Crazyy_Fan

Originally posted by princess_xaini

Originally posted by yashu_arti

Any1 interested in seeing sum dance

umm who is going to dance...
sakshi u again startd ur job..
nd didnt tell me..
what is dis yar...ROFLROFL
 
she izz talkingg bout sumthingg else...
 
 
ROFLROFL
yar jaani u srslyy badnaaming me in societyy yar...zara zara soch bout  me soch bout me
ROFLROFL
yar i wazz gonna tell u par u see i wazn't earning enuf to giv u guyzz a partyy...toh wazz embarrassed Embarrassed ROFLROFLjus lyk sanzzzROFLROFL
 
 

* Beeeeeeeep * ROFL Embarrassed

&& Pagal Do You Want To Make Siggies Too ?!! Becasue Aaj Se Main Aap Sab Ki Guru Jee !! LOL


nahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
dhuzz..dhuzz...dhuzzz..
we dont wannt guru like u...ROFL

Jaanti Hoon LOL * I'm Aheem Aheem * Embarrassed && Waise Bhi You ALL Know That If I'm Your Guru Then You Guyss Have To Remember That I'm ONLY Gonna Break Break Your Heart LOL & You Have NO Other Choice Than To Say :: Kaahi Pyaar Naa Ho Jaaye ROFL Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Crazyy_Fan

sizzysehrish IF-Sizzlerz
sizzysehrish
sizzysehrish

Joined: 02 February 2010
Posts: 17075

Posted: 14 March 2011 at 12:32pm | IP Logged
hiiii alllHug
yashu invited me here

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34889

meluvsrk 628 34889 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
||Frooties CC:#2|| ::INVITES ONLY::.

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: thesemoments   Replies: 671   Views: 28749

thesemoments 671 28749 26 April 2013 at 10:46pm by four.
~SmMaKrRrBsZ #8~ *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: blackdaughter   Replies: 1057   Views: 43859

blackdaughter 1057 43859 30 January 2012 at 9:25pm by indiandoll89
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76769

.Aparajhita. 865 76769 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
MaDaHoLiCs MaNsIoN #1 (Invites only)

2 3 4 5 6 7 ... 50 51

Author: nik_sweetpoison   Replies: 406   Views: 16646

nik_sweetpoison 406 16646 22 March 2011 at 3:20am by nik_sweetpoison

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index