Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

sanu'zcreations[134]suku,HP,AK,MN,K2H2,ramkapr,kat (Page 34)

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:19pm | IP Logged
Originally posted by prettyfulwishes

Sanuu. OMG. BEAUTIFUL!!LOLLOL ty

Okay, finally editing. *giggles*...i luvv ur giigglesss gal! Big smile
I never really watched MJHT.*SHOCKKKEDDD*. but OMFG. Mayur look amazing!! he is!!!! Embarrassed
I love the blending - I think that's absolutely amazing woman!

ROFL. Sayank kill it. Forget Abhi & John - they should start in D2!.lolz...yeahh!!

ARHIII!! In loveee woman. Make more on them. Jaldi. <33..ok ok...me gettng mad on dem dheeere dhheeere!!!LOLLOL

I love your avis. Thodi fast hai, but that's alright. :)

LOVE your creations cupcake.

ILYjaana. <33 me toooWink

The following 1 member(s) liked the above post:

sabihaa.

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:21pm | IP Logged
Originally posted by Fari.Kashian

RES!

-EDIT-

http://i.imgur.com/h16fN.jpg

http://i.imgur.com/jlqjF.gif

Oh my God! These are sooo gorgeous! I'm missing MaYur sooo much. These came out beautiful. Love the pics you chose. They are amazing! ClapClapClap

http://i.imgur.com/pyuW5.jpg

http://i.imgur.com/uz94Z.jpg

LMAO i Love them both. These are SUUUPER CUTE. especially the first one. I LOVE it! LOLLOLLOL

http://i.imgur.com/bASPV.jpg

I think this one is my fav from the update. The coloring and pics are GORGEOUS! Its came out lovely! Hug

http://i.imgur.com/ERcLO.jpg

I love this. Its a beautiful pic of them both! REALLY REALLY nice Big smile

The avis are LOVELY. I never saw those clips of Monaya but they are sooo cute!!!!

Awesome update. really loved it. 
You did an amazing job Hun!
thnkkku!!!
a bigg hugg for a big cmnt!!LOLLOL
HugHugHug
Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:23pm | IP Logged
Originally posted by ambikamuskaan

resHug
*edited*
beautiful sigs pagal..
ClapClapClapClapClapClap
i loved the dostana one...LOL
hayee sam is looking so cute in that...
EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
he truly our januable...
EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
i loved all the sayank ones
TongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongue
and no sajan ones???
CryCryCryCryCryCryCry
plz add sm sajan ones next time..
EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
lovely again...
and u have to make a sig for me if u remember
AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry
anyways, love u
ambiEmbarrassedWinkTongue
 
rubbbing my eyes...
amibika ji...cmmtd!!!.haila...she actuallly unresdd!!! LOLLOL
 
ok ok ..thnnkkxx for d cmmnt jaani..!!
luv u ...Smile
Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

sanu sanu sanu!! dii dii dii!!LOLLOLi loved the the MN ones...aahhhDay DreamingHearthe hi vo itnee adorable EmbarrassedEmbarrassed,the anya one was cute.ty..arjun ones...omg..lovely!hezzz seriousllly d besttt in d wrld!!! ,the avz wer awesome too...n all d others ..gr8 job..ur really improving more n more...day by day...awesome.aww...this means a lott to me..but my personal fav was the mn morning seq one..."we define true love"..oh!! yeah..i was thnkngg n thnkngg n thnknnng of text...wen this cem into my mind!!.yeah they do...Day DreamingHeart thnx fr d pm..tc keep smiling...love u!Hug
luv u tooo!!!!
Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:29pm | IP Logged
Originally posted by SajanRox11

 
 
OMGG!! I have been staring at this Sigg since a long time now!
I just love this one! Gosh! Samrats expressions are soo amazingg!
OMGGG!!! LOVE LOVE LOVE to the power infinity!
And look at mayank! wow..!
 
AMAZING UPDATEE Sanika!
I am sooo happy that u pmed me..!
Lovely.. and I loved the first Arjun SIG! Heart Heart
 
Hug Hug Loved it!
 
Do update sooon!
manjii!! Smile
thnnx for d cmmnt yaar!!
i seriouslyy didnt knew soo many ppl wud like DIS siggie...
lolzz...
 
aur wat thnnxx...chill!! LOL
Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:35pm | IP Logged
Originally posted by KaShBaarish..xx

OMG Sanuu Hug I haven't talked to you for AGES! How are you doing jaan? I hope to talk to you soon(: saaarrrzzuuu!!...ghoshh i misssd u sooo much!!...n ur cmntss too..!!...
First am really surprised you made these all in 2 days .yeah..me tooo was surprisdd..k alsi ne itna kaise kiya!! ROFL. all of this looks great which means you're getting better jaani ... but do keep practicing/experimenting .. thnnnxx
 
Hayee Arjun ka smile<33 Only you could understand what that means Sanui seriouslyy luvvv u for dis line!...ONLY ME!! hayeee...* biggg hugsss*ROFL It's the most beautiful thing ever .. yess his smile and then that sig you makeEmbarrassed I really like the textureTongue the mayUr one turned out really nice with the textures you've used so far(= Second one has to be my fav though and I don't think that MN wala was soo bad! AnYa sig looks nice .. dont watch the show but still like the sigSmile SaYank!!! Day Dreaming You have NO idea how much I miss these two .. they would rock Dostana 2 ..lolzzz..yeah...sum1 said dat too!! if they ever got the chance to do that filmLOLLOL Love the text obviously and make more SaYank .. I luvv them .. one for Ekta is soo sweet! Dost ho toh Sanu jaisaWink yaaayyy!!...thnkkzz ji!! Arnav/Khushi sig was one of my fav too .. I think the show will be good .. just depends on the story writers! yup!! i relly like dat shw!!
Icons are lovely and I like how the Dia/Nupur one turned out .. Big smile
 
Lots of love
Sara
 
P.S. You need to scrap me soon .. samjhi! Approve I wanna know how you're doing rofl..sara...this lynn lookks funnny to me!! LOLLOL
Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:37pm | IP Logged
res for my replies to long onez...sryy yr..me need to upd8 n sleeep!!
Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5273

Posted: 08 June 2011 at 12:39pm | IP Logged
res

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
CC #9 //Clsd\\139:DBH,RM,Suku,SrkKadz 147: Note

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -Sharona-   Replies: 1190   Views: 34576

-Sharona- 1190 34576 11 September 2009 at 7:24pm by .:.MONA.:.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index