Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Runaway Bride (ArSh) OS (Page 4)

arsh444 Senior Member
arsh444
arsh444

Joined: 12 June 2010
Posts: 369

Posted: 11 March 2011 at 9:33am | IP Logged
i get ur point...CryCry
happns to me as well....
everythin i write is soooo dam random!!!!! !Embarrassed
n sumtimes it duznt evn make ne sense..Embarrassed LOL
sooo sooo.. i like it wen things dont make ne sense...
specially when derz ArSh in it...LOL
everythin autamically strts makin sense...
so so so..like...mayb u cud stil chnge ur mind....
i dont mind it goin newhere...
in fact i think..none of d arsh/kash lovers wud mind it goin it in ne direction..
as long as ArSh r in it..Big smile




p.s. soory tat m buggin u...bt relli liked ur OS...Big smile


Edited by glyn_dva - 11 March 2011 at 9:36am

s4mosa Senior Member
s4mosa
s4mosa

Joined: 23 December 2010
Posts: 200

Posted: 11 March 2011 at 6:03pm | IP Logged
@glyn_dva:
Haha I like random! LOL I can be pretty random too but when it comes to writing, I can't do random I don't know why. Confused Like, it needs to have some sort of concept/idea to it so it can flow smoothly. Plus I'm afraid that I'll lose interest in it quicker. So yea, no random writing for me LOL

And yes, I'm sure that as long as it's ArSh no one will care what's going on haha Tongue

I'll try to see if I can get something out of this OS but no promises. Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

arsh444

arsh444 Senior Member
arsh444
arsh444

Joined: 12 June 2010
Posts: 369

Posted: 12 March 2011 at 8:41am | IP Logged
Originally posted by SlickSamosa

@glyn_dva:
Haha I like random! LOL I can be pretty random too but when it comes to writing, I can't do random I don't know why. Confused Like, it needs to have some sort of concept/idea to it so it can flow smoothly. Plus I'm afraid that I'll lose interest in it quicker. So yea, no random writing for me LOL

And yes, I'm sure that as long as it's ArSh no one will care what's going on haha Tongue

I'll try to see if I can get something out of this OS but no promises. Smile



aiteyyy...no pwobs....Smile

but do kip me updated!!!!Big smile

thnxxxx...Smile
s4mosa Senior Member
s4mosa
s4mosa

Joined: 23 December 2010
Posts: 200

Posted: 13 March 2011 at 8:41pm | IP Logged
Glad you understand! Will keep you updated. Smile
shreyshrey Senior Member
shreyshrey
shreyshrey

Joined: 03 November 2010
Posts: 395

Posted: 14 March 2011 at 12:52am | IP Logged
please continue it!
 
love
shreya<3

The following 1 member(s) liked the above post:

s4mosa

noseasync IF-Sizzlerz
noseasync
noseasync

Joined: 04 May 2010
Posts: 19181

Posted: 07 April 2011 at 10:45am | IP Logged
nice one

The following 1 member(s) liked the above post:

s4mosa

-Prithi- IF-Rockerz
-Prithi-
-Prithi-

Joined: 13 May 2010
Posts: 8427

Posted: 22 June 2011 at 9:05am | IP Logged
nice one

The following 1 member(s) liked the above post:

s4mosa

shivi17 Goldie
shivi17
shivi17

Joined: 06 June 2009
Posts: 1048

Posted: 22 June 2011 at 9:23am | IP Logged
cool one shot.. hmm drinking and driving.. not such a safe and smart option lol

The following 1 member(s) liked the above post:

s4mosa

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
new arsh fic-{~ArSh married!!!~}COMPLETED!

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

Author: OkThanksBye   Replies: 324   Views: 97507

OkThanksBye 324 97507 25 January 2013 at 8:49pm by amandadsouza95
FF:The Runaway Bride Last Part B Pg 88 (27/07)

2 3 4 5 6 7 ... 95 96

Author: Delena-cious   Replies: 765   Views: 49744

Delena-cious 765 49744 23 December 2009 at 4:34am by NiksAngel
RunAway Love (One Shot Story)

2 3 4 5

Author: HeavenlyBliss.   Replies: 38   Views: 3804

HeavenlyBliss. 38 3804 01 June 2009 at 4:34pm by *Nishi*
~*~Runaway~*~Finale Pg145

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Rachu_1987   Replies: 1180   Views: 167949

Rachu_1987 1180 167949 22 February 2009 at 1:04am by 268143
**-----Runaway Love-----** part 1 page 4

2 3 4 5 6

Author: Rabia80   Replies: 43   Views: 3398

Rabia80 43 3398 15 September 2007 at 1:16pm by ishu124

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index