Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

Daya Shetty !! 'The Heart Robber' !! FC (Page 24)

monika21 IF-Sizzlerz
monika21
monika21

Joined: 24 July 2010
Posts: 17310

Posted: 14 March 2011 at 1:01am | IP Logged
[QUOTE=Puri_2711]LOLLOLLOL he will not be scared EmbarrassedEmbarrassed.......... he is brave man EmbarrassedEmbarrassed LOLLOLLOL yeah.. in fact i should be scared and careful before chasing him else will get a tight slap from him LOLLOLLOL  .. 
.
----- me too love ice cream but avoid in winters as i tend to suffer from cynus in winters LOL....... end up having sore throat & all OuchOuch LOLLOLLOL awww thats really painful... mai thoda bach jaati hun Big smileBig smile

--- guess it WinkWinkWink......... hint hmm will post some new caps......haan EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed




Edited by monika21 - 14 March 2011 at 1:02am

The following 1 member(s) liked the above post:

-purnima-

-Twinkles- IF-Sizzlerz
-Twinkles-
-Twinkles-

Joined: 14 June 2010
Posts: 10497

Posted: 14 March 2011 at 1:01am | IP Logged
Purni and monu.. u both still here. Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

monika21

monika21 IF-Sizzlerz
monika21
monika21

Joined: 24 July 2010
Posts: 17310

Posted: 14 March 2011 at 1:05am | IP Logged
Originally posted by twinklelovesCID

Purni and monu.. u both still here. Tongue
HAANJI we are still here........... but where are u busy? BTW i posted comments on the vdos, article & profiles Big smileBig smileBig smile

The following 2 member(s) liked the above post:

-purnima--Twinkles-

-Twinkles- IF-Sizzlerz
-Twinkles-
-Twinkles-

Joined: 14 June 2010
Posts: 10497

Posted: 14 March 2011 at 1:09am | IP Logged
Originally posted by monika21

Originally posted by twinklelovesCID

Purni and monu.. u both still here. Tongue
HAANJI we are still here........... but where are u busy? BTW i posted comments on the vdos, article & profiles Big smileBig smileBig smile

a big Hug to u....   please keep commenting...  these comments will get ponits for rank raising Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

-purnima-monika21

-purnima- IF-Sizzlerz
-purnima-
-purnima-

Joined: 02 June 2007
Posts: 23096

Posted: 14 March 2011 at 1:09am | IP Logged
Originally posted by monika21

[ yeah.. in fact i should be scared and careful before chasing him else will get a tight slap from him LOLLOLLOL  ..  ---he doesn't slap ladies TongueTongueTongue
awww thats really painful... mai thoda bach jaati hun Big smileBig smile---- but i compensate by eating more in summers LOLLOLLOLLOLLOL

- hmm will post some new caps......haan EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed-------- lets see TongueTongueTongue.... hope its gonna be new ......& u guys have not seen earlier LOLLOLLOLLOLLOL.coz for me its new i have not seen them LOLLOLLOL


The following 1 member(s) liked the above post:

monika21

monika21 IF-Sizzlerz
monika21
monika21

Joined: 24 July 2010
Posts: 17310

Posted: 14 March 2011 at 1:19am | IP Logged
[QUOTE=Puri_2711]  ---he doesn't slap ladies TongueTongueTongue but .. mai markar bhi peechha nahi chhodungi.. i'll become an "Aatma" for him na LOLLOLLOL
a-- but i compensate by eating more in summers LOL i had choco chips yesterday itself LOLLOLLOL

-- lets see TongueTongueTongue.... hope its gonna be new ......& u guys have not seen earlier LOL.coz for me its new i have not seen them LOLLOLLOL if its new for you........mere liye to nahi hogi hi hogi lets c TongueTongueTongue



monika21 IF-Sizzlerz
monika21
monika21

Joined: 24 July 2010
Posts: 17310

Posted: 14 March 2011 at 1:22am | IP Logged
ok LQ & LG i'm off for lunch now.......... will join u after half an hour.. .purni not taking lunch break what happened?
-purnima- IF-Sizzlerz
-purnima-
-purnima-

Joined: 02 June 2007
Posts: 23096

Posted: 14 March 2011 at 1:24am | IP Logged
Originally posted by monika21

but .. mai markar bhi peechha nahi chhodungi.. i'll become an "Aatma" for him na LOLLOLLOL
a--daya sir ka pata nahi ......... but u will definately scare freddy LOLLOLLOLLOL
& ACP will end up shouting LOLLOLLOLLOL  aatma vatma kuch nahi hoti ROFL

 
i had choco chips yesterday itself LOLLOLLOL-dats gud is he having  same flavour too WinkWinkWink

 if its new for you........mere liye to nahi hogi hi hogi lets c TongueTongueTongue------ lets C LOLLOLLOL....... coz pics are 2 months old so might be possible u might have seen them LOLLOLLOL



Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
!!Dayanand Shetty's hub-FC#3!-- new FC link pg 151

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -purnima-   Replies: 1202   Views: 62019

-purnima- 1202 62019 09 September 2010 at 9:04am by Mayapapaya
*||*CID Insp. Daya Fan Club#2*||*

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: itsokaysammy   Replies: 1215   Views: 74376

itsokaysammy 1215 74376 19 August 2010 at 3:44am by prettywomen22
*||*CID Insp. Daya Fan club*||*

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: itsokaysammy   Replies: 1217   Views: 123278

itsokaysammy 1217 123278 12 June 2010 at 1:54am by totallynotme101
ll ~ Tempting: Shilpa Shetty FC ~ll

Author: karansprincess   Replies: 8   Views: 899

karansprincess 8 899 05 October 2009 at 2:48am by faiza2000
RA FC......heart to heart

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: heena_mehta   Replies: 1202   Views: 35397

heena_mehta 1202 35397 13 February 2009 at 8:12pm by jyothi_cool

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index