Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

*Abhay&Piya#18*- Topic Closed (Page 27)

Julybaby22 IF-Sizzlerz
Julybaby22
Julybaby22

Joined: 05 October 2008
Posts: 11813

Posted: 13 March 2011 at 12:01pm | IP Logged
loll .. i don't like them together 'that way' LOL
but both of them are good-looking ;)

The following 1 member(s) liked the above post:

Nomaa.

-CandyFloss- IF-Stunnerz
-CandyFloss-
-CandyFloss-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 13 March 2011 at 12:03pm | IP Logged
same here I want shaurya to be with misha!!! oh yeah they are good looking!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Nomaa.

Julybaby22 IF-Sizzlerz
Julybaby22
Julybaby22

Joined: 05 October 2008
Posts: 11813

Posted: 13 March 2011 at 12:04pm | IP Logged
its a whole love triangle between them LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Nomaa.

-CandyFloss- IF-Stunnerz
-CandyFloss-
-CandyFloss-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 13 March 2011 at 12:05pm | IP Logged
i know... ROFL poor them!! anywayz g2g eat see ya later!! stupid time change hate it!!
Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 13 March 2011 at 12:07pm | IP Logged
LOL thanks Tashu <3

Mandy- hahahaa! first i was so pissed off when i saw Shaurya was gay but then i was like ok watever its not gonna change lol..but i wanted him to be with Mishaa :(

lol and Misha is falling in love with Shaurya lolll bechari i wanna see her reaction when she finds out hes gayyROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-CandyFloss-

-CandyFloss- IF-Stunnerz
-CandyFloss-
-CandyFloss-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 13 March 2011 at 12:09pm | IP Logged
Originally posted by NomaLuvsKSG

LOL thanks Tashu <3

Mandy- hahahaa! first i was so pissed off when i saw Shaurya was gay but then i was like ok watever its not gonna change lol..but i wanted him to be with Mishaa :(

lol and Misha is falling in love with Shaurya lolll bechari i wanna see her reaction when she finds out hes gayyROFL


what thankz??? Confused oh well ur welcome!!LOL i know that's gonna be ROFL!!!!!!!!!!! oh nomzie add me on YT I made an account for no reason!!!!!!!! ROFL I'll pm u!!!!!!


Edited by CT247 - 13 March 2011 at 12:10pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Nomaa.

Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 13 March 2011 at 12:10pm | IP Logged
Tashu- LOL you said good luck so i was like thanksss hahahaa

and i know rightt? i cant wait for thatttROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-CandyFloss-

Julybaby22 IF-Sizzlerz
Julybaby22
Julybaby22

Joined: 05 October 2008
Posts: 11813

Posted: 13 March 2011 at 12:12pm | IP Logged
okk Tashu :)

The following 1 member(s) liked the above post:

-CandyFloss-

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index