Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

GIRLZ WITH ATTUIDE ~INVITES ONLY~ ~5~ (Page 28)

grgsaraswati Goldie
grgsaraswati
grgsaraswati

Joined: 03 September 2010
Posts: 1603

Posted: 12 March 2011 at 10:54am | IP Logged
Originally posted by kashndsel4eva

Originally posted by Mjhtgeet357

Hey everyone i am sara...:)
and hey mah sweet sis sanya babe...
m back...:)
hey sara sis welcomeBig smileBig smile
@mary-kate gld u could make it dumbo LOLLOL
Thanks babe so wut is happening here m lost haha at the 1st time...:)

DrashtiDhamiNo1 IF-Dazzler
DrashtiDhamiNo1
DrashtiDhamiNo1

Joined: 04 February 2011
Posts: 2586

Posted: 12 March 2011 at 10:54am | IP Logged
@ashley
 
of course i made it smarty
im not dumb u knw LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

felicitysmoak.

grgsaraswati Goldie
grgsaraswati
grgsaraswati

Joined: 03 September 2010
Posts: 1603

Posted: 12 March 2011 at 10:55am | IP Logged
Originally posted by DrashtiDhamiNo1

Originally posted by Mjhtgeet357

Hey everyone i am sara...:)
and hey mah sweet sis sanya babe...
m back...:)
 
hiya sara
im dristi Tongue
hehe hey..dristi nice to meet u yaar...

The following 1 member(s) liked the above post:

felicitysmoak.

felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 12 March 2011 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by Mjhtgeet357

Originally posted by kashndsel4eva

Originally posted by Mjhtgeet357

Hey everyone i am sara...:)
and hey mah sweet sis sanya babe...
m back...:)
hey sara sis welcomeBig smileBig smile
@mary-kate gld u could make it dumbo LOLLOL
Thanks babe so wut is happening here m lost haha at the 1st time...:)
well sis
all u do is talk and get to know eachother
come on talk to evryone
they wont bite
hehehehhehehehhhehehe
grgsaraswati Goldie
grgsaraswati
grgsaraswati

Joined: 03 September 2010
Posts: 1603

Posted: 12 March 2011 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by princess_xaini

Originally posted by kashndsel4eva

Originally posted by princess_xaini

Originally posted by kashndsel4eva

plz post her pic here me want to see u yashu
i cant see u as i have no FB 

hey u also come to FB na...
plzzzzzz
okay but i am going to make an account using my nickname coz i dont want anyone from school knowing okay 
i will make one tomorrow 

wow dat gr8 sweety..
give me ur ID ..
den..
ok
@dristi...hey hw r u??
@sara...hi dear...
hw r u??
@ princess-xaini m fine :P thank u and u??
DrashtiDhamiNo1 IF-Dazzler
DrashtiDhamiNo1
DrashtiDhamiNo1

Joined: 04 February 2011
Posts: 2586

Posted: 12 March 2011 at 10:56am | IP Logged
@ sana
im f9 sis n u
felicitysmoak. IF-Stunnerz
felicitysmoak.
felicitysmoak.

Joined: 05 November 2007
Posts: 44357

Posted: 12 March 2011 at 10:56am | IP Logged
Originally posted by DrashtiDhamiNo1

@ashley
 
of course i made it smarty
im not dumb u knw LOL
yeah yeah yeah 
u are the biggest dumbo i know LOLLOLLOL
Vintagepeach IF-Rockerz
Vintagepeach
Vintagepeach

Joined: 04 August 2010
Posts: 5363

Posted: 12 March 2011 at 10:57am | IP Logged
Originally posted by kashndsel4eva

Originally posted by Mjhtgeet357

Originally posted by kashndsel4eva

Originally posted by Mjhtgeet357

Hey everyone i am sara...:)
and hey mah sweet sis sanya babe...
m back...:)
hey sara sis welcomeBig smileBig smile
@mary-kate gld u could make it dumbo LOLLOL
Thanks babe so wut is happening here m lost haha at the 1st time...:)
well sis
all u do is talk and get to know eachother
come on talk to evryone
they wont bite
hehehehhehehehhhehehe

yup sara we wont bite...
we only bite dose who r crazzy..just like all of us...ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34914

meluvsrk 628 34914 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
||Frooties CC:#2|| ::INVITES ONLY::.

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: thesemoments   Replies: 671   Views: 28788

thesemoments 671 28788 26 April 2013 at 10:46pm by four.
~SmMaKrRrBsZ #8~ *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: blackdaughter   Replies: 1057   Views: 43902

blackdaughter 1057 43902 30 January 2012 at 9:25pm by indiandoll89
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76799

.Aparajhita. 865 76799 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
MaDaHoLiCs MaNsIoN #1 (Invites only)

2 3 4 5 6 7 ... 50 51

Author: nik_sweetpoison   Replies: 406   Views: 16657

nik_sweetpoison 406 16657 22 March 2011 at 3:20am by nik_sweetpoison

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index